65OLED706 zakup marketowy vs kiki

tom357

New member
inna sytuacja nie było danych kalibracji DV (zamówiona dodatkowo), kikki dosłał od razu z przeprosinami (nie mówię tu o standardowej w tym tzw.pakiecie który dla mnie jest śmieszny)
Powiem szczerze jestem wymagającym klientem i kikki tego doświadczył w różnych kwestiach, złego słowa nie mogę powiedzieć nawet gdybym chciał

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka

Jesteś wymagający klient a kalibrację robisz z dosłanych ustawień?
Parskłem śmiechem:blagam:
I nikt nie prowadzi żadnej krucjaty-forum jest od wyrażania swoich opinii,które nie muszą być "słodkie" :D
 

nailz

New member
Jesteś wymagający klient a kalibrację robisz z dosłanych ustawień?
Parskłem śmiechem:blagam:
I nikt nie prowadzi żadnej krucjaty-forum jest od wyrażania swoich opinii,które nie muszą być "słodkie" :D
Parskaj dalej chłopcze...czytanie ze zrozumieniem to podstawa.

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
 

dyzio4

Klub HDTV.com.pl
VIP
Przed świetami przyjechał do mnie LG OLED 83” od Kikiego. Nie miałem lepszego zakupu od dawna. Nie ma co się zastanawiać
 

tom357

New member
Parskaj dalej chłopcze...czytanie ze zrozumieniem to podstawa.

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka

Czego Tobie brakuje bo nawet sam nie rozumiesz co wyżej napisałeś.
Jesteś zbyt wymagający:D

Tak naprawdę chciałeś wystawić pozytywną ocenę a wyszło raczej odwrotnie...
 

nailz

New member
Czego Tobie brakuje bo nawet sam nie rozumiesz co wyżej napisałeś.

Jesteś zbyt wymagający:D



Tak naprawdę chciałeś wystawić pozytywną ocenę a wyszło raczej odwrotnie...
Fakt, jestem zbyt wymagający...wymagam abyś przeczytał ze zrozumieniem.
Kolejny w tym kraju który wie co chciałem zrobić..


Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
 

wujek.p

New member
Nie doczekałem się jednoznacznej odpowiedzi jak kiki podchodzi do stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego matrycy po rozpakowaniu pudła. A tego się***boję***najbardziej, bo to wielkie pudło z delikatną i drogą zawartością. Kurierom nie ufam, wielu z nich ma gdzieś jak transportowany jest delikatny sprzęt. Rozumiem też***sprzedawcę, który wysyła sprawny sprzęt, a potem przez nieostrożność kuriera jest problem do rozwiązania.

Widzę, że najbezpieczniejszą***metodą jest zamówienie w markecie z opcją rozpakowania i podłączenia. To 5 dych dodatkowo, a jednak jakieś zabezpieczenie jest. Nie wiem tylko, czy to nie jest czasem tak, że jedni przywożą, a jakiś magik przyjeżdża oddzielnie i w razie wu powie, że on już tu na nic się nie przyda i muszę***gadać ze sklepem (do ustalenia).
 

robotxx

New member
kup w markecie , odbierz osobiscie i po sprawie . w innym wypadku bedzie losowa sprawa - stawiam ze jak nie sprawdzisz przy kurierze i nie spiszecie protokolu to pozamiatane . W innym watku zostało mu wypunktowane ze pisal bledne informacje o modelu 706 . Co zrobil ? poprostu zamknal watek bo szef sie nie tlumaczy a wszystko co przeszkadza sprzedazy jest zamykane / usuwane. Dawno tu nie bylem , ale to co pisza w necie jak widac jest prawda
 

wujek.p

New member
kup w markecie , odbierz osobiscie i po sprawie . w innym wypadku bedzie losowa sprawa - stawiam ze jak nie sprawdzisz przy kurierze i nie spiszecie protokolu to pozamiatane .
Odbiór osobisty jest dość trudny (gabaryty). Ale sprawdzam dopłatę do kuriera na rozpakowanie i podłączenie. To koszt kilkudziesięciu zł. Oferują to wszystkie duże sklepy. Muszę się tylko zorientować, czy ta sama ekipa dowozi i wypakowuje, czy jest przerwa czasowa między dowózką a "monterem". Kiki oferuje przyzwoitą cenę (choć bez rewelacji), ale nie zaproponował żadnej bezpiecznej (ubezpieczonej?) opcji transportu. Ot kurier, który przecież wozi od 35 lat i problemów nie ma.
 

robotxx

New member
Odbiór osobisty jest dość trudny (gabaryty). Ale sprawdzam dopłatę do kuriera na rozpakowanie i podłączenie. To koszt kilkudziesięciu zł. Oferują to wszystkie duże sklepy. Muszę się tylko zorientować, czy ta sama ekipa dowozi i wypakowuje, czy jest przerwa czasowa między dowózką a "monterem". Kiki oferuje przyzwoitą cenę (choć bez rewelacji), ale nie zaproponował żadnej bezpiecznej (ubezpieczonej?) opcji transportu. Ot kurier, który przecież wozi od 35 lat i problemów nie ma.

