Ferguson FBOX ATV

Soplica

New member
dobrze że w sieci są dostępne stare wersje ich strony gdzie chwalili się że posiadają Widevine L1, o ile w ogóle kiedykolwiek go posiadali czy od samego początku podszywali się pod nvidia shield - a myślał człowiek że jak kupuje produkt Polskiej firmy to bedzie wszystko legalnie, no i na szczeście mam screeny ich postów z facebooka gdzie pisali że urządzenie nie ma pełnej funkcjonalności (oczywiście posty te usuneli już)
 

Orbek

New member
Wysłałem Fboxa z tytułu rękojmi 31.01 cały pakiet z BlackFriday (dodatkowy pilot, kartę SD i boxa) 17.02 pieniądze wróciły.
 

Fanek

New member
Bez reklam
Wysłałem Fboxa z tytułu rękojmi 31.01 cały pakiet z BlackFriday (dodatkowy pilot, kartę SD i boxa) 17.02 pieniądze wróciły.


Bezpośrednio do fergusona czy inny sklep?
i gdzie kupiłeś?


ja wysłałem ostatnio do fergusona z pismem długim i zdjęciami mimo, że kupiłem w innym miejscu, ale tak sprzedawca mi powiedział. Na razie cisza czekam na odpowiedz
 

blueopti

New member
Bezpośrednio do fergusona czy inny sklep?
i gdzie kupiłeś?


ja wysłałem ostatnio do fergusona z pismem długim i zdjęciami mimo, że kupiłem w innym miejscu, ale tak sprzedawca mi powiedział. Na razie cisza czekam na odpowiedz

Sprzedawca umył ręce... niestety.

Ja wysłałem do sklepu, gdzie kupiłem, jako niezgodność towaru z umową i zwrot mam już na koncie.
Żadnych problemów.
 

manonfire

Member
Sprzedawca umył ręce... niestety.

Ja wysłałem do sklepu, gdzie kupiłem, jako niezgodność towaru z umową i zwrot mam już na koncie.
Żadnych problemów.
Tu https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-gwarancja-producenta-na-czym-polega i tu https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-kupiles-produkt-niezgodny-z-opisem-sprawdz-jakie-masz-prawa są dość szczegółowo wyjaśnione zawiłości tych spraw. Warto poczytać, by czy w przypadku Fergusona czy innych tego rodzaju sytuacjach nie dać się wodzić za nos.
 

szeklepl55

New member
Netflix

Dzisiaj zainstalowałem Netflix ze sklepu Google Play, zaraz potem była aktualizacja, no i Netflix zadziałał (ten na białym tle). Wczesniej wywalało błedy róznego rodzaju i nie udało sie wejśc do aplikacji. Prosi o skonfigurowanie sposobu płatności (miałem konto tylko do logowania). Za każdym razem aplikacja się otwiera. Może ktoś sprawdzić czy to może działa i stał się cud? Nie chce na darmo wydawać pieniędzy - telewizor mam 1080 i może działa w tej rozdzielczości?
 

manonfire

Member
Dzisiaj zainstalowałem Netflix ze sklepu Google Play, zaraz potem była aktualizacja, no i Netflix zadziałał (ten na białym tle). Wczesniej wywalało błedy róznego rodzaju i nie udało sie wejśc do aplikacji. Prosi o skonfigurowanie sposobu płatności (miałem konto tylko do logowania). Za każdym razem aplikacja się otwiera. Może ktoś sprawdzić czy to może działa i stał się cud? Nie chce na darmo wydawać pieniędzy - telewizor mam 1080 i może działa w tej rozdzielczości?
Łoooooo ... To żeś Panie mnie tu o palpitacje serca prawie przyprawił. Teraz nie mam jak sprawdzić, ale po południu z miłą chęcią.Dziwne jest to, że nie można się po prostu zalogować a nie przechodzić procedurę "inicjacyjną". Dziękuję na info, posprawdzam.
 

Orbek

New member
Bezpośrednio do fergusona czy inny sklep?
i gdzie kupiłeś?


ja wysłałem ostatnio do fergusona z pismem długim i zdjęciami mimo, że kupiłem w innym miejscu, ale tak sprzedawca mi powiedział. Na razie cisza czekam na odpowiedz

Kupiłem bezpośrednio w sklepie Fergusona i tam też reklamowałem.
 

maximus600

New member
Sprawdzaliście już czy Netflix rzeczywiście śmiga? Mnie jeszcze nie ma w domu. Jeżeli faktycznie śmiga w co osobiście wątpie to oznaczałoby tylko tyle, że Netflix zdjął zabezpieczenia albo mają chwilowy błąd. pozdrawiam
 

szeklepl55

New member
A gdzie tam. Ja mam nadal błąd NW-6-400. Netflix zaktualizowany. ;)
U mnie nadal wchodzi bez problemu...Mam możliwości - dokończ rejestrację lub wyloguj się. Jak pisałem nie mam subskrypcji - Witamy w serwisie Netflix. Zaczynamy - Kontynuuj - dalej dokończ konfigyrację na adresie mailowym w smartfonie - wybierz płatność -a jak zapłacę i nie będzie działać?
Czy jeszcze ktoś tak ma czy tylko umnie Fbox ma coś "z głową"?
Teraz na ekranie telewizora mam krok 4 z 4 Skonfiguruj płatność.

No i jeszcze jedno - nie ściemniam. czekam na jakieś potwierdzenia od forumowiczów. No przecież nie mogę być wyjątkiem.
 

maximus600

New member
No właśnie różnica polega na tym, że przedtem wywalało już przed uruchomieniem aplikacji natomiast teraz można się zalogować i przeglądać zawartość serwisu natomiast sama próba odtworzenia jakiegokolwiek materiału kończy się oczywiście niepowodzeniem. pozdrawiam
 

kloniu

New member
Witam,
ja również odesłałem Fboxa bezpośrednio do Fergusona. Standardowo otrzymałem propozycję zwrotu 20% kwoty zakupu. W związku z tym chciałbym zapytać czy udało się komuś uzyskać pełen zwrot kasy od Fergusona (jeśli sprzęt został kupiony bezpośrednio u nich)? Czy ktoś działając przez UOKiK otrzymał już może jakąś odpowiedź?
 

mac66_66

New member
tez dostalem zwrot; sklep to redcoon; BRAWO za taka obsługe klienta;

mam nadzieje ze sklep bedzie mogl oddac to porducentowi
 

audioza

New member
I ja dziś dostałem zwrot wraz z kosztami przesyłki, sklep Redcoon :mrgreen:
Wszystko odbyło się bez żadnych problemów, zgłoszenie przez stronę, wysyłka na koszt odbiorcy, korekta faktury i zwrot kasy.
Obsługa klienta w tym sklepie to sama przyjemność

Dzięki za pomoc dla "mati_luk" oraz "norekm" :bober:
 

foks

New member
Cześć, jeśli ktoś posiada proszę o podzielenie się firmware z zeszłego roku w którym FBOX ATV przedstawiał się jako Nvidia Shield i działał Netflix 4k ,pozdrawiam
 
Do góry