Benq w1070 - wada jasnosci/lampy - odmowa serwisu producenta

RwVision

New member
Ja napisalem jeszcze raz do serwisu ze skarga i jawnym oszukiwaniem klienta. Takze pisalem do odzialu w UK, ktory stwierdzil iz jest to prawdopodobnie wada.

Ku mojemu zdzwieniu, wczoraj dostalem info od serwisu, ze projektor zostanie wymieniony na nowy. Dzis pakuje go dla kuriera, zobaczymy co mi przyjdzie i czy przyjdzie w zamian.
 

drosophilia

Active member
Bez reklam
to jest wlasnie Polska, serwis robi klienta jak chce, jak w tym kraju ma byc kiedykolwiek dobrze. trzeba scisnac pozadnie za leb, emailowac itp. aby przyznali racje, eh..
 

sol30

New member
Serwisy działają w Polsce bardzo dziwnie. Jak widać było wcześniej mam ten sam problem z projektorem Benq co kolega RwVision. Jednak ja dostałem info od serwisu, że mam odesłać projektor do "naprawy". Dodam dla przypomnienia, że projektor był w serwisie ale stwierdzono - obraz wyświetlany jest poprawnie w porównaniu do innej jednostki tego modelu nie stwierdzono różnicy w rozpraszaniu światła. Parametry sprzętu zgodne z normą określoną przez producenta. Ogólnie więc polecam zastanowić się nad innymi opcjami i dokładnie sprawdzić projektor Benq w1070 po zakupie, gdyż aktualnie można trafić na egzemplarze wadliwe.
 

RwVision

New member
Po pierwsze trudno, aby dwa rozne ekrany dawaly ten sam efekt(byl tez 3 kolega na forum tutuaj), a po drugie robilem te testy na 2 roznych scianach i efekt byl ten sam. Bez sprawdzenia tego, nawet nie bralbym sie za reklamacje:)
Kolega sol30 takze dawal test na bialej kartce.

Takze polecam od razu sprawdzenie w ciagu 2 tygodniu nowych modeli w1070, tak zeby ktos mogl go w razie czego oddac.
 

RwVision

New member
"Projektor jest już w serwisie, teraz zostanie zamówione nowe urządzenie na wymianę.
Na dostawę trzeba poczekać , nie wiemy jednak jak długo dokładnie. Około 1 -2 tygodnie."

No to troche poczekam...
 

RwVision

New member
Update tego felerenego tematu! :)

Dzisiaj dostałem nowy egzemplarz benq'a - produkcja z listopada 2014. Sam benq, nie dal mi nawet info o paczce, a we wtorek dostalem tylko odpowiedz, iz moze to potrwac do 3 tygodni... No, ale juz jest.

Sprawdzilem szybko obraz i pierwsze co widze, to brak poprzedniej wady:) Obraz jest troszke jasniejszy - teraz w lewym punkcie - ale to jest cos co mozna smialo teraz nazwac specyfikacja. Jak tylko bede mial czas to wrzuce fotki i porownam to na obrobionym kontrascie.
 

glogojar

New member
Pomocy !!!
Panowie - zakupiłem projektor BENQ W1070 prawie 2 lat temu. Jak wiecie serwis daje 1 rok gwarancji na lampę lub 2000h. A na urządzenie - 3 lata gwarancji
Z racji że dużo podróżuje - a projektor wisi pod sufitem w domu - wyświetlił tylko 140h w ciągu tych 23 miesięcy. (wisi w pokoju, w normalnych warunkach domowych - a więc nie ma mowy o zapyleniu, zapchaniu układu chłodzącego)

I WYSTRZELIŁA LAMPA. Po prosty po 5 minutach pracy urządzenia usłyszałem huk i zrobiło się ciemno. Nic nie wskazywało na uszkodzenie chłodzenia lub inne nieprawidłowe działanie tego urządzenia.

Od kolegi pożyczyłem nową lampę i wpiąłem do urządzenia. Urządzenie wyłącza się (tym razem system awaryjny działa) po około 3 minutach i pokazuje błąd układu chłodzenia lub przegrzania lampy. Power - pali się na czerwono - a Lamp - na zielono. (stąd też wiem że poprzednia lampa wyświeciła tylko 140h). Pomimo kilku prób (na własne ryzyko), włączenia trybu wysokogórskiego - nic nie pomaga. Urządzenie nie działa...

I teraz sedno:
Napisałem do serwisu - o diagnozę, naprawę układu chłodzącego i usunięcie wszystkich szkód jakie ta usterka spowodowała. (prosty związek przyczynowo - skutkowy)
Odpowiedź - możemy wymienić lampę za odpłatnością.

A gdzie odniesienie się do przyczyny powstania uszkodzenia. Nie podjęli nawet tematu przyjęcia projektora do naprawy. Od razu założyli że muszę zapłacić za lampę.
Naciskam ich i żądam podjęcia naprawy - zobaczymy co odpiszą.

Czy macie jakieś pomysły na wymuszenie naprawy na serwisie.
 

KarolrolaK

New member
Ja miałem problem ze swoim 1070 w postaci jasnych okrągłych plam widocznych na szarych, ciemnych scenach, jednak serwis się tym zajął i jest ok.
 

YABBA235

New member
Zmartwię cię, ale lampy uhd tak mają - mogą wybuchnąć :(.
Wątpię, aby serwis naprawił to "za friko".
Lampa jest po gwarancji więc trzeba placić.
 
Do góry