65OLED706 zakup marketowy vs kiki

wujek.p

New member
Szykując się do zakupu OLEda rozważam różne źródła.
Kluczowa jest jak zawsze cena, ale też pewność i jakość zakupu.
W obecnych promocjach ratalnych, Philips 65OLED706 kosztuje 6532 PLN (przy 30 ratach),
u kikiego na raty w zasadzie dokładnie tyle samo (przy 10 ratach + wpłata na niebieskich).
Jedyne(?) co mogę zyskać, to kalibracja w cenie o 100 zł większej.

W Mediamarkcie/RTVeuro mogę natomiast zamówić podłączenie, a więc sprawdzenie, czy w transporcie się coś nie wydarzyło. W sprawdzenie przy kurierze nie wierzę, bo na to nigdy nie ma czasu i jeszcze nigdy się nie udało. To jednak wielka paczka z delikatnym urządzeniem w środku.
Miał ktoś podobne dylematy? Jak oceniacie zakupy u kikiego - w tym ew. reklamację?
 

nailz

New member
U kikiego kupiłem już kilka razy w ciągu chyba 10 lat, nigdy nie było żadnych problemów ze sprzętem. Raz przysłał nie ten uchwyt który chciałem ale wymiana była od ręki na maila wszystko załatwiane.
Ja złego słowa nie mogę powiedzieć na dostawę, żadnych uszkodzeń sprzętu.

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
 

tom357

New member
Zdecydowanie w lokalnym dużym sklepie,który istnieje od lat a to dlatego,że w razie problemów z tv (reklamacja) łatwiej jest o ewentualne żądania.
No i po za tym pytaj w tych sklepach o przedłużenie gwarancji na tv (na wypalenie?) oraz o ewentualny rabat.
 

tom357

New member
Dlatego też piszę by zakup dokonać w dużym lokalnym sklepie,który istnieje od lat i czytać umowę/warunki przedłużonej gwarancji czy polisy.
A co do reklamacji to również uważam,że łatwiej jest gdy zakupu dokonamy w dużym sklepie bo łatwiej jest wtedy uzyskać to czego oczekujemy.
Jakoś nie wyobrażam sobie wysyłania tv na reklamację-łatwiej iść z nim do sklepu.
 

z3

New member
Bez reklam
Konkurencja jak widać nie śpi, :hihi: w każdym temacie będziesz go atakował ? Gościu czasem bzdury pisze ale nie kojarzę innego sklepu AV co by był tak długo na rynku i miał tyle poleceń .

Kolega tom mówi że lepiej w sklepie vs internet . Chyba się zatrzymał 20 lat temu i nie wie o prawie do odstąpienia 14 dni bez podania przyczyny, o serwisie door to door. Gdzieś zamiast samemu tracić czas to producent przyjeżdża do domu i w razie czego przywozi i odwozi sprzęt .

Łatwiej uzyskać reklamacje od sklepu który ma siedzibę w miejscu X od Y no zabawniejszeho i mniej merytorycznego argumentu to już dawno nie słyszałem

Kolego Wujek. Odpowiedni temat o sklepie Kickiego jest już na forum więc nie ma potrzeby na robienie kopii
 

wujek.p

New member
Reklamacje są w standardzie wszystkich sklepów.
Dla niebieskich członków forum ceny specjalne z pakietem od wielu lat.
Przykładowo obecnie w grudniu cena z pakietem 65Oled706 - to 5999 zł
O, cena się uatrakcyjniła. :)
To czysto hipotetycznie - kurier przywozi wielkie pudło, po szybkich oględzinach nienaruszone --> rozpakowanie, emocje przy podłączaniu i nagle benc - sytuacja podobna jak ww wczorajszym wątku - na matrycy jakiś odprysk od uderzenia, czy nie wiadomo od czego. :shock: I co wtedy?:confused:

