F1 2010 - liga ps3

AyrtonSenna

New member
"stracic" czlowieku czy ty masz cos nie tak z glowa. Prawda jest taka ze przed tym zakretem to ja bylem pierwszy i to ktorys z was mnie trafil a jak wrocilem na tor to juz byles na poboczu i cie wyminolem, z kamerka to byl Wredman, a na czacie po wyscigu jeszcze pisales ze cie na starcie zapchnolem to obejrzyj sobie start na filmach:fool:

Z głowa to możesz miec tylko ty nie poklei - nie wiem co sie stało miedzy toba a Kiziorem ale wiem jedno ze w bandę sam sobie nie wjechałem - ROZUMIESZ TO !!! Czy trzeba ci to jak małemu dziecku wytłumaczyć !

Nie miałem kamerki, wiec nie bede sie kłocił - ale dla mnie bikson jest najgorszym kierowca z całej stawki !
 

WojtR

Member
Bez reklam
Zanim wypłacze swoje żale ustosunkuje się do poprzednich postów.
Woytas vs Keyusu w drugim zakręcie 1 okr błąd Wytasa i kara. I nie tak jak Komar pisał że nie dajemy kary bo Keyusu nie dojechał. Nie o to chodzi. Mamy utrzymywać porządek na torze to musimy takie rzeczy karać. Trzeba ludzi bardziej zmusić do ostrożniejszej jazdy. Tak jak ustaliliśmy- dzwon w pierwszym okr kara 2 miejsca.

No to się tu zgodzić nie mogę bo

1) Po pierwsze nic oficjalnie nie ustaliliśmy? bo jakoś sobie tego nie przypominam , Komar rzuciła hasło w niedzielę , że jedziemy testowo
2) w relacji ja poszkodowany , poszkodowany nie utracił swojego miejsca bo nie dojechał sumarycznie nie stracił ani punktu ale wszyscy niżej oczywiście będą krzyczeć karać bo można odebrać punkty troszkę to nie fairplay , no ale trzeba do tego dorosnąć patrz sytuację z przed tygodnia ja - Komar

3) sam system kar na podstawie tego wyścigu jest całkowicie nieadekwatny i niesprawiedliwy do nawet poniesionych ewentualnie strat ile Keyusu stracił na tym uślizgu ..3 s na kolejnym nawrocie nas dogonił

4) co do "ratowania" oczywiście masz rację to ułamek sekundy później by mnie uderzył i dostałby karę bezpośrednio z gry a jakby to się wydarzyło na 1 okr ... strata 2 pozycje bezsensu równie dobrze możesz pojechać Q na miękkich wystartować na dużymi tarczami i każdy za Tobą ma karę 2 pozycji na każdym dohamowaniu 1 okrążenia :grin:
 

mayerr

New member
No to się tu zgodzić nie mogę bo

1) Po pierwsze nic oficjalnie nie ustaliliśmy? bo jakoś sobie tego nie przypominam , Komar rzuciła hasło w niedzielę , że jedziemy testowo
2) w relacji ja poszkodowany , poszkodowany nie utracił swojego miejsca bo nie dojechał sumarycznie nie stracił ani punktu ale wszyscy niżej oczywiście będą krzyczeć karać bo można odebrać punkty troszkę to nie fairplay , no ale trzeba do tego dorosnąć patrz sytuację z przed tygodnia ja - Komar

3) sam system kar na podstawie tego wyścigu jest całkowicie nieadekwatny i niesprawiedliwy do nawet poniesionych ewentualnie strat ile Keyusu stracił na tym uślizgu ..3 s na kolejnym nawrocie nas dogonił

4) co do "ratowania" oczywiście masz rację to ułamek sekundy później by mnie uderzył i dostałby karę bezpośrednio z gry a jakby to się wydarzyło na 1 okr ... strata 2 pozycje bezsensu równie dobrze możesz pojechać Q na miękkich wystartować na dużymi tarczami i każdy za Tobą ma karę 2 pozycji na każdym dohamowaniu 1 okrążenia :grin:

