cashback tcl

Jadaj

New member
Ja już przeszedłem cały proces i czekam na przelew.
1. Rejestracja z wysłaniem zdjęcia naklejki z tyłu TV + etykiety z kartonu.
2. Po 7 dniach dostałem link, żeby przesłać dowód zakupu
3. Po 7 dniach dostałem link, żeby podać nr konta.
4. W ciągu 14 dni, kasa powinna być na koncie.
Trzeba być czujnym, bo linki z punktów 2 i 3 są aktywne tylko przez 72h.
 

xclone

Klub HDTV.com.pl
VIP
i uwaga, bo poczta z TCL potrafi wylądować w spamie lub np. gmail traktuje ją jako "oferty" (do których niemal nigdy nie zaglądam)... reszta j.w.
 

erdopp

New member
Czy kod kreskowy i numer seryjny na pudełku powinny być identyczne jak na telewizorze? Kupiłem 55c715 w czasie promocji i teraz chciałem się zarejestrować. Dodatkowa nalepka (z nr modelu, klasą energetyczną, kodem kreskowym i nr pod nim) nie była naklejona na pudełku, tylko wrzucona do woreczka z instrukcjami. Problem jest taki, że kod kreskowy i 3 ostatnie cyfry numeru pod nim są inne niż na naklejce z tyłu telewizora. Tak ma być, czy ktoś mnie w ciula zrobił?
 

Janek_Vit

New member
Ja już dostałem zwrot. Dla mnie spoko promka, owszem trzeba być czujnym żeby nie przgapić maila, ale do zrobienia bez większego problemu. opisane wszystko
 

Rayu93

New member
Ktoś się orientuje czy po przesłaniu zgłoszenia (tego pierwszego) dostaje się jakiegoś maila potwierdzającego przystąpienie do weryfikacji cashback?
 

d00lar

Member
Panowie a apropos
"Musisz użyć tego linku w ciągu 3 dni (72 godzin) od jego otrzymania i przesłać ZDJĘCIE oryginalnego dowodu zakupu kwalifikującego się produktu."

to jak mam tylko pdf z neonet to co mam go wydrukować i zrobić foto!? czy mogę tego pdf po prostu podesłać ? czy foto monitora ? :D
 

kapustaadria

New member
Ja wysłałem pdf z oryginalnym dowodem zakupu taki jaki otrzymałem. Ale dzisiaj mija 7 dzień i cisza

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Krzysiek4

New member
W pierwszym etapie wysyłaliście dwa zdjęcia tj. jedno samej tabliczki z tyłu tv i drugie wycinka naklejki z nr seryjnym przyłożonym do tabliczki przy tv? Gdy dodaję dwa zdjęcia do załadowania widzę widzę tylko jedno i nie mam pewności czy wyślą się dwa, co może skutkować brakiem cashbacku.
 

d00lar

Member
czytaj co pisze ze zrozumieniem - pisze wyraźnie przecież ze musisz wyciąć z kartonu ten kawałek i ująć to wszystko na 1 zdjęciu...
 

Rayu93

New member
W pierwotnym regulaminie był zapis, że trzeba wysłać zdjęcie tyłu telewizora i zdjęcie wycinku kartonu - co z logicznego punktu widzenia daje dwa zdjęcia. Nie było mowy o jednym zdjęciu. Sam tak zrobiłem przed powieszeniem tv na ścianę. Duże było moje zdziwienie, kiedy się okazało, że ma być jedno z tym i tym. Pisałem na ten temat do obsługi. Regulamin i FAQ było ze sobą sprzeczne. Oczywiście koniec końców musiałem ściągać na nowo telewizor i robić nowe zdjęcie (jedno). Później zmienili zapis regulaminu (jeszcze z literówką - widać, że robione na szybko i trwa tak do teraz). Dodatkowo w środę 2.09 wysłałem zdjęcie dowodu zakupu i teoretycznie powinienem dostać odpowiedź w kolejną środę 9.09 (regulaminowe 7dni). W piątek napisałem do obsługi dlaczego nie dostałem odpowiedzi (to jest 9 dzień). Dziś dostałem odpowiedź, że moje zgłoszenie jest weryfikowane (12 dni po wysłaniu faktury !) i mam czekać na odpowiedź. Według mnie takie granie z klientem w ciuciubabkę i nie dotrzymywanie terminów jest "lekko" nie w porządku. Jak mam być szczery to jestem rozczarowany postawą TCL pod tym względem. Zobaczę co dalej z tego wyniknie :roll:
 
Ostatnia edycja:

d00lar

Member
W pierwotnym regulaminie był zapis, że trzeba wysłać zdjęcie tyłu telewizora i zdjęcie wycinku kartonu - co z logicznego punktu widzenia daje dwa zdjęcia. Nie było mowy o jednym zdjęciu. Sam tak zrobiłem przed powieszeniem tv na ścianę. Duże było moje zdziwienie, kiedy się okazało, że ma być jedno z tym i tym. Pisałem na ten temat do obsługi. Regulamin i FAQ było ze sobą sprzeczne. Oczywiście koniec końców musiałem ściągać na nowo telewizor i robić nowe zdjęcie (jedno). Później zmienili zapis regulaminu (jeszcze z literówką - widać, że robione na szybko i trwa tak do teraz). Dodatkowo w środę 2.09 wysłałem zdjęcie dowodu zakupu i teoretycznie powinienem dostać odpowiedź w kolejną środę 9.09 (regulaminowe 7dni). W piątek napisałem do obsługi dlaczego nie dostałem odpowiedzi (to jest 9 dzień). Dziś dostałem odpowiedź, że moje zgłoszenie jest weryfikowane (12 dni po wysłaniu faktury !) i mam czekać na odpowiedź. Według mnie takie granie z klientem w ciuciubabkę i nie dotrzymywanie terminów jest "lekko" nie w porządku. Jak mam być szczery to jestem rozczarowany postawą TCL pod tym względem. Zobaczę co dalej z tego wyniknie :roll:

jak najbardziej popieram
WSTYD TCL
jak robię taką akcje to robię . mówię ze oddaje hajs to oddaje
a nie samemu nie trzymam się swojego regulaminu / terminów a do tego jak widać regulamin jest zrobiony tak żeby jak najmniej ludzi sie załapało / przespało termin / wysłało za wcześnie coś jak juz tu na forum były przypadki - nie można było tego wszystkiego wysłać np na raz w 1 zgłoszeniu zaraz po zakupie zweryfikujemy w ciągu 60dni i damy znać czy na pewno sie załapałeś ? czy za wielka szansa że wszyscy by dali rade to zrobić bez problemów
podejście takie se.
 
Do góry