thcmaniac
New member
W cichych scenach dzwiek odcina zródło...
Soundbar sam się nie włącza, tylko wybudza go telewizor. Można to łatwo sprawdzić odłączając telewizor.
Czy jest na to jakaś rada? Da się pozbyć jakoś tych problemów?
W cichych scenach dzwiek odcina zródło...
Soundbar sam się nie włącza, tylko wybudza go telewizor. Można to łatwo sprawdzić odłączając telewizor.
Pierwsza sprawa pokop w ustawieniach źródła. Druga sprawa poszukaj posta użytkownika milanoa ogarnął ten problem z telewizorem sony.Czy jest na to jakaś rada? Da się pozbyć jakoś tych problemów?
Witam czy ktoś mógłby pomóc w pytaniu które zadał golubiak 2020, pomarańczowa dioda i brak możliwości sparowania listwy z subuferem:
Co oznacza pomaranczowa dioda , tylu sobwoofera? Nie chce się zparowac z listwa pomruga biała podczas łączenia i tyle później przechodzi w pomarańczowa
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Załatwiłeś? Jak tam?Witam wszystkich.
Powiem krótko. Nie tego się spodziewałem po tym sprzęcie, jeśli chodzi o trwałość. Dziś odpaliłem TV, jeszcze nawet dekodera nie zdążyłem odpalić, a z subwoofera usłyszałem jakieś "pierdzenie" i po chwili poczułem swąd. Ewidentnie coś się w nim spaliło nie wiedzieć czemu. Sprzęt ma 2 miesiące. Wiem, że każdy sprzęt może być wadliwy, ale żeby psuł się po 2 miesiącach użytkowania? Z dwojga złego lepiej teraz niż po gwarancji.
I tu rodzi się moje pytanie. Czy serwis nie będzie robił pod górkę? Czy normalnie po ludzku przyjmie gwarancje i wymieni subwoofer na nowy lub go naprawi? Miał ktoś już taki problem?
Pozdrawiam.
Załatwiłeś? Jak tam?
Na pilocie zwiększam tylko przednie głośniki a tylne nadal grają cicho. Nawet w instrukcji nie mogę tego znaleźć.Na pilocie zwiększasz siłę dźwięku w tylnych głośnikach.
Witam wszystkich.
Powiem krótko. Nie tego się spodziewałem po tym sprzęcie, jeśli chodzi o trwałość. Dziś odpaliłem TV, jeszcze nawet dekodera nie zdążyłem odpalić, a z subwoofera usłyszałem jakieś "pierdzenie" i po chwili poczułem swąd. Ewidentnie coś się w nim spaliło nie wiedzieć czemu. Sprzęt ma 2 miesiące. Wiem, że każdy sprzęt może być wadliwy, ale żeby psuł się po 2 miesiącach użytkowania? Z dwojga złego lepiej teraz niż po gwarancji.
I tu rodzi się moje pytanie. Czy serwis nie będzie robił pod górkę? Czy normalnie po ludzku przyjmie gwarancje i wymieni subwoofer na nowy lub go naprawi? Miał ktoś już taki problem?
Pozdrawiam.