Philips 46PFL7007K/12 - test otwarty . Stawiamy na najwyższą jakość .

tvboy

New member
Witam.
Wymieniłem router z D-Link Di-524 na TP-Link TL-WR740N, TV widzi moją sieć, ale nie wiem co dalej, jak to skonfigurować. Jak połączyłem laptopa to na początku zapytał mnie o PIN, wpisałem ten co jest pod spodem routera i się połączył laptop z routerem, czy w TV mam wpisać ten PIN z routera?
 

zgorany

New member
Witam,
od kilku dni jestem posiadaczem Philips 40PFL7007K i powiem szczerze, że nie jestem zadowolony jak narazie z jakosci obrazu. Może sprecyzuję: podłączyłem telewizje z UPC, obraz na dynamicznych scenach typu bieg, szybka jazda jakby sie klatkował, rozmywał (zostaje jakby poswiata), są tam różne funkcje typu perfect motion, itp, ale nie daję rady ustawic, żeby bylo dobrze - kolejna rzecz to moim zdaniem nienaturalne ruchy postaci (jakby przyspieszone) - strasznie jest to denerwujące bo spodziewalem się naprawdę dobrej jakości.

Drugie "ale" to jakosc obrazu w grach xbox360 podam przykład PES2013 - dynamiczne sceny i obraz sie rozmywa (ustawione mam na 1080p).

Bardzo proszę o pomoc, jestem nowym użytkownikiem - proszę o cenne wskazówki, ustawienia, etc.

PS. Dodam, że mialem stara plazmę Panasonic'a o ile pamietam TX (pobierala bardzo duzo energii) i obraz TV w porownaniu do tego PHILIPSA to niebo, a ziemia. Nie chce mi się wierzyć, że nowsza generacja może być slabsza.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Po pierwsze wymagana jest kalibracja obrazu , po drugie prawidłowe ustawienia. Napisz na PW dostaniesz kontakt do człowieka który Ci pomoże.
 

zgorany

New member
Jednak nie jest to udany dla mnie tv - dzisiaj pojawil sie pionowy pasek idący przez cala wysokosc tv. Widac go na jasniejszych barwach tak jakby cień - szerokości ok 1-1,4 cm. Któś wie co to może być?
Czy samemu można coś / uvmłać, czy wzywać serwis?

masakra jakaś...
 

stapoz

New member
To do kitu jak wymagana jest kalibracja czy jakies poprawne ustawienia. W starej plazmie Panasonica jak nie włączę, to obraz jest idealny, można ew. delikatnie korygować ale nie ma żadnych błędów w obrazie które były by wyraźnie zauważalne. Jeśli tv nie wyświetla dobrego obrazu po wyjęciu z pudełka to kiepsko.

A o dobrej elektronice w TV świadczy nie dobry obraz w HD czy po blu-ray, bo w tym przypadku każdy pixel jest adresowany i TV po prostu je wyświetla - większość TV będzie wyświetlać super obraz z super sygnału. O dobrej elektronice świadczy jakość obrazu w SD, DVD, w którym procesor ma przetworzyć (upscaling) i odszumić obraz. Zachwyty, że w HD obraz jest super można sobie darować.
 
Ostatnia edycja:

SDman

Banned
To do kitu jak wymagana jest kalibracja czy jakies poprawne ustawienia. W starej plazmie Panasonica jak nie włączę, to obraz jest idealny, można ew. delikatnie korygować ale nie ma żadnych błędów w obrazie które były by wyraźnie zauważalne. Jeśli tv nie wyświetla dobrego obrazu po wyjęciu z pudełka to kiepsko.

A o dobrej elektronice w TV świadczy nie dobry obraz w HD czy po blu-ray, bo w tym przypadku każdy pixel jest adresowany i TV po prostu je wyświetla - większość TV będzie wyświetlać super obraz z super sygnału. O dobrej elektronice świadczy jakość obrazu w SD, DVD, w którym procesor ma przetworzyć (upscaling) i odszumić obraz. Zachwyty, że w HD obraz jest super można sobie darować.

Witam,
nie zapominaj , że jest jeszcze paleta barw , clouding, artefakty, idt, itp.
Owszem skalowanie jest ważne ale powyższe również składają się na jakość obrazu w HD.
Sam posiadam Philipsa 9664 i praktycznie standard jest ustawieniem do drobnej korekty tak powinno być w każdym nowym TV.