1)ustaliliśmy ustaliliśmy :) z tego co pamiętam, propozycję Komara poparły 4 osoby w tym Ty :p + Komar= 5 głosów. Chyba dwie czy trzy osoby zaproponowały inne warianty ale nie przypominam sobie poparcia dla któregoś z nich.
Tylko mi nie pisz, że mało osób się wypowiedziało na ten temat. Jest parę osób, które regularnie się wypowiadają na forum ale o karach nic nie pisali. Nie pisali bo nie musieli a my musimy bazować ma tym co mamy.
I owszem ten wyścig miał być testowym żeby sprawdzić czy kary są sprawiedliwe. Ale żeby to sprawdzić musimy mieć opinie graczy. A jak będzie ich mało to będziemy bazować na tym co mamy.
2)ja cały czas jestem za tym aby takie dzwony karać surowo i nie interesuje mnie, że ten drugi nie stracił pozycji. Wjechałeś- kara. Może następnym razem będziesz ostrożniejszy (w tym wypadku nie piszę do Ciebie tylko ogólnie :) )
3)tutaj się z Tobą zgadzam, już widzę, że kary według naszych ustaleń będą nieadekwatne i nie sprawiedliwe
Nie wiem, może weźmiemy pod lupę inny system. Np. żółte kartki za dzwona. 5 żółtych i pauza w następnym wyścigu :hmm:, jak to widzicie?
Może ktoś ma jeszcze inny system kar w głowie?
4)ułamek sek później to raczej Twój bolid stał by już bokiem a Keyusu zdążył by tylko pomyśleć czy skrzydło to przeżyje więc na pewno żadnej winy w nim by nie było. W Tobie oczywiście też nie bo zaliczyłeś spina. Incydent wyścigowy.
A z tymi tarczami to trochę Cię poniosło i nie będę tego komentował :p
 
Ostatnia edycja:

Keyusu

New member
Zgadzam się z mayerem co do kar i naszych pojedynków-nie mam ci za złe tej drugiej sytuacji ale mayer ma rację-zostawiłem ci wystarczająco miejsca.
Wrzucam filmik z onboard start,na moim filmiku widac ,że bikson skacze i jest przezroczysty ale nie widac by Bikson uderzył w Ayrtona-tak wynika z mojego filmiku,zresztą zobaczcie:
YouTube - F1 2010 Liga HDTV onboard start-Hockenheim
 

WojtR

Member
Bez reklam
A z tymi tarczami to trochę Cię poniosło i nie będę tego komentował :p

doskonale wiesz , że na tym torze najlepsze czasy kręci się z dużymi tarczami ... gość za Tobą nie ma wtedy szans na dohamowanie

pytałem się na czacie o to .. 90% olało odpowiedź

na marginesie co do bolidów równy ... wykręćcie czas na TT na kierownicy i odpalcie potem pada ... ja się lekko zdziwiłem :)
 

Kizior79

New member
Ciekawe Bikson skad sobie to wziełem - pewnie wyssałem z palca ... Ktos mnie tracił i byłes to Ty ponieważ po zjezdzie z toru z Kiziorem to własnie Kizior był przed Toba, wiec nie możliwe było by ze to on mnie uderzył i jeszcze byłby przed Toba poza tym jeszcze nic nie wie o tym zdarzeniu a sam sobie w bande nie wjechałem !! Juz ktorys raz Bikson mam wrazenie ze jak Cie ktos wyprzedzi to szalejesz na torze i robisz wszystko zeby go stracic, uderzyc itp ... takie mam wrażenie.


Czytając waszą przepychankę, stwierdziłem ze "przeanalizuje" film DrWredmana - i do czego doszedlem...
Obserowałem, tabelę wyscigu i kropki na mapie, przed samym zdarzeniem ("klatka po klatce") spadam na 8 pozycje, czyli wyprzedził mnie Ayrton - w kropkach widać jak wypadam kawałek za tor, dwie kropki (Ayrton i Bkeson), są bardzo blisko siebie (ja z tyłu), ja wciskam pedał w podłogę a ww dwie kropki "zamiatają" na lewo, ja przelatuje na pelnej prędkosci obok, jedna kropka zostaje a druga śmiga za mną.
Jestem w pewnym sensie stroną w tej sprawie ale...., jak dla mnie niestety Bikeson mogł (nie twierdze że specjalnie) przyczynić sie do spotkania z bandą Ayrtona.

