JBL BAR 3.1 czy JBL BAR 5.1

duduss93

New member
Witam czy ktoś mógłby pomóc w pytaniu które zadał golubiak 2020, pomarańczowa dioda i brak możliwości sparowania listwy z subuferem:

Co oznacza pomaranczowa dioda , tylu sobwoofera? Nie chce się zparowac z listwa pomruga biała podczas łączenia i tyle później przechodzi w pomarańczowa


Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
 

milanoa

Member
Witam czy ktoś mógłby pomóc w pytaniu które zadał golubiak 2020, pomarańczowa dioda i brak możliwości sparowania listwy z subuferem:

Co oznacza pomaranczowa dioda , tylu sobwoofera? Nie chce się zparowac z listwa pomruga biała podczas łączenia i tyle później przechodzi w pomarańczowa


Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Stan uśpienia.
 

Jack1989

New member
Witam Wszystkich

Posiadam Jbl 3.1, LG Oled 55B9, PS4 oraz dekoder Polsat hd 5500.
Jbl podłączony do tv przez hdmi arc, tv ,,widzi” soundbar przeprowadzam złącze urządzenia dla soundbara czyli kalibrację magic pilota, wszystko przebiega elegancko, tv informuje mnie ze funkcja simplink działa i ten pilot będzie działał ze wszystkimi urządzeniami podłączonymi pod hdmi arc

Próbowałem podłączyć dekoder i ps4 do prosto pod soundbar i ten jednym kablem hdmi arc do tv ale efekt jest taki ze magic pilot nie działa z dekoderem.

Kiedy podłączę dekoder pod osobne złącze hdmi w tv magic pilot działa bez problemu.

W czym może tkwić problem? Kabel hdmi od dekodera za stary?
 

Kapsello

New member
Witam wszystkich.

Powiem krótko. Nie tego się spodziewałem po tym sprzęcie, jeśli chodzi o trwałość. Dziś odpaliłem TV, jeszcze nawet dekodera nie zdążyłem odpalić, a z subwoofera usłyszałem jakieś "pierdzenie" i po chwili poczułem swąd. Ewidentnie coś się w nim spaliło nie wiedzieć czemu. Sprzęt ma 2 miesiące. Wiem, że każdy sprzęt może być wadliwy, ale żeby psuł się po 2 miesiącach użytkowania? Z dwojga złego lepiej teraz niż po gwarancji.
I tu rodzi się moje pytanie. Czy serwis nie będzie robił pod górkę? Czy normalnie po ludzku przyjmie gwarancje i wymieni subwoofer na nowy lub go naprawi? Miał ktoś już taki problem?

Pozdrawiam.
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
Witam wszystkich.

Powiem krótko. Nie tego się spodziewałem po tym sprzęcie, jeśli chodzi o trwałość. Dziś odpaliłem TV, jeszcze nawet dekodera nie zdążyłem odpalić, a z subwoofera usłyszałem jakieś "pierdzenie" i po chwili poczułem swąd. Ewidentnie coś się w nim spaliło nie wiedzieć czemu. Sprzęt ma 2 miesiące. Wiem, że każdy sprzęt może być wadliwy, ale żeby psuł się po 2 miesiącach użytkowania? Z dwojga złego lepiej teraz niż po gwarancji.
I tu rodzi się moje pytanie. Czy serwis nie będzie robił pod górkę? Czy normalnie po ludzku przyjmie gwarancje i wymieni subwoofer na nowy lub go naprawi? Miał ktoś już taki problem?

Pozdrawiam.
Załatwiłeś? Jak tam?
 

devilne

New member
Tez mam tego 3.1 2 miesiące i co jakiś czas jest sekundowy przester na Subwoofer, trwa to sekundę i znów jest ok. Wystarczy wyłączyć bara i włączyć ponownie i spokój na tydzień,no ale sam fakt, że takie coś się dzieje.. Daj znać czy ci go wymienili
 

bobtong

Member
Witam wszystkich. Mam problem ponieważ w soundbar mam 2 porty hdmi, jeden port rzecz jasna w TV a 2 port zostaje na urzadzęnia zewnętrzne, w tym przypadku mam wpiętego Xbox one x że względu na dolby atmos, teraz chcę podpiąć android box FBOX ATV również z dolby atmos...Możecie doradzić jakiś spliter ewentualnie rozgałęźnik tak abym nie musiał przepinać kabli i cudować.
 

Kapsello

New member
Witam wszystkich.

Powiem krótko. Nie tego się spodziewałem po tym sprzęcie, jeśli chodzi o trwałość. Dziś odpaliłem TV, jeszcze nawet dekodera nie zdążyłem odpalić, a z subwoofera usłyszałem jakieś "pierdzenie" i po chwili poczułem swąd. Ewidentnie coś się w nim spaliło nie wiedzieć czemu. Sprzęt ma 2 miesiące. Wiem, że każdy sprzęt może być wadliwy, ale żeby psuł się po 2 miesiącach użytkowania? Z dwojga złego lepiej teraz niż po gwarancji.
I tu rodzi się moje pytanie. Czy serwis nie będzie robił pod górkę? Czy normalnie po ludzku przyjmie gwarancje i wymieni subwoofer na nowy lub go naprawi? Miał ktoś już taki problem?

Pozdrawiam.

Odebrałem dzisiaj soundbar z serwisu. Reklamację uznali. Został wymieniony moduł d-amp w subwooferze. Mam nadzieję, że teraz będzie służył bez przygód.
 
Do góry