Pozdr,
 

MacUr

New member
Mi się nie poszczęściło :(

Kupiłem wersję 40 cali i niestety zepsuła się po 15 dniach. Zapowiadał się super - czysty obraz, dużo wejść, nagrywanie, tuner satelitarny - no ciężko było się przyczepić. Tym bardziej że poczytałem test w tym wątku oraz opinie użytkowników. Miało byc pięknie...

Ale się zepsuł... i od ponad 40 dni stoi w serwisie. Stoi to idealne słowo, bo serwis nic nie robił - coś próbował pomieszać na plycie głównej ale sobie odpuścił. Mnie ściemniali że czekają na części. Raz w tygodniu do nich dzwoniłem i zawsze ten sam tekst: "czekamy, jak się nie doczekamy to wymienimy telewizor". Obiecywali też, że na bieżąco będą mnie informować o naprawie - oczywiście nigdy ani nie zadzwonili ani nie napisali maila. Aż jeden z pracowników serwisu wygadał się przez przypadek, że nikt części nie zamówił a kwestia wymiany nawet nie została podjęta. Poza tym wymiana telewizora jest możliwa dopiero wtedy, gdy od zamówienia części minie 30 dni baz dostawy. W moim przypadku 37 dni telewizor stał i nikt nie złożył zamówienia. Części zostały zamówione 3 dni temu. Również na infolinii philipsa najpierw sami proponowali wymianę, a później stwierdzili że rozmowy o wymianie nigdy nie było, części są zamówione i pierwszy raz słyszą o problemie. Pełen profesjonalizm! Teraz serwis podobno zamówił części i podobno będzie naprawiał. Zobaczymy...

Życzę Wam, Użytkownikom telewizorów philips, żebyście nigdy nie musieli korzystać z serwisu gwarancyjnego philipsa ani też z usług pracowników infolinii.
 

MacUr

New member
Mi się nie poszczęściło :(

Kupiłem wersję 40 cali i niestety zepsuła się po 15 dniach. Zapowiadał się super - czysty obraz, dużo wejść, nagrywanie, tuner satelitarny - no ciężko było się przyczepić. Tym bardziej że poczytałem test w tym wątku oraz opinie użytkowników. Miało byc pięknie...

Ale się zepsuł... i od ponad 40 dni stoi w serwisie. Stoi to idealne słowo, bo serwis nic nie robił - coś próbował pomieszać na plycie głównej ale sobie odpuścił. Mnie ściemniali że czekają na części. Raz w tygodniu do nich dzwoniłem i zawsze ten sam tekst: "czekamy, jak się nie doczekamy to wymienimy telewizor". Obiecywali też, że na bieżąco będą mnie informować o naprawie - oczywiście nigdy ani nie zadzwonili ani nie napisali maila. Aż jeden z pracowników serwisu wygadał się przez przypadek, że nikt części nie zamówił a kwestia wymiany nawet nie została podjęta. Poza tym wymiana telewizora jest możliwa dopiero wtedy, gdy od zamówienia części minie 30 dni baz dostawy. W moim przypadku 37 dni telewizor stał i nikt nie złożył zamówienia. Części zostały zamówione 3 dni temu. Również na infolinii philipsa najpierw sami proponowali wymianę, a później stwierdzili że rozmowy o wymianie nigdy nie było, części są zamówione i pierwszy raz słyszą o problemie. Pełen profesjonalizm! Teraz serwis podobno zamówił części i podobno będzie naprawiał. Zobaczymy...

Życzę Wam, Użytkownikom telewizorów philips, żebyście nigdy nie musieli korzystać z serwisu gwarancyjnego philipsa ani też z usług pracowników infolinii.
 

omot

Member
Panowie, nie dawajcie sie.
Gnębcie serwis po kilka razy w tygodniu.
Mnie też Philips 9 serwis MIK olali.
Dlaczego, patrzecie w stopce.
Dlatego bym nie polecał tego sprzetu.
Niby ktoś ważny mial interweniować w samym zarzadzie
philipsa, ale nic z tego nie wyszlo.
 

Wronsky

New member
Mnie też ściemniali tylko przez 3 miesiące tak że życzę wytrwałości.Serwis to kpina.

Kurcze, jakaś masakra.....ale zastanawiam się jak to możliwe, czy serwis nie ma określonego czasu na wykonanie naprawy? np. w ciagu 30 dni?
Mogą sobie tak trzymać reklamowany sprzęt i przeciagac to w nieskończoność? :evil:
 

MacUr

New member
czas nieograniczony

Philips ma sprytny zapis w gwarancji, że naprawa trwać będzie minimalny niezbędny czas. Nawet na infolinii potwierdzili, że oznacza to praktycznie nieograniczony przedział czasowy.

