co zrobię dalej w sprawie mojego wadliwego LC-40LE820E
dla zainteresowanych tym marnym serialem i moimi zmaganiami z SHARP i jego produktem piszę, że zdecydowałem się (najprawdopodobniej), mam nadzieję przy wsparciu Federacji Konsumentów wstapić na drogę sadową i tam próbować rozwiązać swój problem z SHARP Europa odział Polska na co mnie na razie i szczęśliwie stać...
W zwiazku z podważaniem tego że mój TV wadliwie podświetla matryce w/s widoczny dla użytkownika. Serwis próbował naprawić "nie istniejaca wadę" skoro nie istniała to co próbowali naprawić - niestety bezskutecznie???
Nie przystali na żadną moją propozycję tj.:
1. Wymiany na inny nowy, działajacy poprawnie egzemplarz.
2. Zwrotu pieniedzy,
3. Dodkonania kolejnej skutecznej naprawy dyfuzorów świetlnych,
4. Wystawienia zaświadczenia o nie naprawialności wady, wtedy mógłbym wymienić u sprzedawcy TV.
Ponadto pozbawili mnie możliwości korzystania z modułu CI, musiałem wymienić na swój koszt na marny tuner a w efekcie mam gorszy obraz (jeszcze gorszy), brak EPG TV i wielu innych funkcji i ustawień nie dostepnych przy tunerze.
Najbardziej denerwujace jest ZERO zainteresowania ze strony infolini SHARP moja sprawą.
dla zainteresowanych tym marnym serialem i moimi zmaganiami z SHARP i jego produktem piszę, że zdecydowałem się (najprawdopodobniej), mam nadzieję przy wsparciu Federacji Konsumentów wstapić na drogę sadową i tam próbować rozwiązać swój problem z SHARP Europa odział Polska na co mnie na razie i szczęśliwie stać...
W zwiazku z podważaniem tego że mój TV wadliwie podświetla matryce w/s widoczny dla użytkownika. Serwis próbował naprawić "nie istniejaca wadę" skoro nie istniała to co próbowali naprawić - niestety bezskutecznie???
Nie przystali na żadną moją propozycję tj.:
1. Wymiany na inny nowy, działajacy poprawnie egzemplarz.
2. Zwrotu pieniedzy,
3. Dodkonania kolejnej skutecznej naprawy dyfuzorów świetlnych,
4. Wystawienia zaświadczenia o nie naprawialności wady, wtedy mógłbym wymienić u sprzedawcy TV.
Ponadto pozbawili mnie możliwości korzystania z modułu CI, musiałem wymienić na swój koszt na marny tuner a w efekcie mam gorszy obraz (jeszcze gorszy), brak EPG TV i wielu innych funkcji i ustawień nie dostepnych przy tunerze.
Najbardziej denerwujace jest ZERO zainteresowania ze strony infolini SHARP moja sprawą.
Ostatnia edycja: