32pfl6007k - problem z modułem CI - nie widzi wszystkich programów

zgred

Member
Witam ponownie.

Kilka tygodni temu otrzymałem od swojego dostawcy TV kablowej moduł CI z kartą do odbioru TV cyfrowej.

Problem polega na tym, że TV nie widzi niektórych kanałów.
Jest ich parę sztuk, ale są.

Czasami też po przełączeniu z kanału na kanał pokazuje się komunikat "brak sygnału" a po sekundzie pokazuje się obraz i wszystko gra.

Dziś był u mnie technik z kablówki, sprawdzał moc sygnału, próbował z innymi kablami ale to nic nie pomogło.
W pokoju obok stoi drugi TV do którego podpięty jest zwykły dekoder TV kablowej z włożoną kartą i tam wszystko działa bez problemu.

Wynika więc z tego, że winny jest moduł w TV - a może się mylę?
Czy ktoś miał podobny problem i próbował go naprawić w serwisie?
Czy taki "mankament" podlega gwarancji (no raczej tak...)?
Pozdr.
 

zgred

Member
Czy nikt się z tym problemem nie spotkał?
Czy to wina TV, a może modułu?
Nie mam drugiego żeby to zweryfikować, więc może ktoś podzieli się doświadczeniem.
 

gemini75

Klub HDTV.com.pl
vip
Witam! Posiadam moduł CAM od swojego operatora telewizji kablowej. Nie odnotowałem żadnych problemów. Wszystko działa bardzo sprawnie. Jedynym problemem jest brak polskich znaków w EPG. Ale nie jest to wina modułu. Bez niego jest tak samo.
 

zgred

Member
Napisałem to w innym temacie, napiszę i tu....

Serwis Philips'a leci sobie w kulki....
Zadzwonił dziś do mnie serwisant i stwierdził, że wszystko jest u nich ok.
Ja na to, że mi kanałów nie odbiera, a niektóre zanim się włączą to pokazuje się jakiś komunika - ale u nich wszystko jest ok.
Odpowiedziałem, że obok stoi TV Panasonic'a i z tym samym modułem działa bez zarzutu.
Na to miły pan z serwisu odp. że gdzieś jest napisane, że "nie wszystkie moduły CAM mogą działać poprawnie".
Myślałem, że krew mnie zaleje!
Prawie 2x tańszy TV Panasa działa świetnie, nic się nie zacina, nic się nie resetuje, a Philips...
Czy ktoś wie, czy a jeśli to gdzie istnieje jakaś lista modułów CAM kompatybilnych z 32pfl6007k?
Napisałem to pytanie do supportu Philipsa i czekam na odp.

Ogólnie - PORAŻKA!
 

zgred

Member
Dziś TV wrócił do mnie z serwisu.
Oczywiście - nic nie naprawione.

Odbyłem chyba z 30 minutową rozmowę z konsultantem firmy Philips na ten temat.
Oczywiście ich zdaniem, moduł(y) które posiadam są niezgodne z TV i nie wszystko musi działać.

Zapytałem - czemu w takim razie nie ma listy kompatybilnych modułów i ile muszę jeszcze ich kupić, abym mógł korzystać ze wszystkich programów.
Konsultant na to, że oni nie muszą sprawdzać wszystkich dostępnych modułów.

Oczywiście zostawiono mnie z nie do końca działającym sprzętem za 2,5 tyś zł, który nie odbiera wszystkich kanałów, a o prawie 50% tańszy Panasonic działa bez zarzutu.

Porażka!
Takie podejście do klienta jest naganne!
Zamierzam tę sprawę poruszyć w UOKiK'u, bo to dla mnie kpina i robienie sobie z klienta .....
 

Leeonsjo

New member
Bez reklam
Ja mam moduł astona i karta cyfry i też czasami wyskoczy komunikat brak sygnału i za chwilę wskoczy obraz myśle że to wina tv i mulącego softu.Dodatkowo kanały przełącza długo.EPG chodzi słabo albo wcale.Loga kanałów dogrywałem channel edytorem.
 

vienna1980

Member
Bez reklam
Osobiście posiadam moduł firmy Technisat ze swojej kablówki i na tym module działały mi poprawnie dwa telewizory Philipsa.A więc skłaniałbym się ku stwierdzeniu że wina leży raczej po stronie modułu.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Telewizor jest kompatybilny z głównymi systemami w Europie.
Każde zmiany robione przez producentów systemów nie są kompatybilne z różnymi telewizorami. Więc trzeba przy zakupie dopytać sprzedawcę czy dany model będzie spełniał nasze oczekiwania.
 

zgred

Member
Nie miał bym nic do serwisu Philipsa gdyby taka lista była podana, a skoro jej nie ma to znaczy że wszystkie działają.

