Dotyczy każdego kto kupuje LCD Sharpa - ważny komunikat Sharp Polska

tkirmuc

New member
deniro24 napisał:
Ja będę sie upierał, że odkąd jesteśmy w UE takich sytuacji nie powinno być i basta.

A niby na jakiej podstawie? To jest powszechny błąd. To, że się komuś coś wydaje i że się przy tym upiera, nie znaczy wcale, że ma to odzwierciedlenie w przepisach. Sharp Polska nie łamie prawa - wprost przeciwnie - broni swoich praw i chwała mu za to.
Jeżeli ktoś chce być "sprytny" i kupić coś z "niezależnego źródła" to niech w niezależnym źródle to także reklamuje.
 

HiTman

New member
Jest to zagranie poniżej pasa dla klienta kupującego towar danej markii co gorsza te praktyki są stosowane tylko w Polsce ..
Niech mi wytłumaczy Kiki albo serwis Sharp-Polska jakim cudem niemieckiemu serwisowi opłaca się naprawiać tv przywieziony z innego kraju Europy a naszemu już nie?
Pomijam taki detal jak cena, która nijak ma się do naszych sąsiadów i różnica wcale nie wynika tylko z róźnicy w opodatkowaniach róźnego rodzaju..
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
tkirmuc napisał:
A niby na jakiej podstawie? To jest powszechny błąd. To, że się komuś coś wydaje i że się przy tym upiera, nie znaczy wcale, że ma to odzwierciedlenie w przepisach. Sharp Polska nie łamie prawa - wprost przeciwnie - broni swoich praw i chwała mu za to.
Jeżeli ktoś chce być "sprytny" i kupić coś z "niezależnego źródła" to niech w niezależnym źródle to także reklamuje.

Bez sensu.
Wypuściła to ta sama fabryka, producent jest ten sam.

Mam nadzieję, że szybko doczekamy kiedy już takich paradoksalnych sytuacji nie będzie.

Pozdrawiam,
 

jacek76

New member
Witam,

a może to jest tak, że polski dystrybutor kupuje te tv bez gwarancji żeby było taniej, a później stara się wszystko naprawić korzystając z najtańszych podwykonawców.
Może właśnie dlatego nie naprawia tv kupionych poza naszym "cudownym i najdroższym" krajem.
W przemyśle moto. do gwarant-producent płaci serwisom za naprawy i oni za swoją pracę mają kasę, a za wszystko płaci producent - tzn. ostatecznie dostawcy części.
Jest nie do pomyślenia dla mnie, żeby marka SHARP lub jakakolwiek inna znana tak działała, bo de facto producentowi jest wszystko jedno czy Klient kupi w PL czy w innym kraju EU - ważne żeby kupił.
A w PL traktują klienta jak wroga i zachowują się jakby kupił podróbę - jak nie u nas to won!
Jak porównałem ceny elektroniki np. ampli av i innych w USA i u nas w PL to przestałem już cokolwiek kupować mimo że mógłbym i potrzebuje.
Każdy ten towar jest dokładnie tyle wart ile trzeba za niego zapłacić np. w USA, a my to wszystko sponsorujemy, np. filmy HD DVD po 130PLN (~55USD) - śmiech na sali.
A w razie ewentualnych problemów jak np. opisywany z tv SONY Klient już jest wrogiem.
Jak już będę musiał to dla zasady kupię sprzęt poza granicami z gwarancją EU, bo może się okazać że w razie czego jakby padł to lepiej będe traktowany przez serwis poza PL i nie dam z siebie zedrzeć większej kasy przy zakupie

Sorry za przydługi tekst

Pzdr
Jacek
 

xform

Member
Poczytałem wątek i to jest drugi temat, który mnie dobił (pierszy to walka kolegi z firmą Agito). To moze z drugiej strony czy są jakieś firmy, w ktorych nie ma problemów z gwarancją europejską? Granice się otworzyły nie zeby "było ogólnie fajnie" bo sprzęt z unii często trafia do nas choćby ze względu na ilość polaków, która wyjechała z naszego "pięknęgo" kraju.
Bo jak rozumiem kupując sprzęt Sharpa i Onkyo bez polskiej gwarancji to tylko umoczenie kasy lub walka ze sklepem w przypadku awarii?
 

brystol

New member
tkirmuc napisał:
Jeżeli ktoś chce być "sprytny" i kupić coś z "niezależnego źródła" to niech w niezależnym źródle to także reklamuje.
To znaczy "nie sprytny" musi kupic drożej ?
Jakie "niezależne źródło" masz na mysli, bo jeżeli piszesz o towarze od turka na bazarze to w pełni Cię popieram ale jeżeli mowa o zakupie w jakimkolwiek autoryzowanym punkcie sprzedaży w Niemczech - to już niekoniecznie.
 

Zibiland

Klub HDTV.com.pl
vip
Polecam do przeczytania artykuł jaki został zamieszczony w PC World 2/2008 strona 10. Jest przejrzyście opisane prawa konsumenta na przykładzie zakupionego laptopa HP w Angli a w naszym kraju reklamowany.
 
Do góry