Jedyne co mogę powiedzieć to "chill out" panowie, ja wziołem sobie do serca ustalenia - "ostroznie" - i teraz na początku wyscigu jade jak pi..... , bo hamuje kilomter przed zakrętem.
 

mayerr

New member
GP Niemiec
Kwalifikacje:
Plan był prosty. Miękkie opony i walka o PP. Wiadomo, jak trudno się wyprzedza na torze Hockenheim więc zdobycie dobrego pola startowego było kluczowe.
Po chyba drugim okr. Ayrton zszedł poniżej 1:17, pomyślałem będzie ciężko. Bardzo dobry czas jak na otwarcie Q. Bolid spisywał się bardzo dobrze i pierwsze okr pomiarowe miałem delikatnie gorsze od Ayrtona ale wiedziałem, że jest jeszcze zapas :) Drugie okr i przesuwam się przed Ayrtona ale zapas był dalej :) Ostatecznie 1:16:531 i P3.
Zobaczyłem czas Komara to shock (to to rzeźnia ;) )
Wyścig:Start z drugiej linii z czystszej strony. Celem było zaatakowanie Komara(jak często widzieliśmy, starty Komara to nie jego najmocniejsza strona ;) ).
Oczywiście po drodze jeszcze był Sauber :) Ale Bikson zaspał start i ułatwił mi zadanie :) Przed pierwszym zakrętem byłem tuż za Komarem ale o ataku nie było mowy.
Pierwszy nawrót, ale jestem za daleko żeby zaatakować. Komar hamuje trochę wcześniej niż myślałem i walczę z kierownicą żeby w niego nie wjechać :) uff...blisko było
Jadę całe kółko mniej więcej sek za Red Bullem. Dojeżdżamy znowu do nawrotu i znowu jestem za daleko żeby przeprowadzić atak. Za to Bikson jest wystarczająco blisko za mną
żeby zaatakować. I atakuje....moje tylne skrzydło :p .Według ustaleń dwie pozycje niżej. i tu kolejny raz widzimy że kara nie jest sprawiedliwa. Chyba z 10 ostatnich okr
jechałem za Biksonem i na prawdę trzymał dobre tempo wyścigowe, cały czas trzymał mnie na dystans. Jechał bardzo dobrze i przesunięcie go na 6 pozycję było by nie fair.
Takie moje zdanie. Bikson ma jeszcze jedną sprawę (z Ayrtonem) i jak tam będzie winny to oczywiście spalić na stosie.
YouTube - MOV042
Po dzwonie pozycji nie straciłem ale straciłem kontakt z Komarem. ja np bardziej się motywuje jak jadę za kimś 2-5 sek i wtedy mi się najlepiej jedzie. Komar odjechał
a ja co okr traciłem cenne sek. Po prostu zbyt zachowawczo jechałem i mimo że większy błędów w pierwszym stincie nie było przed pierwszą wizytą w boksach Komar miał
7 sek przewagi.Zjechaliśmy razem pod koniec 8 okr.
YouTube - MOV043
Po wyjeździe moja strata zmalała do mniej niż 5 sek. Chyba mu się mechanicy nie popisali bo mnie i tak długo trzymali 5,6 sek
Na pierwsze miejsce wskakuje Woytas z twardymi oponami i za nim Arek na miękkich (a pisał że Q jechał na twardych :) )
Okr później mechanicy Renault gotowi są na przyjęcie jedngo ze swoich kierowców. Najprawdopodobniej będzie to Arek. Tak, mój wywiad się nie mylił, Arek zjeżdża po twarde opony ;)
Wyjeżdża na 4 miejscu tuż za mną. Na nawrocie dojeżdżamy do Pawkaraku. Popełniam błąd, uślizg tylnej osi i staje w miejscu. Spoglądam nerwowo wstecz, Arka nie ma spoglądam jeszcze
parę razy, dalej go nie ma ale cały czas go słyszę. Dojeżdżamy do szybkiego łuku i tutaj szacun dla Arka. Mnie wynosi na zewnątrz i podejrzewam, że w tym momencie Arek zdjął nogę z gazu
nie chcąc ryzykować bo być może przewidział co może się stać ze mną :)
I tak podróżujemy sobie razem przez 3 okr cały czas zerkając na stratę do Woytasa, który miał zjechać do pit. Czas był dobry i wiedziałem, że Williams powinien wyjechać za mną.
Zaczynamy 13 okr (13 nic dobrego nie wróży), po pierwszym zakręcie dostaje info o żółtej fladze. jakoś mnie to nie rusza bo co chwilę mi się zapala.
W drugim zakręcie dojeżdżamy do Mercedesa. Wredman, jako, że wyświetliła mu sie niebieska flaga ustepuje nam miejsca i ...kara przejazdu przez boksy za zignorowanie żółtej flagi.
Chciało by się głośno rzec "za co qrwa kara" (Komar i Jakubus wiedzą o co chodzi, może komar podzieli się tym z Wami ;) ) ale dzieci śpią i nie będę ich budził. Zagotowałem. Pomyślałem, no cóż,
zjedziemy sobie razem z Arkiem na karę, trochę po wymachujemy ręką w pitlane i dalej będziemy sobie jechać. Prawię przez całe 13 kółko miałem żółtą flagę. Po co? Nie wiem. Zapytajcie dyrekcję wyścigu.
Zaczynamy 3 sektor i wyskakuje przypomnienie o karze. Arek wypada z trasy. Pomyślałem, po co chłopaka denerwujecie tymi przypomnieniami? Wkurzył się i popełnił błąd ;)
YouTube - MOV044
Zjeżdżam na karę na 14 okr.
http://www.youtube.com/watch?v=qOmiTIFjEJU
Wyprzedza mnie Keyusu, Arek i Bikson. Ląduje na 6 pozycję ale wiem, że Renault zaraz zjedzie więc trzeba się postarać o szybkie kółko. Ale Arek nie zjeżdża.
I ja się pytam panie Charlie Whiting co jest grane, przecież Arek to nie Hamilton ;) Dlaczego Renault nie dostało kary jak zrobił dokładnie to samo co ja ? hęę?
Ścigam Biksona, który jedzie ok 4-5 sek przede mną. Na 19 okr Bikson popełnia błąd i jego przewaga topnieje do 1,5 sek. I tak podążam za nim do końca wyścigu. niestety nie udało mi się go wyprzedzić.
Ostatecznie, po awarii elektroniki w bolidzie Toro Rosso zajmuję 5 miejsce. Oczywiście jestem całkowicie niezadowolony z wyścigu. Bolid spisywał się bardzo dobrze i myślę, że 18 pkt było w zasięgu.
YouTube - MOV046
 
