Marrtwy (czerwony) piksel na środku ekranu.

Ares78

New member
Seba_Fan napisał:
i to jest wlasnie klepanie dalej tych bzdur, a widziales ISO jakies jest to moze od tego niz glupoty gadac i pisac.

Tylko jaka norma ISO? Bo jest kilka a nie tylko jedna, ja w którymś temacie tłumaczyłem jaka obowiązuje dla laptopów. Bo rozróżnia się martwe, świecące piksele bądź subpiksele i wtedy każda sytuacja jest inna, jeśli na jakiejś powierzchni znajdą się 2 "złe" piksele to automatyczna wymiana sprzętu (już nie pamiętam, ale było to coś około 1cm2).
Do założyciela tematu jeśli dostałeś 7 dni na przetestowanie sprzętu to walcz, jak dla mnie masz prawo żądać zwrotu pieniędzy, albo wymiany.
 

cyber78

Member
Bez reklam
Jeden wniosek - jak sklep wielkimi literami napisze "masz 7 dni na testy" to trzeba się dokładnie dopytać o warunki, a najlepiej dostać to na piśmie w formie jakiegoś regulaminu. Bo okazuje się, że dają 7 dni na testy ale chcą wymienić tylko jeżeli w ogóle nie działał.
 

Sych

New member
Ale robią w bambuko w tych sklepach. Wszystko tylko żeby sprzedać a reszta to już w dup**. Z drugiej strony Cyber78 ma racje, nic nie ma za free, zawsze trzeba czytać warunki umowy. Mnie teraz Era zrobiła w ch***. Doliczyli mi płatną ofertę której nie zamawiałem (raczej pani dała mi promocję za 1.22, po miesiącu mieli wyłączyć, nie wyłączyli, podobno ją przedłużyłem, a nie przedłużałem.... ) i do tego policzyli za nią dużo za dużo niż kosztowała. Zero gatki. Wg. umowy z operatorem jest ok. Wniosek, jak zawsze w takich sytuacjach, nic nie jest za free, a regulamin chroni tego, kto na tym ma zarobić.
 

Ares78

New member
Ja podejrzewam, że gdzieś była małą gwiazdka przy tych 7 dniach na testowanie sprzętu :), a tak na poważnie sporo zależy od osoby na którą się trafi, już nie raz się przekonałem, że jeden sprzedawca (w tym samym sklepie) na coś pozwala, a drugi kategorycznie zabrania. Jeśli nie wymienią Ci TV to można spróbować "dobrać" się do piksela programikiem (czyt. odblokować).
 

lzielinski

New member
Zadzwonili do mnie ze sklepu i gościu mów że mi nie uznają reklamacji powołując się na ekspertyzę serwisu. Serwis SONY stwierdził że na środku ekranu występuje martwy piksel ale nie jest to wadą sprzętu i mieści się to w normach producenta, więc nie naprawią sprzętu. A sklep czyli MEGA AVANS nie uwzględni w związku z tym reklamacji. Moge sobie odebrać stary niesprawny telewizor.
I co wy na to bo mi sie ciśnie.................
 

Seba_Fan

New member
Bez reklam
a mi zabrali TV i wymienili matryce, ale kur... znowu na gorsza
teraz juz po paru akcjach, wymiana na TV nowy z innej seri.
 

lzielinski

New member
Dzisiaj ide do rzecznika ochrony praw konsumenta zobaczymy co mi doradzi.
Ale pewnie nic już nie zwalcze. Jedynie mam radę na przyszłość dla potomnych:
1. NIe kupujcie w MEGA AVANS!!!!!!!!!!!
2. Warto chyba jednak kupować przez internet tam według ustawy masz 10 dni na oddanie bez podania przyczyny.
 

Sych

New member
Internet jest najbezpieczniejszym miejscem do kupowania. Tylko trzeba kupować w zaufanych sklepach. Jak coś będzie nie tak, to troche chodzenia z odsyłaniem jest...
 

Seba_Fan

New member
Bez reklam
lzielinski napisał:
Dzisiaj ide do rzecznika ochrony praw konsumenta zobaczymy co mi doradzi.
Ale pewnie nic już nie zwalcze. Jedynie mam radę na przyszłość dla potomnych:
1. NIe kupujcie w MEGA AVANS!!!!!!!!!!!
2. Warto chyba jednak kupować przez internet tam według ustawy masz 10 dni na oddanie bez podania przyczyny.

nie do konca, nie mozesz uzywac tego urzadzenia, wiec co bedziesz gapic sie na pudelko

daj znac jak poszlo
 

mr.magoo

New member
może i trochę chodzenia na pocztę ale przynajmniej nie trzeba się użerać z burakami w sklepie. Sporo rzeczy kupiłem już przez neta i jeszcze nie trafiłem na jakieś większe problemy a w sklepie przed kupnem jest lux ale jak tylko wyjdziesz z paragonem to jedna wielka lipa.
 

Seba_Fan

New member
Bez reklam
roznie bywa, ja jestem be TV mimo ze kupilem,lezy w serwisie i nie moga mi wydac drugiego takiego bo nie maja, wiec sie zastanawiam czy brac nowa serie.
 

mr.magoo

New member
ale nie mogą Ci wydać teraz, bo nie mają na stanie i muszą czekać, czy już w ogóle Ci nie wydadzą, choć ja jednak wybrałbym opcję nowszej serii
 

Seba_Fan

New member
Bez reklam
mojego W4000 nie wydadza bo jest do dupy, a nowego nie ma na magazynie i nie bedzie, wiec mam propozycje dostac V5500 z nowej seri, chcialem W5500 ale nie chca za drogi, zostaje tez mozliwosc jechac do sklepu w ktorym kupilem po zwrot kasy, ale za ta kase co dostane nie kupie sony V5500 musialbym dolozyc 500zl, no chyba ze samsunga jakiegos
 

mr.magoo

New member
Pewnie nie ma opcji żeby wymienić i dorzucić im trochę kasy na W5500.
Akcja z wymianą na kasę nie jest zbyt ciekawa :/ jak dla mnie choć wtedy możesz pokombinować z innymi modelami
 

Seba_Fan

New member
Bez reklam
nie moge im dac kasy i wziaz W5500
moge za to wziac kase, ale wezme za malo nawet na V5500
inne modele sa kiepskie, zreszta nie wiem jakis tam samsung mi sie podobal, ale czy ja wiem, wiec zostaje przyjac V5500, ale ja mowie nie widze takiej roznicy w 50Hz czy 100Hz zeby placic 1200zl.
Mam jeszcze czas do namyslu, wiec mysle ze we wtorek podejme decyzje, tylko jaka, chyba za kwote do 4tys sony V5500 to najlepszy wybor
 

lzielinski

New member
Odebrałem swój stary tv nie chcieli wymienić tłumaczenia i pisma na nic się nie zdały. Nie chcieli załatwić polubownie. Nic nie chcieli. Napisałem kolejne pismo ze się z tym nie zgadzam ale marne szanse na pozytywny rezultat. Kierownik działu obsługi klienta stwierdzil ze mnie rozumie ale nie może wzmienic bo to zalezy od centrali i tyle maja mnie w d..............ie
 

mr.magoo

New member
trochę dużo jak za różnicę 50 Hz choć dla niektórych jest warto a ja mam pytanie do lzielinski pisałeś, że masz zamiar wybrać się do rzecznika. Byłeś i jak byłeś to napisz co Ci doradził.
 
Do góry