Ta sama ekipa raczej wszędzie. Kupuje w Mediamarkt i ta sama ekipa dowoziła i montowala , nawet jak brałem bez montażu to wtedy przyjezdza 1 osoba zamiadt 2 i bez problemu w domu rozpakowaliśmy i podlaczylismy tv sprawdzić czy wszystko ok . To najlepszy sposób , warto dopłacić przy drozszym i wiekszym tv. Dlatego ja unikam zakupów w takich sklepach jak ten tutaj , w sieciach gwarancja zawsze lepsza bo nie płacą ze swojej kasy pracownicy w tym sklepiku z forum myslisz ze właściciel chętne sypnie kasa i będzie się potem bujał z kurierem o odszkodowanie jak wsystko będzie ok to bez różnicy gdzie się kupi , dopiero gdy zaczynają się problemy to wychodzi co i jak.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Proszę Cię nie opowiadaj...
Nie wprowadzaj ludzi w błąd.
Przecież wszystkie telewizory muszą być ubezpieczone przed wysyłką.
I to jest pełne ubezpieczenie. Nie ma innego.
Nie opowiadaj proszę głupot o gwarancji.
Gwarancja i przepisy są takie same dla każdego sklepu w Polsce, nie zależnie od wielkości.
Każdy kto prosi o podłączenie , ma podłączony sprzęt przez kolegę który to robi od 30 lat, więc zna się narzeczy.
Masz małe pojęcie o organizacji pracy i organizacji dostaw, opiece posprzedażnej.

Kup gdzie chcesz to Twój wybór ale nie opowiadaj ,że mniejsze Polskie sklepy są głupsze od marketów !
 

tom357

New member
Może nie głupsze,ale zdecydowanie gorzej jest uzykać to czego się oczekuje przy reklamacji/rękojmi.
Ważne pytanie do kiki:
Czy Twój pełny asortyment jest dedykowany na rynek Polski czy europejski ?
 

robotxx

New member
Proszę Cię nie opowiadaj...
Nie wprowadzaj ludzi w błąd.
Przecież wszystkie telewizory muszą być ubezpieczone przed wysyłką.
I to jest pełne ubezpieczenie. Nie ma innego.
Nie opowiadaj proszę głupot o gwarancji.
Gwarancja i przepisy są takie same dla każdego sklepu w Polsce, nie zależnie od wielkości.
Każdy kto prosi o podłączenie , ma podłączony sprzęt przez kolegę który to robi od 30 lat, więc zna się narzeczy.
Masz małe pojęcie o organizacji pracy i organizacji dostaw, opiece posprzedażnej.

Kup gdzie chcesz to Twój wybór ale nie opowiadaj ,że mniejsze Polskie sklepy są głupsze od marketów !

W razie uszkodzenia mechanicznego wymieniasz od ręki ? Czy twoja ekipa przyjedzie z montażem za 49zl.a czasami za 1 zl na drugi koniec Polski ? Odpowiedz jadno , bez jakiś regułek itp , poprostu TAK lub NIE
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Kupiłem u Kikiego pod koniec ubr 55" tv. Po ok 10 dniach stwierdziłem, że chcę większy. Po tygodniu przyjechał Jacek zdjął stary tv, zdemontował uchwyt, a tv wpakował do pudełka. Wyjął nowy tv, przykręcił uchwyt i tv powiesił na ścianę. Podłączył, sprawdził i pożegnaliśmy się życząc sobie zdrowia. Złotówki nie doplaciłem oprócz różnicy w cenie. Nie jedną rzecz kupiłem czy to u Kikiego czy u blackninja. Jak potrzebna była wymiana czy pomoc techniczna to nie było problemu.
 

KLOSjanek

Member
Bez reklam
Podobnie jak kolega Wiesiek kupiłem u Kikiego parę lat temu 8102 pełna profeska .
Gdy miałem problem z Hue dostałem kontakt do technika , który krok po kroku wszystko mi wytłumaczył..
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli masz tylko miejsce - to masz gwarancję dużej radości każdego dnia z wielkości 83" . To marzenie wielu użytkowników.
Ale tylko marzenie....Moje również .
 
Do góry