Kolego Wujek. Odpowiedni temat o sklepie Kickiego jest już na forum więc nie ma potrzeby na robienie kopii
Sorry - rzeczywiście. Poprawię się.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
O, cena się uatrakcyjniła. :)
To czysto hipotetycznie - kurier przywozi wielkie pudło, po szybkich oględzinach nienaruszone --> rozpakowanie, emocje przy podłączaniu i nagle benc - sytuacja podobna jak ww wczorajszym wątku - na matrycy jakiś odprysk od uderzenia, czy nie wiadomo od czego. :shock: I co wtedy?:confused:

Bardzo dobre pytanie, w zasadzie kluczowe przed dokonaniem jakiejkolwiek transakcji.
Tutaj Kiki jest sprawdzonym sprzedawcą od lat, więc jak coś ustalisz przed zakupem, to tak będzie.

Natomiast w dużym sieciowym sklepie, liczy się głównie litera prawa, regulaminy i jak często w życiu bywa, także humory obsługi. Tam nie masz "znajomych" których znasz od lat.
Kolega od Oleda, jest tu dobrym przykładem i miejmy nadzieję, że nie nikt mu nie będzie robił pod górkę, bo sprawa, nie jest taka oczywista, a już sam towarzyszący stres zupełnie zbędny.
Jedynie opcja z podłączeniem rozwiązała by sprawę.
 

emsik

Member
O, cena się uatrakcyjniła. :)
To czysto hipotetycznie - kurier przywozi wielkie pudło, po szybkich oględzinach nienaruszone --> rozpakowanie, emocje przy podłączaniu i nagle benc - sytuacja podobna jak ww wczorajszym wątku - na matrycy jakiś odprysk od uderzenia, czy nie wiadomo od czego. :shock: I co wtedy?:confused:


Sorry - rzeczywiście. Poprawię się.

Odpowiedź masz w tym wątku: http://www.hdtv.com.pl/forum/serwis...zony-oled-podczas-transportu-co-zrobic-3.html

Znajomy chcąc uniknąć podobnej sytuacji zamówił TV przez internet do odbioru w jednym ze sklepów stacjonarnych. Podczas odbioru TV został rozpakowany i uruchomiony w celu zweryfikowania ewentualnych uszkodzeń itp.
 

wujek.p

New member
Odpowiedź masz w tym wątku[...] Znajomy chcąc uniknąć podobnej sytuacji zamówił TV przez internet do odbioru w jednym ze sklepów stacjonarnych. Podczas odbioru TV został rozpakowany i uruchomiony w celu zweryfikowania ewentualnych uszkodzeń itp.
Tak, znam ten wątek. Powołałem się na niego. Ale mi chodzi teraz konkretnie o zakup u kikiego - jak On do tego podchodzi.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Odpowiedź masz w tym wątku: http://www.hdtv.com.pl/forum/serwis...zony-oled-podczas-transportu-co-zrobic-3.html

Znajomy chcąc uniknąć podobnej sytuacji zamówił TV przez internet do odbioru w jednym ze sklepów stacjonarnych. Podczas odbioru TV został rozpakowany i uruchomiony w celu zweryfikowania ewentualnych uszkodzeń itp.

Pytanie, czy zapłacił w sklepie, czy z góry - a w sklepie jedynie odbierał?
Jeżeli w sklepie płacił, to do transakcji doszło na miejscu, a dokonał jedynie "rezerwacji" przez internet.
Mi w takiej sytuacji kierowniczka z rtvagd wyrażnie zaznaczyła, że nie mam prawa zwrotu, na zasadach takich, jak typowy zakup online. Co by Twój znajomy zrobił, gdyby się okazało, że tv nie świeci tak, jak tego oczekiwał, ale już w domu? Też miałby bezproblemowy zwrot, bo to kluczowe?

Niemniej, nawet jak sprawdzimy w sklepie tv, to w domu może się okazać, że występuje np. clouding, czego w sklepie nie ma możliwości sprawdzić.

Dlatego sam w sobie zakup online, jest najlepszym rozwiązaniem.
Owszem, jest ryzyko uszkodzenia w transporcie, za to cała reszta jest z korzyścią dla klienta.
Tutaj prawo jest jasne. Jak ktoś ma obawy do uszkodzeń fizycznych, to zawsze może telefonem nagrać cały proces wyjęcia i podłączenia, a reszta nie ma znaczeni, bo i tak możemy zwrócić bez podania przyczyny.

