Benq w1070 - wada jasnosci/lampy - odmowa serwisu producenta

RwVision

New member
Witam

Na moim benq zauwazylem bardzo widoczna zmiane natężenia światła w prawej czesci lampy - lewa strona jest znacznie ciemniejsza, oraz mdła.

Spójrzcie na zdjecia, wraz z poprawionym kontrastem:

IMG_0087.jpg

IMG_0087_contrast.JPG

IMG_0088.jpg

IMG_0088_contrast.JPG

IMG_0089.jpg

IMG_0089_contrast.JPG

IMG_0090.jpg

IMG_0090_contrast.JPG

IMG_0091.jpg

IMG_0091_contrast.JPG


Projektor ma 2 tygodnie, zgłosiłem sprawe na serwis do benq i o to co od nich dzisiaj przeczytałem:

"Opisany przez Pana problem nie jest wadą urządzenia. Wszystkie dane modele zachowują się w ten sam sposób - jest o specyfikacją urządzenia.

Nie mamy podstaw do tego by przyjąć pojektor na serwis - na naprawę / wymianę."

Osobiście nie mam słów... Wada jasności jest widoczna białym okiem, taka odpowiedź jest conajmniej śmieszna. Jesli to jest specyfikacja produktu, to każdy powinien mieć na swoim benq to samo - tez tak macie?

Co robić?
 
Ostatnia edycja:

tdx

New member
Bez reklam
Zgłosić niezgodność towaru z umową, a jak nie minęły jeszcze 14 dni od daty zakupu a kupowałeś przez neta to po prostu oddać sprzedawcy
 

RwVision

New member
Czyli pisze teraz do sklepu, w ktorym kupilem towar. Jednak pozostaje pytanie, czy faktycznie te modele maja taka wade??
 

Kubuś2

New member
Że się wtrącę nie na temat , Twój ekran jest ramowy , czy rozwijany ?
Mam wrażenie , że jest cały pogięty , pomarszczony .
Może to przez to nierówne podświetlanie .
 

Jawosz

Member
Dzisiaj sprawdzę, bo jestem w szoku.
Może daj gdzieś link do wyświetlanych materiałów to porównamy 1:1.
 

RwVision

New member
Najprostszy sposób - daj obok siebie 2 obrazki z jasnymi elementami. Widać gołym okiem, jak lewy obrazek jest ciemniejszy. W lewym górnym rogu jasność i kolory bledną najbardziej.

Tutaj mój materiał ze zdejcia:

3.png


Sprawa juz zgloszona do sklepu, nie omieszkalem znow napisac w do benq w sprawie wyjasnienia, tej "specyfikacji" modelu w1070
 

RwVision

New member
Ewidentnie ten sam problem - czy ktoś jeszcze z benq w1070 mógłby przeprowadzić ten test?

Serwis Benq robi ze mnie i kolegi sol30 głupków, opisując iż jest to SPECYFIKACJA modelu w1070. Dla mnie jest to wada, w przeciwnym razie każdy opis na stronie producenta powinien opisywać ową super właściwość.

Możliwe, że wypuścili wadliwą serię projektorów ale wciąż - jest to ewidentna WADA.

Skoro serwis próbuje nas zrobić w konia i nas zbywa tą wymówką to na pewno przydadzą nam się inne przykłady poprawnie działających modeli w1070.
 

edi7777

Member
Też sprawdziłem i jest ok. Za to mam podobne zjawisko na acer h5360 ale on ma już wyświecone z 1700 i wymieniony dmd to może coś się z lampa dziać po takim czasie. Benq jest u mnie bezproblemowy.
 

RwVision

New member
Czyli to co oczywiste - tylko się potwierdza.

Koledzy, gdybyście mogli - wrzucajcie także fotki z waszego obrazu, na pewno nam się to przyda przy przedstawieniu faktów dla serwisu.
 

RwVision

New member
Najnowsza odpowiedz od serwisu:

"Witam,
Wszystkie modele projektorów W1070 wyswietlają obraz w taki sam sposób. Informacja o tym, że dany objaw to specyfikacja urządzenia został potwierdzona po przez porównywanie kilku urządzeń w tego samego modelu.
Nie można uzyskać 100% jednolitości koloru na całym ekranie. Dlatego też serwis nie miał podstaw do tego by uznać daną raklamację za zasadną.
Podobne uwagi zgłaszane na serwis zawsze rozpatrywane są w ten sam sposób."

Czyli totalne kłamstwo.

Naprawdę przydadzą się zdjęcia dobrze działających benq w1070, plus nr seryjne tych urządzeń. Jakieś porady na ten temat?
 
Ostatnia edycja:

krzyyh

New member
U mnie jest podobnie z tym że prawa strona jest ciemniejsza, pewnie dlatego że u was projektory wiszą odwrócone pod sufitem a mój stoi na stoliku.
 

RwVision

New member
Moglbys podeslac fote? Skoro tak ma wiecej modeli, to nikomu to nie przeszkadza i nie ma tego w zadnej recenzji? Nie wierze.
 

sol30

New member
Aktualizacja tematu.
Wysłałem pismo do serwisu, żeby zajęli oficjalne stanowisko w sprawie nierównomiernej jasności - prosiłem o stanowisko centrali. Jeśli nic nie dostanę wyśle przygotowany faks do centrali europejskiej Benq.
 
Do góry