Ostatnia edycja:

WojtR

Member
Bez reklam
Ja chłopaki już nie analizuje do bani z tą grą lagi są niesamowite , od paru wyścigów niesamowicie uważam , żeby kogoś nie trafić szczególnie na starcie
ale lagi zabijają zabawę fajnie to widać na filmikach Keyusu i Tomiego + Mayera tam widać ping-pong Biksona

filmik Tomiego
- start Bikson - Keyusu normalny płynny start nic się nie dzieje
- ja ciągnę początek 30/31s , żeby komuś nie zrobić kuku w pierwszym łuku mocno hamuje , Kizior robi mi prawie z d..p jesień średniowiecza
- z Biksonem na prostej za łukiem i Keyusu nic się nie dzieje mi skaczą jak ping-pongi
- nawrót 41s "odbijam" na końcu prostej mocno w lewo i trafiam Keyusu maksymalnie z lewej strony :shock:

filmik Keyusu
- start Bikson dziwnie opóźniony start , duszek i przeskok do przodu
- prosta za łukiem 43s Bikson cudownie zmienia pas - pisałem o tym , że Keyusu i Bikson cudownie robili jump-y po torze tu akurat to widać
- nawrót trafiam Keyusu w połowie toru :hmm:

teraz Ayrton to już dziwactwo na jednym filmie zwija się na łuku tarki , na innym 50 za łukiem , na filmie Keyusu wygląda , że to on w zasadzie wjeżdża Biksonowi w zad bo Bikson jedzie sporo z przodu z przodu, na filmie od Tomiego wygląda to już inaczej


filmik od Mayera jego kontakt z Biksonem 2:24 - 2:26
po strzale Bikson stoi przy metalowej barierze , ja go mijam jak sobie podskakuje tylko znajduje się po zewnętrznej toru , w końcu gdzieś widać jak Panowie podskakiwali , ja Bikson goniłem Cię tak całe okrążenie i nie bardzo wiedziałem co zrobić bo oprócz ping-ponga miałeś jeszcze soki prawo/lewo przód tył
 
