Co byście zrobili?

Marcin2000

New member
Bez reklam
co zrobię dalej w sprawie mojego wadliwego LC-40LE820E

dla zainteresowanych tym marnym serialem i moimi zmaganiami z SHARP i jego produktem piszę, że zdecydowałem się (najprawdopodobniej), mam nadzieję przy wsparciu Federacji Konsumentów wstapić na drogę sadową i tam próbować rozwiązać swój problem z SHARP Europa odział Polska na co mnie na razie i szczęśliwie stać...

W zwiazku z podważaniem tego że mój TV wadliwie podświetla matryce w/s widoczny dla użytkownika. Serwis próbował naprawić "nie istniejaca wadę" skoro nie istniała to co próbowali naprawić - niestety bezskutecznie???

Nie przystali na żadną moją propozycję tj.:

1. Wymiany na inny nowy, działajacy poprawnie egzemplarz.

2. Zwrotu pieniedzy,

3. Dodkonania kolejnej skutecznej naprawy dyfuzorów świetlnych,

4. Wystawienia zaświadczenia o nie naprawialności wady, wtedy mógłbym wymienić u sprzedawcy TV.

Ponadto pozbawili mnie możliwości korzystania z modułu CI, musiałem wymienić na swój koszt na marny tuner a w efekcie mam gorszy obraz (jeszcze gorszy), brak EPG TV i wielu innych funkcji i ustawień nie dostepnych przy tunerze.

Najbardziej denerwujace jest ZERO zainteresowania ze strony infolini SHARP moja sprawą. :???:
 
Ostatnia edycja:

cezary69

New member
Bez reklam
Hmm... jak jest wszystko tak jak piszesz to rzeczywiście straszny pech i trafiłeś uszkodzony model. Ja jak kupowałem swojego troche inny model 924 oglądałem go w mm, ale kupiłem gdzie indziej i niewidziałem go przed kupieniem na oczy nawet tego człowieka co sprzedawał też :) Przyjechał, powiesiłem i gra do dziś bez problemów już drugi miesiąc. Tak patrze, że miałem straszne szczęście bo strasznie dużo osób tu narzeka na sharpy...
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
zwróciłem się do Federacji Konsumentów, muszę teraz zgromadzić dla nich kopie dokumentów tj. maili, faktur, książki gwarancyjnej opisać wszystko co dotyczy mojej mojej sprawy, obiecali zainterweniować. Chwała im za to.
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
mam serialu z super produktem firmy SHARP cią dalszy, wczoraj znikneły ot tak sobie kanały cyfrowe... były i nima a dekoder podaje sygnał bo podłaczyłem drugi TV i są programy.

kombinowałem i manipulowaem przy TV dopiero reset wszytkiego sprawił, że pojawiły sie spowrotem kanały cyfrowe (analogowe były cały czas).

Ehh sił nie mam trafił mi sie najbardziej porabany TV na swiecie (egzemplarz) i jeszcze aby wymienic na inny muszę zrobić proces sądowy SHARPOWI i Serwisowi.

Normalnie zygac się chce... byłem przez chwile fanem tej firmy teraz serdecznie jej nie lubię....
 
Do góry