Jako klient nie czuje się w obowiązku pisać wielu maili czy do serwisu czy do sklepu, które moduły działają.
Zresztą kupując przez net nawet nie podejrzewam że taką informację dostanę.

Sklep w którym kupiłem tv (neo24) zaproponował żebym jeszcze spróbował w innym serwisie (wcale im się nie przyznałem że tv był w serwisie MIK) ale to chyba nie ma sensu... tyle że mam serwis UTV dwa kroki od domu więc jeszcze spróbuję.
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Witam,
A czy przy skanowaniu kanałów z modułu CAM zmianiałeś może ustawienia tego skanowania? Jest tam kilka opcji, które myślę, że pomogłyby znaleźć brakujące kanały.
 

zgred

Member
Witam.
Sprawa już nieaktualna, bo zwróciłem TV do sprzedawcy powołując się na niezgodność towaru.
Programy skanowałem różnymi sposobami (1Hz czy jak to tam było).
I nie chodzi o to, że skanowanie nie znalazło w ogóle kanału, tylko, że kanał, który powinen być dostępny, TV uważał za zablokowany, albo nic się nie pojawiało (czarny ekran).

Teraz mam 32pfl5008h i z tymi samymi kartami CI+ wszystko działa bez zarzutu (tylko ta jakość obrazu.... eh....).
 

SDman

Banned
Czy nikt się z tym problemem nie spotkał?
Czy to wina TV, a może modułu?
Nie mam drugiego żeby to zweryfikować, więc może ktoś podzieli się doświadczeniem.

Witam,
problem jest z głowicą dvb-c w tv, moj Philips
9664 nie widział aż 4 programów, a samsung,
Technisat, obecny Panasonic widzą.
Domagaj się wymiany modułu.
Pozdr.
 

zgred

Member
Wymienić nie chcieli, bo serwis MIK stwierdził, że wszystko jest ok.
Dopiero gdy oddałem TV do sprzedawcy, to bezradni musieli mi zwrócić kasę.

Co do jakości obrazu - to oczywiście kwestia gustu i chętnie wróciłbym do "jakości" z CRT, ale o tym mogę zapomnieć.
Jednak muszę nadmienić, że kilka osób widzących obraz na tamtym Philips'ie (6007k) wyraziło się bardzo pozytywnie (szczególnie mając na wzór jakieś tanie Samsung'i).

Teraz przesiadłem się na drugiego "bubla" też tej marki, myśląc, że jakość obrazka będzie taka sama, ale się niestety mocno rozczarowałem i mam poważny dylemat co z nim robić.
 

SDman

Banned
Wymienić nie chcieli, bo serwis MIK stwierdził, że wszystko jest ok.
Dopiero gdy oddałem TV do sprzedawcy, to bezradni musieli mi zwrócić kasę.

Co do jakości obrazu - to oczywiście kwestia gustu i chętnie wróciłbym do "jakości" z CRT, ale o tym mogę zapomnieć.
Jednak muszę nadmienić, że kilka osób widzących obraz na tamtym Philips'ie (6007k) wyraziło się bardzo pozytywnie (szczególnie mając na wzór jakieś tanie Samsung'i).

Teraz przesiadłem się na drugiego "bubla" też tej marki, myśląc, że jakość obrazka będzie taka sama, ale się niestety mocno rozczarowałem i mam poważny dylemat co z nim robić.

Witam,
najgorsze jest niezadowolenie, nic tego nie zniweluje.
Tęsknisz do CRT, więc moja rada jest jedna -odsprzedać Philipsa i póki jeszcze możesz
kup Panasonica ST60. Do poczytania zapraszam.

http://www.hdtv.com.pl/forum/panaso...eneracja-plazm-panasonica-puka-glosno-do.html

http://www.hdtv.com.pl/forum/panasonic/105384-panasonic-st60-a-vt60-roznica-w-cenie-czy-warto.html

8 lat posiadałem wysokie modele Philipsa serii 9 -wiem co Ci proponuję, bo na półce stoi 50ST60.

Pozdr.
 

zgred

Member
Dzięki SDman.
Cały problem w tym, że są to po prostu za duże TV jak dla mnie.
I nie chodzi o ograniczenia lokalowe (choć 2 metry od oczu do TV to niezbyt wiele), a o moją wadę wzroku - ograniczone pole widzenia.

Co z tego, że kupię większy-lepszy TV, a potem będę musiał "machać" głową żeby śledzić akcję.
32" jeszcze jakoś ogarniam, ale z większym byłby już to ogromny problem.
Dlatego "przekleństwem" jest dla mnie era "Panoramy", czyli formatów 16:9 i podobnych, ale na to już się nic nie poradzi.
 
Do góry