Dla posiadaczy ONKYO - info o naprawie wady

Ufo27

New member
Panowie czy warto kupic na dzien dzisiejszy uzywane onkyo 609 ktore jest po serwisie eic i ma nowa plyte hdmi?
Czy to pogra pare lat? czy padnie co innego? Mam na oku jeszcze sony 3300es ale pobor pradu w nim to tylko 380w troche słabiutki.Oba ok 800zł
 

lexus777

New member
Akcja serwisowa ONKYO

Witam.
Mam pytanie, jak to jest z tą akcją do kiedy ona obowiązuje, pisaliście że do 2018r. Prawdopodobnie i u mnie padła płyta HDMI. Ja dziś dzwoniłem do serwisu i powiedziano mi że akcja była do końca 2017r. Jedynie naprawa płatna cena 1200zł. i tylko pół roku gwarancji... masakra. Jeśli mógłby ktoś mi pomóc rozwiązać mój problem byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.
 

zbk2007

New member
,Mnie padł w tamtym tygodniu. Niemiecki przedstawiciel Onkyo do 31 09 2018 wymienia uszkodzony sprzęt na nowy za dopłatą.Polski przedstawiciel nic o tym niewie.Tak traktuje się Polaka. Japoński renomowany sprzęt pada po siedmiu latach a stara diora gra nadal .A najważniejsze Niemcy odpisu na mojego maila w sprawie wymiany sprzętu że wymieniają sprzęt kupiony u nich i byli zdziwieni że w Polsce nie informowano klijętów którzy zarejestrowali sprzęt u przedstawicieli Onkyo o akcji darmowej naprawy wadliwego sprzętu
 

lexus777

New member
Witam.
Chciałbym porozmawiać na ten temat, oczywiście jeżeli Pan będzie miał ochotę. Proszę napisać smsa ja napewno oddzwonię. mój nr. tel. 513140506.
Pozdrawiam.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
,Mnie padł w tamtym tygodniu. Niemiecki przedstawiciel Onkyo do 31 09 2018 wymienia uszkodzony sprzęt na nowy za dopłatą.Polski przedstawiciel nic o tym niewie.Tak traktuje się Polaka. Japoński renomowany sprzęt pada po siedmiu latach a stara diora gra nadal .A najważniejsze Niemcy odpisu na mojego maila w sprawie wymiany sprzętu że wymieniają sprzęt kupiony u nich i byli zdziwieni że w Polsce nie informowano klijętów którzy zarejestrowali sprzęt u przedstawicieli Onkyo o akcji darmowej naprawy wadliwego sprzętu

To tak różnie jest co i po ilu latach pada.. ja mam 604 w sypialni i już ma więcej lat niż 7 i działa.. kolega w sypialni ma 602 i dalej działa :)
 

boro_pit

New member
TX-NR414 - uszkodzony DPS

Witam,

Mi padł wczoraj TX-NR414 (zakup luty 2012). Totalny brak dźwięku, brak net-u.
Dzwoniłem dzisiaj do centralnego serwisu . Diagnoza uszkodzony DSP. Koszt 1200.
Odsyłają do Customer Service Program na stronie eu.onkyo.com.



Ponoć wpisując serial uszkodzonego sprzętu otrzymam rabat na zakup nowego sprzętu.
Ale wybierając kraj Polska przeglądarka wraca na stronę główną.
Podobno akcję wymianę na nowy ze zwrotem prowadzi niemiecki sklep.
Przechodził ktoś przez to?
 

zbk2007

New member
Mnie Niemcy napisali że wymieniają tylko sprzęt kupiony w Niemczech.Polski serwis był tym faktem zdziwiony. Na drugiego meila Niemcy nie odpisali.
 

zbk2007

New member
A jednak Niemcy odpisali że w Polsce nie można wymienić a oni wymienią sprzęt kupiony u nich bo jest z tym dużo papierkowej roboty.Wniosek nie kupować Onkyo bo jesteśmy traktowani jak zera.Jak ktoś chce Onkyo to trzeba kupić za granicą tylko nie u Niemców bo się chłopaki przepracują.
 

