Telewizor dalej pracuje po wyłączeniu? Philips 43pus6754/12

przemasop

New member
Witam.

Wczoraj zakupiłem w Media Expert telewizor marki Philips dokładny model 43pus6754/12.
Wszystko ładnie pięknie do momentu, kiedy nie wyłączyłem go jak kładłem się spać wtedy czar prysł.
Telewizor na kilka sekund po wyłączeniu zaczął wydawać z siebie dziwne dźwięki coś jakby takie delikatne tyrkotanie z tyłu TV. Początkowo miałem podejrzenie, że to może jakiś mały wiatraczek chwile schładza TV ale po dwóch godzinach tyrkotanie nie ustąpiło uprzykrzając sen tej nocy, aż ostatecznie musiałem odłączyć telewizor od zasilania.

Dodam, że w momencie gdy włączę telewizor to od razu to tyrkotanie ustaje a jak wyłącza to zaczyna się na nowo.

Czy ktoś miał podobny problem u siebie i da się to jakoś rozwiązać czy lepiej nie zwlekać i oddać telewizor na wymianę?
 

kokosz20

Member
Dokładnie, telewizor pod pachę i do sklepu z nim jak najszybciej. Niech wymienia na towar wolny od wad.
Daj znać jak udało się załatwić sprawę.
 

przemasop

New member
Niestety w sklepie powiedzieli ze ten TV już był u mnie w domu i nie mogą wymienić. Mogą ewentualnie zabrać na naprawę u siebie która będzie do miesiąca albo mogę bezpośrednio reklamacje złożyć w philipsie i ponoć przyjedzie jakiś serwisant ocenić sprawę...
 

kokosz20

Member
A ile czasu masz Tv w domu od zakupu ?

Zadzwoń moze na infolinię Philips i dopytaj jak to jest, czy na serwis czy sprzedawca ma wymienić , bo Tv świeżo po zakupie.
 

przemasop

New member
W środę go kupiłem.
Sprzedawca powiedział ze co innego gdybym zamawiał produkt przez internet to wtedy można wymienić a z racji ze TV był uruchamiany w sklepie przed zakupem to nie można wymienić u nich.
Tylko akurat taka usterkę ciężko wykryc w sklepie ponieważ jest tam głośno a po drugie raczej nikt nie spodziewa się problemów z telewizorem gdy ten jest wyłączony..
Jutro zadzwonię i dam znać co powiedzieli w Philipsie
 

djrzz

Member
Niestety w sklepie powiedzieli ze ten TV już był u mnie w domu i nie mogą wymienić. Mogą ewentualnie zabrać na naprawę u siebie która będzie do miesiąca albo mogę bezpośrednio reklamacje złożyć w philipsie i ponoć przyjedzie jakiś serwisant ocenić sprawę...
A
czy w sklepie poinformowali Cię że możesz do sprzedawcy reklamować z tytułu rękojmi?
 

przemasop

New member
Nie poinformowali.
Przyjechał serwisant z Philipsa i zabrał go do naprawy na min. 2 tygodnie... Śmiech na sali - nacieszyłem się nowym TV przez 5 dni i już musieli go zabrać do naprawy - masakra. Serwisant powiedział, że prawdopodobnie "puchnie" jakiś tranzystor...
 
Do góry