Najnowszy dekoder z dyskiem 500GB
Pace PVR HD
W moim przypadku po tygodniu użytkowania najnowszego dekodera nie działały mi żadne kanały HD. Technicy na infolinii twierdzili, że mam kiepskie lub uszkodzone kable, problem z konwerterem twin, przestawioną antenę itp. Tak na prawdę kable na etapie remontu domu kosztowały mnie bardzo wiele, bo chciałem uniknąć w/w problemów więc wykluczyłem, że to ich wina... Przyjechał technik z assistance Cyfra, zbadał sygnał i na miernikach był MAX ( dekoder pokazywał 50% lub brak sygnału, ciągłe skoki... ). Aha, dekoder też od początku nie był w stanie pobrać filmów VOD...
Okazało się, że
Pace PVR HD był uszkodzony, od razu dostałem kolejny egzemplarz i póki co wszystko działa jak trzeba. W sumie w ostatnim roku w Cyfra+ musiałem wymienić wcześniej Philipsa PVR bo padł dysk, a teraz dwa razy PACE... Pomimo małych problemów nadal jestem klientem C+ bo za każdym razem otrzymałem wsparcie i serwis na bardzo wysokim poziomie! Problem z dekoderami i wymianą był załatwiony w ciągu jednego dnia
Pozdrawiam,
.:M.O.R.A:.