Dla posiadaczy ONKYO - info o naprawie wady

krzys504

New member
ja mam problem z pilotami.
RC-737M przestał mi działać po 2 latach ( chodzą nie które przyciski) więc kupiłem RC-764M i po 2 latach ponownie działa tylko kilka przycisków.
dodam że korzystam tylko z pilota logitecha więc oryginalnych pilotów nie używam ale pilot onkyo jest mi potrzebny żeby zaprogramować logitecha jakby co. czy ktoś wie dlaczego piloty onkyo siadają jak ich nie używam ??
Winne sa gumki w pilocie.Zestaw naprawczy mozna kupic za 10zł.Ja mam to samo.
 

wilkuw

New member
Z tego co widze problem dopadl i moja 616,brak dzwieku po hdmi.
Serwis kazal przyslac na moj koszt. Pytanko.. wam rowniez ? I jak to pakowaliscie... niestety ori kartony zostaly wywalone.
 

wilkuw

New member
Z tego co widze problem dopadl i moja 616,brak dzwieku po hdmi.
Serwis kazal przyslac na moj koszt. Pytanko.. wam rowniez ? I jak to pakowaliscie... niestety ori kartony zostaly wywalone.
 

quasimodek

Member
Bez reklam
Nawet jeśli już nie ma gwarancji a wada dotyczy wpadki opisanej szeroko przez producenta a pomijanej milczeniem przez EIC to łapie się na akcję serwisową i rozszerzoną gwarancję. Nie daj się naciągnąć i zażądaj odbioru na koszt EIC. Naprawa jak i wysyłki od i do Ciebie są objęte akcją naprawczą producenta.
Oczywiście ampli musi pochodzić z polskiej dystrybucji EIC.
 

werf

Active member
Bez reklam
Nawet jeśli już nie ma gwarancji a wada dotyczy wpadki opisanej szeroko przez producenta a pomijanej milczeniem przez EIC to łapie się na akcję serwisową i rozszerzoną gwarancję. Nie daj się naciągnąć i zażądaj odbioru na koszt EIC. Naprawa jak i wysyłki od i do Ciebie są objęte akcją naprawczą producenta.
Oczywiście ampli musi pochodzić z polskiej dystrybucji EIC.

Nie musi być z dystrybucji EIC
 

quasimodek

Member
Bez reklam
Wcześniej EIC odmawiał napraw zagranicznych ampli.
Może się w tej kwestii już coś zmieniło. Jeśli tak to dobrze.
Ważne jest, że koszty pokrywa Onkyo a nie klient.
 

wilkuw

New member
Onkyo od blackninja wiec polskie legalne.
Niestety serwis twierdzi cytuje

"Urządzenie proszę dostarczyć do serwisu EIC za pośrednictwem firmy kurierskiej ( koszt ponosi właściciel sprzętu, wybiera firmę kurierską i dobiera opakowanie – karton+styropian). Po sprawdzeniu sprzętu i akceptacji naprawy dalsze koszty ponosi firma EIC. Serwis nie zamawia kuriera i odbiera urządzenia."

I w sumie to wali mnie ten kurier... choc polityka firmy slaba. Bardziej martwi mnie to skad mam sobie dobrac opakowanie do onkyo :)

Oczywiscie po kilknieciu niemcy i sprawdzeniu numeru ampli elegancko pisza mi ze prosze wpisac dane i wyslemy kuriera z OPAKOWANIEM.

Konkluzje dwie.. zadnego onkyo wiecej i widac zakup sprzetu trzeba zrobic w DE
 
Ostatnia edycja:

quasimodek

Member
Bez reklam
Zadzwoń do EIC, nie do serwisu i zgłoś sprawę.
Nie dajmy się że tak powiem dymać jako klienci... Nie tak się na zachodzie postępuje z klientem.
Napisz też, jeżeli władasz angielskim maila do Onkyo i opisz sprawę.
Sposoby kontaktu na stronie Onkyo | Contact
 

krzys504

New member
Moja 807 tez szfankuje.Juz 2 razy odmuwiła posłuszenstwa.Na razie jast spokuj.Pisałem do firmy EIC.odpisali tylko zeby wyslac i napisac co jest zepsute.Najlepiej bylo by zadzwonic i dokladnie sie wypytac co i jak.Zeby nie naliczyli jakis mega kosztow naprawy.Naprawa poza serwisem w firmie Electronic Design około 350zł.z kurierem w obie strony.
 

