Chciałem plazmę, a skończy się na projektorze.

phoba

New member
Na tym polegają "promocje". Zastawia mnie kiedy świat się nauczy, że to tylko sztuczny twór, który nie istnieje :D
Powiedzmy, że z ekonomicznego punktu widzenia to tylko wirtualna rzeczywistość ;)
Nie masz racji. Pracuję od 12 lat w firmie produkcyjno-handlowej i promocja nie polega na dopisaniu nowej, wyższej ceny, a następnie jej przekreśleniu, ale na obniżeniu ceny na towar, który np.słabiej się sprzedaje, albo którego zostało więcej w magazynie, a chcemy to miejsce magazynowe odzyskać. Zresztą powody mogą być różne i można ich znaleźć przynajmniej kilka. Są więc prawdziwe promocje, obniżające cenę, a więc i marżę sprzedającego. Zależy na czym zależy sprzedającemu - na dobrej marży i "kiszeniu się" z towarem (który jak już zupełnie nie będzie chodliwy trzeba będzie sprzedać po tak niskiej cenie, że cała marża idzie w błoto), czy na upłynnieniu stocku, po to żeby można było wprowadzać do obrotu kolejne produkty i utrzymać płynność sprzedażową.
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Kolego, nie mam zamiaru na ten temat teraz dyskutować, celowo trochę humorystycznie przekoloryzowałem, a Ty traktujesz to zbyt dosłownie. Bądźmy dorośli ;) Wszyscy wiemy jak jest, a ten temat był już poruszany w niejednym wątku.
Owszem, prawdziwe promocje się zdarzają, ale to nieliczne przypadki, a z tych co myślą, że zrobili interes życia sprzedawcy się śmieją.
Być może tam gdzie pracujesz jest jak piszesz, ale w znakomitej większości jest niestety inaczej, chyba nie zaprzeczysz?
 

phoba

New member