Reklamacja Philips 65Pus8102

kokosz20

Member
Witam,mam ten tv od 1,5 roku ogólnie jestem zadowolony.

Niestety jak u innych użytkowników pojawiła się plama na matrycy.
Dodatkowo wieczorem przy oglądaniu na czarnym tle pojawiają się białe chmury ( wcześniej tego nie było) resetowanie tv nic nie pomaga.
Dodatkowo na Matrycy pojawiły się Badpixele w różnych miejscach.


Moje pytanie jak to jest z tymi pixelami i gwarancją ?


Tv tak czy siak zgłaszam do serwisu i zobaczymy co mi powiedza.


Pozdrawiam
 

Attachments

  • IMG_20200623_003354.jpg
    IMG_20200623_003354.jpg
    545,9 KB · Wyś: 99
  • IMG_20200623_003048.jpg
    IMG_20200623_003048.jpg
    550,8 KB · Wyś: 36
  • IMG_20200625_105705.jpg
    IMG_20200625_105705.jpg
    239,1 KB · Wyś: 30
  • IMG_20200625_110026.jpg
    IMG_20200625_110026.jpg
    231 KB · Wyś: 33
  • IMG_20200625_105725.jpg
    IMG_20200625_105725.jpg
    220,1 KB · Wyś: 29
  • IMG_20200625_105712.jpg
    IMG_20200625_105712.jpg
    438,4 KB · Wyś: 27
Ostatnia edycja:

kokosz20

Member
Na 100% robaczek.

No i ciekawe co powie na to serwis...

A robaczki swoimi ścieżkami wędrują.

Ale kilka badpixeli ma.

Czy ktoś może zobaczyć u siebie na YouTube coś włączyć i wcisnąć pauzę. I sprawdzić czy na bokach ekranu jest tak jak u mnie że niektore pixele świeca na inny kolor niż reszta zdjęcie na pierwszej stronie.

Z góry dziękuję.
 

janunio

New member
Bez reklam
Podobno jest tak że dym z marychy podaje na matrycę uniesione emocjami owady. One włażą przez dziurę na moduł SAT TV. Powstaje pytanie o marychę. Ile masz tego dymu na co dzień.
Sam lubię trochę popalać. Ale po 1/2 litry wszystko mi się podoba. Ostatnio u nas na wsi John Walker 1 L stoi za 60 pln.
 
Ostatnia edycja:

kokosz20

Member
Daj znać proszę jaka będzie decyzja.

A więc tak na gorąco, był serwisant zabrał tv. I Powiedział że tv jest źle eksploatowany.
I że to że diody na YouTube zle świecą jak na zdjęciu to nie wina tv, ręce mi opadły na podłogę. Dodał jeszcze że Tv jest gorący jak kaloryfer.

Czekam co mi powiedzą po sprawdzeniu w serwisie.
 

kokosz20

Member
Tv w dniu dzisiejszym dotarł do serwisu Mik Radom ( wysłany z serwisu który współpracuje, dodam że Tv został zabrany 02 lipca). Gdybym wiedział że tak to się odbywa sam mógłbym wysłać TV do Radomia.
Zapewne w ciągu najbliższych dni otrzymam jakieś info zwrotne.
 

kokosz20

Member
Dostałem informację z serwisu, czekają na zamówione części, cały ekran. Dopytałem jak z gwarancją na wymieniana część. Na nowo 24 miesięce gwarancji.
Tak więc jestem dobrej myśli.
 

kokosz20

Member
Witam, historia serwisowa szczęśliwie zakończona jak to się mówi "do trzech razy sztuka".
A więc podsumowanie jest takie:
- serwis próbował zamówić ekran/matryce (na moje szczęście bezskutecznie)
- kontakt z producentem co dalej, jest zgoda na wymianę na nowy Tv.
- dzwoni serwis i proponuje nowy Tv model 65PUS8204, dopytuje czy mówi poważnie, i informuje że ten Tv ma 50 Hz matrycy etc. Serwisant mówi że racja i że nowy Tv nie może mieć gorszych parametrów.
Po krótkiej rozmowie, Pan zaproponował wniosek do producenta o wymienne na 65OLED804, i że jak otrzyma odp to będzie dzwonił.
Około godziny 16:30 dostaje telefon że jest zgoda na wymianę na OLEDa :):)
Oczywiście akceptuje i teraz mają 7 dni roboczych na dostawę TV do mnie.

Nie spodziewałem się, takiego obrotu sprawy i powiem że jestem mega zadowolony.
Jak Tv do mnie dotrze opiszę wrażenia OLEDa :)))
 
Do góry