Ostatnia edycja:

AyrtonSenna

New member
Tomi jak najbardziej zgadzam sie z Toba. Sytuacje podobna do Woytasa z Keyem. Juz na lini start/meta musiałem zjechac na pobocze zeby Cie nie tracic a miałem szybsze tempo, chciałem powtórzyć manewr jaki wykonałem na 3 okr (Twoj filmik 3:46 moje wyprzedzanie) dodatkowo szybko zaczołes hamować do nawrotu i po prostu nie wyhamowałem (miałem małe tarcze z wysokim cisnieniem) ale fakt faktem - moja wina !
 

DrWredman

Active member
WebCam Logitech 720p

A tak wyglądały wczorajsze testy nagrywane Webcamem.
YouTube - buda web test
Kamera była przyklejona do kierownicy i nagrywał kilkuletni laptop oprogramowaniem z Kamery.
44 min filmu zajęło ok 4,6 GB
Wrzuciłem filmik do prostego edytorka, który rownież załączył Logitech.
i 14 min filmu zajęło ok. 200 MB.
Jakość na potrzeby dowodowe wydaje sie wystarczająca.
Kamera ma zintegrowany mikrofon.
Kosztowała ok 100 zł w Komputroniku więc jak ktoś potrzebuje to polecam.

Sorki Komar za strzała w pierwszym zakręcie, prawie sie udało, ale że to były testy, mogłem sobie na to pozwolić. :)
 

DrWredman

Active member
Podsumowanie GP Hockenheim zarzuty

Panowie, proszę poniżej, zachowując cytowanie kolejnych postów lub kopiowanie, wypisać co kto ma do kogo ale w skrócie, bo tyle się tego nazbierało, że sam się w tym pogubiłem.
oto schemat:
1. KTO vs KOGO / nr okr / link do kamery / czas incydentu z ekranu

np:
1. / PAWKARAKU vs TOMI / 1 okr / YouTube - F1 Hockenheim1 / 00.19.400

Keyusu spróbuj wrzucić jeszcze raz swój filmik, bo strasznie go pościnałeś, a myślę że będzie tam doskonale widać sytuację dlaczego Ayrton wjeżdża w bandę na 1 okr.

A już nie trzeba znalazłem drugą wersję. Nie było tam żadnego kontaktu.

spróbujemy to jakoś podsumować.
 
Ostatnia edycja:

scooby99

New member

Mayerr faktycznie widać, że bolid prowadził się pewnie... Sam wyśćig zepsuła Ci gra... :???: Głupie kary i dodatkowo żółte flagi ehh szkoda, że takie rzeczy się zdarzają bo rywalizacja byłaby sprawiedliwsza...

A tak wyglądały wczorajsze testy nagrywane Webcamem.
YouTube - buda web test
Kamera była przyklejona do kierownicy i nagrywał kilkuletni laptop oprogramowaniem z Kamery.
44 min filmu zajęło ok 4,6 GB
Wrzuciłem filmik do prostego edytorka, który rownież załączył Logitech.
i 14 min filmu zajęło ok. 200 MB.
Jakość na potrzeby dowodowe wydaje sie wystarczająca.
Kamera ma zintegrowany mikrofon.
Kosztowała ok 100 zł w Komputroniku więc jak ktoś potrzebuje to polecam.

Fajna sprawa, nawet jakość lepsza jak w moim aparacie który nagrywa w rozdzielczości 640x480... ;)
Mógłbyś jeszcze przy okazji podać model tej kamerki...??? Ciekawe czy na netbooku będzie to nagrywać...

