radzique napisał:
Ale ja wcale nie zakładam, że te przypadki stanowią regułę, ale bardzo dobrze obrazują podejscie i szacunek jakim sklep darzy klientów.
nie widzisz sprzeczności w tym zdaniu? Jak może dobrze obrazować coś, co nie jest regułą?
radzique napisał:
Wiadomo, sprzedawca też człowiek - może się pomylić, ale co innego pomyłka a co inngeo celowe działania w robieniu klienta w bambuko.
ale przecież nie mamy 100% pewności, że wyjaśnienie Agito n/t pomyłki i wysłania towaru nie z tej półki jest fałszywe.
Ty masz? To winszuję Ci takiej pewności siebie.
radzique napisał:
Bo chyba nie uważasz, że wszystko było ok i trzeba klasnąć uszami z radości ? I chyba wypowiedzi sklepu też Cię nie satysfakcjonują ?
wyjasnienie sklepu uważam za w miarę prawdopodbne, biorąc pod uwagę fakt, że wydarzenia miały miejsce w trakcie zmiany magazynów, serwisu i komputerowego, etc - wiem, że tak było, bo sam kupowałem w tym czasie tam pewne rzeczy i dostawałem od nich maile z przeprosinami za ewentualne opóźnienia (które zresztą się nie przydarzyły).
Inną kwestią jest, czy rzeczywiście ukarano tego pracownika. Ale tego się nie dowiemy, chyba nie chcesz ogladac transmisji w necie z jego powieszenia?
radzique napisał:
Ale Ciebie widać dziwi ta popularność, bo opisuje wypadek przy pracy które są dla Ciebie normalne. Ja się na taką normalność nie bardzo chce zgodzić
jest różnica pomiędzy uznaniem za normalne, a uznaniem, że takie wypadki się po prostu zdarzają. Nie żyjemy w świecie idealnym, tylko w rzeczywistym.
Shagohad napisał:
rojo_pajo, roman27, Holt - Panowie, co Wy tak bronicie tego sklepu ??. Czyzby przybrani pracownicy probujacy ratowac sytuacje ??
zwawsze mi się chce rzygać, jak czytam takie pytanie. Teraz też.
Shagohad napisał:
udane zakupy powinny dotyczyc kazdego
i wszyscy powinni być piękni i bogaci.
Shagohad napisał:
Ja place i ZADAM by wszystko bylo sprawnie zrealizowane. To sa moje pieniadze na ktore ciezko pracowalem. I mam byc zadowolony z tego, co za nie kupie. Sklepy powinny sie bic o nie i oferowac jak najlepsza usluge. A tu takie cyrki ?!?!. Gdzie my zyjemy do cholery :/.
w realnym świecie. Gdzie wielokrotnie się zdarzały i będą zdarzać podobne sytuacje. I dla mnie jest to zrozumiałe, o ile się zdarzają
sporadycznie. Bo błędów nie robi tylko ten, który nie robi nic.
Shagohad napisał:
Po przeczytaniu tego watku sklep Agito.pl omijam szerokim lukiem i bede odradzal KAZDEMU mojemu znajomemu :].
do czasu aż jakaś podobna sytuacja przydarzy Ci się w innym sklepie. Bo nie ma sklepów idealnych, nie ma idealnych sprzedawców i zawsze znajdzie się ktoś niezadowolony. A biorąc pod uwagę wojnę pomiędzy firmami kurierskimi i rosnącą ilość sklepów internetowych i zakupów internetowych, podobne sytuacje jak Jaroda i Qbatesa będą się zdarzać - obym się mylił - coraz częściej.
Jeszcze raz podkreślam - nie bronię Agito w tej konkretnej sytuacji. Był ich błąd/próba wyłudzenia (za malo jest danych by zawyrokować jednoznacznie). Natomiast mnie osobiście nie podoba mi się właśnie sposób pokazywania sprawy i robienie z Agito jedynaego diabła w gronie super/wspaniałych/idealnych sklepów internetowych, tym bardziej, że forum jest bardzo blisko powiązane z jednym z nich.