wilkuw

New member
1. dzonilem do serwiu.. wyslac napisac kartke co nie tak sprawdza i odesla na koszt serwisu
2 pisalem do eic .. odpisali zeby napisac do serwisu
3 napisalem do serwisu informujac o problemie... prosze zapakowac i wyslac serwis nei odbiera sprzetu
4 napisalem ze w calej europie odbiera i daje karton nie musze sie prosic dzonic tikam na stronie i z bani.. niestety :) polska jak widac nie jest w europie na pytanie jaki kurier ma karton pod onkyo pan nie wie :) zapakowa i wyslac :)

I taka to mamy europe w polsce :)
Ps. ma ktos do sprzedania karton do onkyo 616 :)
 

Legnum

New member
Witam
Ja ze swoim Onkyo NR-616 miałem dokładnie te same problemy - brak dźwięku, sieci lan, napięcia 5V na USB. Już się poddałem ale dzięki waszemu forum dowiedziałem się o tej akcji serwisowej. Sprzęt oczywiście po gwarancji, 5.02.2015r. spakowałem go, opisałem usterke i wysłałem do E.I.C. na swój koszt (30 zł to żaden wydatek - jak na możliwość bezpłatnej naprawy).
Dziś dzwonił do mnie gość z serwisu że sprzęt naprawili i dziś go odeślą do mnie, także uwinęli się w 5 dni roboczych. Podczas rozmowy poinformował mnie że naprawa jest bezpłatna ale jednorazowo ;)
 

quasimodek

Member
Bez reklam
Podczas rozmowy poinformował mnie że naprawa jest bezpłatna ale jednorazowo ;)
Kolego, jakikolwiek koszt by to nie był, jest to niezgodne z zapisami akcji serwisowej prowadzonej przez Producenta. Może warto by poinformować firmę Onkyo, że EIC nie stosuje się do wytycznych?
Dodatkowo, producent nie wspomina o jakże ważnym warunku o którym wspomniałeś, naprawy jednorazowej...
Gwarancja na wadę produkcyjną jest wydłużona do końca 2018 roku więc nie dawajcie się robić w konia i egzekwujcie swoje prawa zgodnie z wytycznymi producenta.
 

Legnum

New member
Kolego, jakikolwiek koszt by to nie był, jest to niezgodne z zapisami akcji serwisowej prowadzonej przez Producenta. Może warto by poinformować firmę Onkyo, że EIC nie stosuje się do wytycznych?
Dodatkowo, producent nie wspomina o jakże ważnym warunku o którym wspomniałeś, naprawy jednorazowej...
Gwarancja na wadę produkcyjną jest wydłużona do końca 2018 roku więc nie dawajcie się robić w konia i egzekwujcie swoje prawa zgodnie z wytycznymi producenta.
Wiem że koszt wysyłki w obie strony powinien być pokryty przez serwis, ale jak pomyślę o wysyłaniu maili do onkyo itd. i czekania tygodniami żeby wywalczyć to żeby przysłali kuriera po sprzęt na ich koszt, to wolę ten czas przeznaczyć na bardziej produktywne zajęcia. Według mnie lepiej zapłacić to 30 zł i po tygodniu cieszyć się sprzętem ;) pozdro
 

quasimodek

Member
Bez reklam
Wiesz Kolego, mi za darmo pieniędzy nikt nie daje i wiem ile mnie kosztuje zapracowanie na każdą złotówkę.
Dlatego też uważam, że jak już za coś zapłaciłem i jak coś mi się należy bo producent mi to gwarantuje, to wymagam postępowania wg zapisów gwarancji i nie zapłacę złotówki, bo mi jej za darmo również nikt nie dał.
Oczywiście Ty, tak samo jak i ja, masz prawo dysponować swoimi pieniędzmi wedle uznania.
Tylko miej na uwadze, że przez takich jak Ty EIC doi nas wszystkich...
Dodatkowo wiedz, że za serwis w PL zaplaciłeś za sprzęt więcej niż zapłaciłbyś za niego za zachodnią granicą... Nie czujesz się wydojony podwójnie?:confused:
 

duzy213

Member
witam , chłopaki może nie na temat ale się spytam, jaki sens jest puszczać sygnał przez amplituner do tv? nie lepiej jest podłączyć urządzenia do tv a dopiero optykiem z tv do amplitunera??? , ampli jest ,,odciążone,, nie żre prądu , wyłączony HDMI Through..., nie wiem może coś tracę to proszę uświadomcie mnie .
edit . posiadam takowe onkyo 616 , w większości słucham muzy z neta i jak na razie nie mam problemów , mogę rozumieć że moja ,,płyta,, jest ok??
 
Ostatnia edycja:

duzy213

Member
dzięki, właśnie czytałem twoje posty, mam tak jak ty , tak jak pisałem z netem nie mam problemu , obraz z onkyo na tv jest , ale właśnie... obraz z ampli jest ale dźwięku na tv niema...
 
Do góry