Ew. można się dogać w sklepie - jak ktoś jest niecierpliwy i chce od ręki kupić na miejscu (nawet po sprawdzeniu na miejscu uszkodzeń fizycznych), że w przypadku ew. przypadłości z matrycą, będzie możliwość wymiany na inny egzemplarz.
Tak też sam się dogadałem z gościem i zamieniłem tv.
Tylko to musi być jasny przekaz przed samym zakupem, najlepiej z kierownikiem.
 

tom357

New member
A jak ma podejść?
To jest loteria i jak firma kurierska się wypnie to i sprzedawca może to zrobić.
A dochodzenie roszczeń wcale nie jest takie proste i szybkie.
A co do kikiego to ma mnówstwo negatywnych ocen w sieci a na tym forum działają zwykli "naganiacze" na zakup droższego sprzętu pod różnymi nickami-według innych for są to pracownicy sklepu itd.
Nie wiem,nie oceniam,ale sam przez ten krótki czas mam dokładnie te same spostrzeżenia.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Kurierzy wożą telewizory od 35 lat.
I również te z 30.000 zł Wrzuć na luz.
Nikt nigdy nie maiła z tym żadnego problemu.
O moje negatywne fejki nie musisz się martwić.
Jesteśmy 35 lat na rynku a z "wielbicielami" nie walczę bo sprowadzają Cię do swojego poziomu.
Szkoda czasu.
Kto chce korzystać z pakietów specjalnych - korzysta do 35 lat, kto nie chce nie musi.
 

Vex

Member
Bez reklam
Do mnie też przyjechał TV od kikiego i nie było problemów, kolumny od blackninja też całe i do dziś nawet grają :D
 

tom357

New member
No tak,ale ani kiki ani blackninja nie są producentami,więc jakie problemy mogłyby być?
Dobrego sprzedawcę idzie poznać dopiero po tym,gdy pojawi się jakiś problem i jak zostanie on przez niego rozwiązany.
Opinie typu "kupiłem tv i przyszedł na czas" są bezwartościowe.
Więcej wartości mają opinie typu-u kikiego dostałem mega rabat albo super wsparcie posprzedażowe co jest bardzo istotne:)
 

vvv

Well-known member
Bez reklam
Masz napisane że cena jest bardzo ciekawa !
To takie pisanie dla mnie dla pisania
Zawsze będzie ALE i nie musisz TU kupić bo...
No i Dobrych Myśli w Nowym Roku :)
 

vvv

Well-known member
Bez reklam
Masz napisane że cena jest bardzo ciekawa !
To takie pisanie dla mnie dla pisania
Zawsze będzie ALE i nie musisz TU kupić bo...
No i Dobrych Myśli w Nowym Roku :)
 

nailz

New member
Dobra to może jeszcze coś od siebie, tom357 będzie zadowolony, kupiłem kilka TV od kikiego ostatni nie przyszedł na czas, znaczy się kurier przyjechał dzień później, zadowolony? Wg mnie nie wina kikkiego a z kurierami mam na codzień doświadczenia i wiem co potrafią odpierd...
Co do wsparcia po sprzedaży, miałem problem z tym że zamówiony uchwyt był inny od oczekiwanego, wymiana nastąpiła w kilka dni, inna sytuacja nie było danych kalibracji DV (zamówiona dodatkowo), kikki dosłał od razu z przeprosinami (nie mówię tu o standardowej w tym tzw.pakiecie który dla mnie jest śmieszny)
Powiem szczerze jestem wymagającym klientem i kikki tego doświadczył w różnych kwestiach, złego słowa nie mogę powiedzieć nawet gdybym chciał a lubię się czepiać detali, nie jestem jego kumplem, przedstawiam fakty.
Jeżeli chce tu ktoś prowadzić krucjate przeciw kikkiemu z jakiś osobistych pobudek to ok, ale oczekuję obiektywizmu na tym forum!


Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
 
Do góry