Witam
Ja jestem nowym posiadaczem WD i jestem bardzo zadowolony. Mam jednak pytanko czy miał ktoś problem taki iż napisy nie znikają?? U mnie na niektórych filmach nie znikają napisy a na innych normalnie. Czego to może być wina?? Co z tym zrobić??
Po włączeniu nie działa mi pilot od tv. Jak włączę źródło sygnału np tv zostawiony był na hdmi1. Wyłączam tv. Włączam i pilot nie działa. Po włączeniu sygnału hdmi1 pilot działa. I co wy na to?? Oddać to na gwarancje a może na reklamacje do sklepu??
Ja miałem przypadek taki, iż u mnie jest nieaktywny piksel na środku ekranu. Sklep w odpowiedzi na moją reklamację odpisał iż oddał ten sprzęt do serwisu i serwis sony nie stwierdza wady. Stwierdza iż martwy piksel jest normą w tego typu telewizorach. Sklep opierając się na opinii serwisu nie...
Odebrałem swój stary tv nie chcieli wymienić tłumaczenia i pisma na nic się nie zdały. Nie chcieli załatwić polubownie. Nic nie chcieli. Napisałem kolejne pismo ze się z tym nie zgadzam ale marne szanse na pozytywny rezultat. Kierownik działu obsługi klienta stwierdzil ze mnie rozumie ale nie...
Dzisiaj ide do rzecznika ochrony praw konsumenta zobaczymy co mi doradzi.
Ale pewnie nic już nie zwalcze. Jedynie mam radę na przyszłość dla potomnych:
1. NIe kupujcie w MEGA AVANS!!!!!!!!!!!
2. Warto chyba jednak kupować przez internet tam według ustawy masz 10 dni na oddanie bez podania przyczyny.
Zadzwonili do mnie ze sklepu i gościu mów że mi nie uznają reklamacji powołując się na ekspertyzę serwisu. Serwis SONY stwierdził że na środku ekranu występuje martwy piksel ale nie jest to wadą sprzętu i mieści się to w normach producenta, więc nie naprawią sprzętu. A sklep czyli MEGA AVANS...
Dzisiaj po kilku telefonach do sklepu, serwisu i do rzecznika praw konsumenta zawiozłem telewizor do sklepu jako niezgodność towaru z umową.
Najlepiej tłumaczyła mi pani rzecznik żebym nie dał się zwieść tłumaczeniom sprzedawcy tylko napisał reklamację i oddał do sklepu. Mówiła że to jest wada...
Gość z infolinii sony mówi że to trzeba dochodzić racji ze sprzedawcą na podstawie niezgodności towaru z umową.
W sklepie mówią że oni mogą oddać do serwisu na diagnozę. Jak serwis się zgodzi to wymienią na inny.
W serwisie sony w placówce w Poznaniu poinformowano mnie iż w środku ekranu może...
Nie chcą przyjąć i wymienić. 7 dniowe testowanie jest tylko że działa albo nie działa. Tak mi powiedział jakiś kierownik z Mega Avansu. Co bym nie przytaczał to on że tylko może to przyjąć i oddać do serwisu sony na ekspertyze i oni jak dadzą ekspertyzę że podlega wyminie to wtedy wymienią. Bo...
Dzwoniłem do serwisu i generalnie powiedzieli mi że w mieści to się w normie dla sony jest to jeden w środku i 3 do okoła. Ale ponieważ jest to na środku i jest to uciążliwe dla oka. Można to reklamować tylko, że nie wiadomo z jakim skutkiem. W serwisie kazali się udać do sklepu ze względu na...
Tak sobie bo sie nie podoba to oddać nie mogę bo przecież nie przyjmą. trzeba podać jakiś powód. Pytanie czy jest jakieś prawo na które mogę się powołać.
Witam
Mam pytanko kupiłem w sobote tv 40s4000. Naśrodu wczoraj zauważyłem czerwony martwy piksel. Czy to podlega gwarancji. Czy może iść do sprzedawcy i prosić o wymianę sprzętu. Tv kupiłem w Mega Avans dają każdemu 7 dni na sprawdzenie. Czy taka sytuacja powinna ich skłonić do wymiany...