Recent Content by kokosz20

  1. K

    Reklamacja Philips 65Pus8102

    Witam, dziś dotarł do mnie nowy Tv 65Oled804. Zawiesiłem na ścianie i pojawił się problem :-D:hmm: Muszę obniżyć wieszak bo Tv jest za wysoko hahaha, zonie odrazu się nie spodobało. Tv ma w innym miejscu mocowanie na uchwyt, z uwagi na budowę matrycy. Obraz bardzo bardzo dobry. No i mam...
  2. K

    Philips 55OLED854 / 55OLED804 - najlepsze ustawienia / kalibracja

    Wity, również podpinam się z prośbą o dane do ustawienia Tv.
  3. K

    TV OLED Philips 55OLED804/12 - Recenzja | Test | Opinie

    Kiki czy ja też mogę poprosić o ustawienia ? Pozdrawiam
  4. K

    Telewizor dalej pracuje po wyłączeniu? Philips 43pus6754/12

    A ile czasu masz Tv w domu od zakupu ? Zadzwoń moze na infolinię Philips i dopytaj jak to jest, czy na serwis czy sprzedawca ma wymienić , bo Tv świeżo po zakupie.
  5. K

    Philips 65PUS8535 - krótka recenzja

    Co do specyfikacji, jeżeli go kupiłeś, a sprzedawca wprowadził Cię w błąd, możesz zwrócić towar, ponieważ różnił się od tego co było w ofercie. Możesz też skontaktować się z działem wsparcia Philips i poprosić o pełną specyfikację, wtedy też będziesz mógł sobie porównać. Dodam że nie można...
  6. K

    Telewizor dalej pracuje po wyłączeniu? Philips 43pus6754/12

    Dokładnie, telewizor pod pachę i do sklepu z nim jak najszybciej. Niech wymienia na towar wolny od wad. Daj znać jak udało się załatwić sprawę.
  7. K

    Philips PUS7502 test - czyli niepokorny telewizor z nowym procesorem P5 i hat trick ambilight.

    A jak to wygląda na obrazie ? Czy też widać coś na tej części matrycy ? Dodaj proszę jakieś zdjecia. Pamiętaj że skoro masz gwarancję, to zawsze możesz z niej skorzystać.
  8. K

    Reklamacja Philips 65Pus8102

    Trochę tak i trochę nie . 8102 to był naprawdę dobry Tv, Direct LED FALD robiło robotę. Jego nastepne wersje typu 8303 były luz edge LED. Więc to już inne poziomy jakości. Myślę że miałem szczęście i tyle hehe :) Mam nadzieję że Philips troszkę zmienił podejście do klienta. Czego mogę być...
  9. K

    Reklamacja Philips 65Pus8102

    Witam, historia serwisowa szczęśliwie zakończona jak to się mówi "do trzech razy sztuka". A więc podsumowanie jest takie: - serwis próbował zamówić ekran/matryce (na moje szczęście bezskutecznie) - kontakt z producentem co dalej, jest zgoda na wymianę na nowy Tv. - dzwoni serwis i proponuje nowy...
  10. K

    Philips PUS7502 test - czyli niepokorny telewizor z nowym procesorem P5 i hat trick ambilight.

    Hej, i jak tam Twoja sytuacja z Tv coś robiłeś w tym temacie ( ponowny kurz pod matryca) ?
  11. K

    Philips 50pus7334/12 prośba.

    Możesz spróbować skontaktować się z powiatowym rzecznikiem praw konsumenta, być może on coś podpowie.
  12. K

    Philips 50pus7334/12 prośba.

    Witam, miałem podobny problem tylko z 65pu8102, dwukrotnie składałem reklacje na Tv, nierównomiernie podświetlanie, smużenie. Dwukrotnie serwis pośredniczący oddalał reklamacje twierdząc że jest to cecha naturalna odbiornika LED, która w mniejszym lub większym stopniu występuje w każdym Tv( jak...
  13. K

    Smog atakuje PHILIPS 49PUS6561/12

    Dobrze że można, to niedrogo naprawić "wyczyścić". Chociaż z drugiej strony należy się nagroda dla projektantów i inżynierów, którzy taki sprzęt stworzyli, i standardowo winą usterki, wady obarczają klientów.
  14. K

    Reklamacja Philips 65Pus8102

    Dostałem informację z serwisu, czekają na zamówione części, cały ekran. Dopytałem jak z gwarancją na wymieniana część. Na nowo 24 miesięce gwarancji. Tak więc jestem dobrej myśli.
  15. K

    Reklamacja Philips 65Pus8102

    Na szczęście tak, bo kupiłem jak były ostatnie sztuki w sprzedaży. Gwarancja kończy się w grudniu 2020r.
Do góry