zbk2007

New member
Tam Customer Service Program wybrałem DE a dalej zgodnie z formularzem.W poniedziałek zgłaszam sprawę do federacji konsumentów.To jest jawna dyskkrminacja tym bardziej że handlują sprzętem z wadą fabryczną.
 

wujekd07

New member
TX-NR807 brak głosu z hdmi. Cena idzie do góry mi dzisiaj powiedzieli 1300 za naprawę. Akcja serwisowa tylko na kupione w Niemczech do 7 X.
 

zbk2007

New member
Proponuję koledze wysłać zgłoszenie niemieckim może jak ich zasypiemy mejlami to zmiękną.Ja dzisiaj wypełniłem u Anglików i dzięki temu dowiedziałem się że za wymianę dopłacają 150funtów albo 175 euro
 

pr3

New member
Moje TX-NR509 znowu pokazuje "Now initializing" - 2 lata po naprawie tego problemu w serwisie.
Oczywiście serwis zapropnował naprawę za 1200złociszy.



Od tej pory ONKYO kojarzy mi się z bublem, i wszystkim znajomym odradzam zakup.

Osiągneli wspaniały efekt marketingowy.
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Moje Onkyo ma prawie 8 lat i dopiero w tym roku nawaliło, gdzie za naprawę zapłaciłem chyba 300 zł + koszt wysyłki. Jak rozmawiałem z gościem z serwisu to powiedział że teraz wszystkie sprzęty tak robią niezależnie od ceny czy serii. Onkyo jeszcze twierdził, że nie są takie awaryjne. Napisz sobie do Electronicdesign, bo fajny i profesjonalny nieatoryzowany serwis. Żadna reklama, po prostu mnie pomogli bo już myślałem że czeka mnie zakup nowego sprzętu. Najpierw wyceniają usterkę i po naprawie jest rękojmi. Parę lat wstecz ktoś na forum podał kontakt i tak sobie na wszelki wypadek zapisałem... i w końcu się przydało.
 

nielot

Member
Odkopię bo jestem ciekaw czy to ten sam kłopot się u mnie pojawił.Model 609 oczywiście. Otóż od kilku dni nie ma dźwięku z TV po HDMI z ARC. Ampli twierdzi że jest ANALOG a nie DIGITAL czy HDMI. Wpinałem też TV w każde inne HDMI i w żadnym wypadku ampli nie reaguje. Dźwięk jest jeśli np korzystam z USB albo z optyka.
 

nielot

Member
No niby tak ale.... Jak komputer jest podłączony (obraz po HDMI a dźwięk optykiem) to wszystko jest ok. Czy jeśli padłą płyta HDMI to przekazywałby obraz ?
Tak samo nawet po Monitor Out, czyli tym z ARC - menu ampli na TV jest wyświetlane. Czyli tak jakby padł jedynie dźwięk
 

marmac500

Klub HDTV.com.pl
VIP
Mialem ten sam problem TV Arc i sygnale analog w 609, a winowajca byl Himedia Q5 Pro, ktory nie obsluguje CEC i zeby bylo smieszniej podpiety nie do amplitunera a bezposrednio do tv. Kupilem przejsciowke wylaczajaca pin 13 w hdmi laczacy Q5Pro i problem zniknal. Odlacz wszystkie inne hdmi i sprawdz po restarcie ampli. Zanim kupilem przejsciowke pomagalo wlaczenie na chwile Blu ray podlaczonego do ampli. Dziwne, ale tak bylo nagle zamiast analog pojawilo sie hdmi na wyswietlaczu. Sory za ew. bledy pisze telef. w niezbyt sprzyjajacych warunkach.
 
Ostatnia edycja:

kochin

New member
Odkopie bo po 6 latach szczęśliwego używania Onkyo 616 ten sam problem dopadł mnie. Rozumiem, że obecnie niewiele da się z tym zrobić?

Brak dźwięku po włączeniu, brak połączenia z siecią. Po kilka restartach czasami w końcu zadziała ale irytujące jest codziennie bawienie się w restarty.

Wysłałem maila do serwisu (PL i DE), zobaczymy co odpiszą.
 
Do góry