Szanowni Państwo,
Od wczoraj tj od 12.09.2007 serwisy przed przyjęciem zgłoszenia TV do naprawy gwarancyjnej pytają klienta o numer seryjny.
Jeśli nie znajdą numeru w bazie danych TV sprzedanych przez SHARP Polska odmawiają naprawy gwarancyjnej i odsyłaja klienta do sprzedawcy i informując że TV nie podlega pod gwarancję SHARP Polska.
W przypadkach gdy klient nie jest w stanie podać numeru seryjnego (np. wtedy gdy TV jest powieszony na scianie) serwis ostrzega klienta o tym może zostać obciążony kosztami przyjazdu serwisu jesli okaże się że TV nie podlega gwarancji SHARP Polska.
W przypadkach jakichkolwiek wątpliwości serwisy zostały poinstruowane by działały na korzyść klienta.
Pozdrawiam
Artur Brzoska
Od wczoraj tj od 12.09.2007 serwisy przed przyjęciem zgłoszenia TV do naprawy gwarancyjnej pytają klienta o numer seryjny.
Jeśli nie znajdą numeru w bazie danych TV sprzedanych przez SHARP Polska odmawiają naprawy gwarancyjnej i odsyłaja klienta do sprzedawcy i informując że TV nie podlega pod gwarancję SHARP Polska.
W przypadkach gdy klient nie jest w stanie podać numeru seryjnego (np. wtedy gdy TV jest powieszony na scianie) serwis ostrzega klienta o tym może zostać obciążony kosztami przyjazdu serwisu jesli okaże się że TV nie podlega gwarancji SHARP Polska.
W przypadkach jakichkolwiek wątpliwości serwisy zostały poinstruowane by działały na korzyść klienta.
Pozdrawiam
Artur Brzoska