Ma ktoś ochotę pojeździć wieczorkiem???
 

komarzycho

New member
Kwalifikacje
Zacząłem na twardych mówiąc sobie jak zrobię dobry czas tzn 1:16,9xx ( taki rekord na twardych ) i jakieś 3 pole startowe to bym startował na twardych, ale jak zobaczyłem czasy konkurentów to się przestraszyłem. Nie mogłem okrążenia ujechać co chwilę błędy. Wjazd do boksów miękkie i wiooo.
Na miękkich jeździ mi się tylko trochę lepiej od twardych i czas najlepszy miałem 1:16,1xxx. Więc musiałem się sprężyć. Zrobiłem chyba 1:16,2xxx, ale zauważyłem, że mam zapas. I następne okrążenie poszło idealnie. Personal best i PP :D

Wyścig
Muszę dobrze wystartować, muszę dobrze wystartować, muszę dobrze wystartować, muszę dobrze wystartować ... Chyba trochę boję się startów, ale bez trakcji ze startem jest różnie. Na szczęście start mi wyszedł i nie straciłem pozycji. Mayerr miał dobre tempo, ja na początku jadę bardzo zachowawczo, żeby nie zaliczyć spina na pierwszym okrążeniu. Stąd bardzo ostrożne punkty hamowań i przez to Mayerr trochę się spocił :) Zauważyłem, że był incydent na drugim okrążeniu i Mayerr do mnie sporo stracił od wtedy jechałem bardzo spokojnie bez błędów. Po zmianie opon wylądowałem za Woytasem, który jechał na twardych tak jak w Silverstone, ale tym razem nie chciałem podjeżdzać zbyt blisko co by nie pokiereszować mu bolidu. Cały czas utrzymywałem przewagę nad drugim około 10s więc było spokój i luz. Jak zjechał Woytas przyspieszyłem tempa i zacząłem dorzucać sekundy do przewagi :) I tak do końca.
Dużo pracy włożyłem w treningi więc bardzo cieszyłem się z wygranej. Dziękuję mechanikom za świetne przygotowanie bolidu :)


Mayerr miał wielkiego pecha z tą karą ( jaka kara :D ). Kolega powstrzymał się od komentarza na temat poczynań stewardów, ale jeden zawodnik ligi GAMESLEAGUE nie mógł się powstrzymać:

YouTube - GP Bahrain Koniecznie z dźwiękiem
Proszę obejrzyjcie do początku do końca bo warto, to o tym wspominał Mayerr.



A teraz wracając do dyskusji na temat kar. Rzeczywiście kary miejscowe nawet na pierwszym okrążeniu są zbyt surowe. Myślę, że jedynym rozwiązaniem jest dyskusja o szkodliwości incydentu i wtedy wymierzanie kar takich jakie będą adekwatne do popełnionych czynów.
 

AyrtonSenna

New member
Jak sie usmiałem ;-) hehhehe filmik pierwsza klasa ! " Śmiech na sali " Naprawde dobry komentarz.

Wracając do sytuacji faktycznie jest jakiś bład w grze, ktorego raczej nie da sie wyeliminowac albo po prostu przy ustawieniach sesji wyłaczyc opcje karania czy cos takiego chyba tam jest - juz nie pamietam .... tylko ze otworzy to drogę do wolnej amerykanki.
 

komarzycho

New member
Sorki Komar za strzała w pierwszym zakręcie, prawie sie udało, ale że to były testy, mogłem sobie na to pozwolić. :)


Spoko testy są po to żeby się wyszaleć i nabrać doświadczenia. Najlepsze jest to, że na twoim filmiku wygląda to jak niewinne dotknięcie, a ja miałem taki problem z utrzymaniem się na torze.

YouTube - Wegry trening


Wracając do sytuacji faktycznie jest jakiś bład w grze, ktorego raczej nie da sie wyeliminowac albo po prostu przy ustawieniach sesji wyłaczyc opcje karania czy cos takiego chyba tam jest - juz nie pamietam .... tylko ze otworzy to drogę do wolnej amerykanki.

Myślę, że wolnej amerykanki nie będzie. Wyłączenie flag jest całkiem dobrym pomysłem bo nie będzie kar z dupy. Ale z drugiej strony nie będzie kar np za przekroczenie prędkości w boksach ...
 
Do góry