Czemu tak szumi?? Pomozcie, prosze.

M_M

New member
Witam

Jestem kompletnym laikiem w kwestiach sprzetu audio, itp. (ubolewam nad tym). No, ale tez chce miec, hehe. Po przejsciu drogi przez meki - wybraniu sprzetu na podstawie wielu opinii, co do ktorych nie mam pojecia, czy byly sluszne, zakupilam wreszcie wymarzony zestaw. Przesiadlam sie wreszcie z plastikowego DVD wszystko w jednym na polke wyzej i ... rece mi wlasnie opadly... :( Odtwarzam blue ray tak szumi (wentylator), ze przeszkadza mi to w sluchaniu. Czy to normalne?? Nie wyobrazam sobie, zeby tak mialo byc. Prosze o Wasze opinie i podpowiedzi.

Magda
 

adam6150

New member
M_M napisał:
Witam

Jestem kompletnym laikiem w kwestiach sprzetu audio, itp. (ubolewam nad tym). No, ale tez chce miec, hehe. Po przejsciu drogi przez meki - wybraniu sprzetu na podstawie wielu opinii, co do ktorych nie mam pojecia, czy byly sluszne, zakupilam wreszcie wymarzony zestaw. Przesiadlam sie wreszcie z plastikowego DVD wszystko w jednym na polke wyzej i ... rece mi wlasnie opadly... :( Odtwarzam blue ray tak szumi (wentylator), ze przeszkadza mi to w sluchaniu. Czy to normalne?? Nie wyobrazam sobie, zeby tak mialo byc. Prosze o Wasze opinie i podpowiedzi.

Magda


Oddaj do sklepu i kup LG 370. Nie ma wiatraka, nic nie bedzie szumieć.:-D
 

M_M

New member
adam6150 napisał:
Oddaj do sklepu i kup LG 370. Nie ma wiatraka, nic nie bedzie szumieć.:-D

Jesli norma jest, ze w tym modelu tak szumi, a sa takie, gdzie - jak piszesz - nie ma wiatraka i nie ma co szumiec, to oczywiscie nie wykluczam oddania tego sprzetu.
No, ale wlasnie probuje sie od Was dowiedziec, czy mam uszkodzony sprzet, czy to taka (dla mnei chora) norma.
 

twiggy

New member
Mam Philipsa 9500 i przy nocnym oglądaniu, w scenach gdzie są tylko dialogi wentylator jest słyszalny. Natomiast sam napęd (jeżeli producent nie zadbał o wytłumienie) również bywa głośny. Twojego modelu nie znam, ale są tu na forum mądrzejsi, pewnie się wypowiedzą...
 

M_M

New member