Próbowałem umieścić właściwą opinię na stronie Philipsa - nie ma takiej możliwości :) co bym nie napisał, to opinia "nie jest zgodna z wytycznymi" i jest usuwana.

Dzisiaj napisałem maila do MIK i obiecali, że serwis skontaktuje się ze mną jeszcze dzisiaj. Na razie nawet nie spróbowali...
 

WojtR

Member
Bez reklam
Kupiłem wersję 40 cali i niestety zepsuła się po 15 dniach. Zapowiadał się super - czysty obraz, dużo wejść, nagrywanie, tuner satelitarny - no ciężko było się przyczepić. Tym bardziej że poczytałem test w tym wątku oraz opinie użytkowników. Miało byc pięknie...

Ale się zepsuł... i od ponad 40 dni stoi w serwisie. Stoi to idealne słowo, bo serwis nic nie robił - coś próbował pomieszać na plycie głównej ale sobie odpuścił. Mnie ściemniali że czekają na części. Raz w tygodniu do nich dzwoniłem i zawsze ten sam tekst: "czekamy, jak się nie doczekamy to wymienimy telewizor". Obiecywali też, że na bieżąco będą mnie informować o naprawie - oczywiście nigdy ani nie zadzwonili ani nie napisali maila. Aż jeden z pracowników serwisu wygadał się przez przypadek, że nikt części nie zamówił a kwestia wymiany nawet nie została podjęta. Poza tym wymiana telewizora jest możliwa dopiero wtedy, gdy od zamówienia części minie 30 dni baz dostawy. W moim przypadku 37 dni telewizor stał i nikt nie złożył zamówienia. Części zostały zamówione 3 dni temu. Również na infolinii philipsa najpierw sami proponowali wymianę, a później stwierdzili że rozmowy o wymianie nigdy nie było, części są zamówione i pierwszy raz słyszą o problemie. Pełen profesjonalizm! Teraz serwis podobno zamówił części i podobno będzie naprawiał. Zobaczymy...

Życzę Wam, Użytkownikom telewizorów philips, żebyście nigdy nie musieli korzystać z serwisu gwarancyjnego philipsa ani też z usług pracowników infolinii.

proponuje załóż nowy wątek Philips - serwis bo to co opisujesz TY i ktoś jeszcze to jakaś k....a patologia a tak w gąszczu postów w teście temat zniknie :?
 

beni1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nadaje się gdyby miał służyć do filmów 3d i hd.
Ale jeżeli miałby on służyć tylko do nagrywania. To nie warto przepłacać za USB 3.0, kiedy tv ma tylko USB 2.0. Dysk wystarczyłby 200-300 GB. Takiego dysku szybko nie zapełnisz. Gdyż po każdym przywracaniu TV do ustawień na nowe formatuje go pod siebie.
 

arek_bl

New member
Dwa pytania

Witam
Zakupiłem w/w tv tylko 55cali i mam takie pytanie, czy da się jakoś przesłać zdjęcie bądź film bezpośrednio z pc na tv.
Poprzednio miałem samsunga i tam można było klikając ppm na Odtwarzaj do i pojawiał się TV Samsung i poszło.
W tym też wykrywa TV Philips tylko sie udaje się nie udaje przesłać.
Może można jakoś inaczej.
Drugie pytanie to odnośnie ustawień obrazu, mógłby ktoś podesłać swoje ustawienia lub ewentualnie jaki koszt byłby kalibracji, ok bielska-białej?
Z góry Dziękuję za odp.
Pozdrawiam.
 

matixxxx

New member
Mułowatość PFL6007

Witam
Panowie jak zaradzić od niedzieli tv stał się strasznie mułowaty, zciszanie/pogłaszanie wciska i czekam 2-5 sekund i skacze skala po 1-skoku co 2-3 sekundy, programy zmieniają sie jak ślimak na 100m. Aktualizacje miałem robiona 2 miechy temu nowszej nie ma. Do tej pory tv działał super, czasem wciskam np:4 a mi pokazuje brak takiego programu.
Czy jest możliwośc jakiegoś resetu lub powrót do fabrycznych ustawień ???\
Wyłanczanie na 30-40 minut całkowicie z sieci nic nie pomaga
 
Do góry