Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

erogoal1

New member
Generalnie to dziękuję za wasze szybkie odpowiedzi. Ty mówisz, że nie mam żadnych szans na reklamowanie tego problemu bo serwis odrzuci. Ja też tak sądzę dlatego po co tu mówiliśmy wcześniej o rekojmie skoro to i tak się ma obyć o serwis i tak naprawdę czy taki sposób czy gwarancja nie widzę różnicy!? Co stwierdził service tak będzie. Czy mam twardo upierać się w sklepie że nie przyjmuję takiej sugesti serwisu i żądam chociaż wymiany tv. Nie wiem pomóżcie bo skoro serwis stwierdził ok to na jakiej podstawie sklep ma wymienić towar Dziękuję
 

erogoal1

New member
Tylko jak już przystanę na serwis który stwierdzi... Produkt jest spoko co jak chcę a na 100% tak będzie to już będzie musztarda po obiedzie rozumiem.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Właśnie o to chodzi, żebyś nie bawił się z żadnymi serwisami, a zwyczajnie zwrócił towar, zgodnie z tym co piszą na stronie.
Przecież sami się tym chwalą, to tym bardziej trzeba z tego skorzystać i zrobić wszystko aby tą drogą iść, a nie bawić się z jakimiś serwisami.

Przeczytaj co Ci napisałem wcześniej.

Jeszcze jedna uwaga, gdyby się okazało, że nie da się zrobić myku z zarejestrowaniem konta po czasie i podpięcia to pod Twój zakup (bo jednak minęło 14dni), to możesz kogoś poszukać kto już tam ma konto dłużej i za Ciebie zwróci tv. Mając konto u nich jak piszą, masz 30 dni.
Jak masz takie konto, to masz sprawe załatwioną.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
No to super. Nie tyle co możesz, a musisz tak zrobić.
Sprawa jest prosta jak budowa cepa. Korzystaj z tego.
Masz pełne info na stronie. Mało tego, ja raczej, żeby się już nie bawić ze sklepem, czy dyskutować, zrobiłbym to przez stronę.
Wspominają tam o możliwym transporcie z domu.
Może w ten sposób to zrób, a jak nie, to zgodnie z informacjami jakie tam są.

Czyli podrzucić do dowolnego sklepu.

Zwrot na raty:

w przypadku nabycia towaru w Sklepie fizycznym - w Sklepie fizycznym, w którym towar został zwrócony w następującej formie: a) gotówką - jeśli cena towaru była zapłacona gotówką lub bonami honorowanymi przez Organizatora, b) na kartę płatniczą - jeśli cena towaru była zapłacona kartą płatniczą; c) w przypadku, gdy cena towaru była sfinansowana kredytem, cena za zwracany towar zostanie przekazana do banku finansującego na poczet spłaty kredytu. W przypadku dokonania przez klienta wpłaty własnej, wpłata własna klienta zwraca jest mu w Sklepie fizycznym w formie wskazanej w zdaniu pierwszym pkt. ii.a) lub ii.b). W przypadku dokonania przez klienta, do dnia zwrotu towaru, płatności pierwszej raty kredytu, rozliczenia z klientem dokonuje bank finansujący.

Ja to wszystko sprawdzam w locie teraz, wszystko masz na stronie ; )
 
Ostatnia edycja:

erogoal1

New member
Armanig dziękuję Ci narazie za okazany czas i pomoc bardzo miłe. Bozia ci to wynagrodzi 😉. Jednak narazie się nie cieszę póki nic nie załatwiłem. Jak uważasz załatwić to przez internet? Mam 65 cała a od 32 mogą podjechać to może lepiej ale co jakby zwlekali z czasem? I naprawdę nie wiem gdzie tu przez internet zacząć pierwszy krok.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Tutaj masz takie info, więc zakładam, że kupując na raty, jednak trzeba dostarczyć osobiście.
Też nie znam tych wszystkich procedur w rtvagd, ale informacje są jasne.
Możesz też zadzwonić na infolinie i babeczka pewnie wszystko jasno wyjaśni, będziesz miał pewność, że nie jedziesz z pudłem na darmo. Jedna z drugiej strony, wszystko jest jasno napisane.
Tyle w teorii.

Gdzie mogę zwrócić towar zakupiony na raty?

W przypadku towarów, których zakup został sfinansowany kredytem ich zwrot lub wymiana są możliwe tylko w sklepie fizycznym objętym programem, w którym dokonano tego zakupu. Jeśli zakup został sfinansowany kredytem - Raty przez Internet, towar można zwrócić do dowolnego sklepu objętego programem.
 
Ostatnia edycja:

erogoal1

New member
Hehe jednak nie jest tak pięknie jak sobie myślimy. Promocja obejmuje produkt jeżeli nie był używany, na zasadzie kupiłem Ci tv ale ci się nie podoba i go oddajesz do 30 dni. W moim przypadku tv już działa 16 dni i był używany więc to nie podlega promocji! A jak wrócę do ustawień fabrycznych to dojdą do tego?
 

erogoal1

New member
Jednak jedno mnie zastanawia tv był odpalony przez sprzedawcę w momencie zakupu czy nie jest uszkodzony mechanicznie więc już został użyty tak. Cholera obawiam się że I tak nic nie wskuram 😔
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ale w życiu, przecież zwrot nie obejmuje fabrycznie zapakowanego tv.
Co to byłaby za usługa i sens.
Resetujesz do ustawień fabrycznych i nikt nie będzie wchodził w menu serwisowe, zresztą niech nawet wchodzi.
Piszą też coś w regulaminie, że przy zwrocie nie zwracają za usługi podłączenia czy wieszania, co jest logiczne, więc logiczne jest też to, że pisząc to w kontekście zwrotu, taki tv był już podłączony.
Gdyby jakiś tuman chciał Ci w sklepie coś wmówić, to powołaj się chociażby na to.

Ja tak zrobiłem, zapakowałem wszystko tak jak było i już. Nikt nie robił problemów, nie jesteś jedyną osobą która zwraca. Oni doskonale wiedzą o co chodzi.
Tv w teorii trafi do outletu, o ile nie oszukują ludzi i nie wystawią jako nówka fabryczna, tak działa ten biznes.

Powołuj się cały czas na ich zapisy, na to co na forach piszą.
Nie daj się zbyć, bo w rtv agd już różne cyrki odchodziły z tego co ludzie piszą.

Jest gdzieś w sieci cały artykuł na ten temat. Wiele sklepów chcąć być konkurencyjnym, nie robi problemów, problemy robią małe sklepy, bo dla nich to gwóżdż do trumny. Duże molochy biorą to na siebie, ale pewnie i tak komplikują niektórzy. Nie zmienia to faktu, że strona i ich program "zakupy bez obaw" ma jasny przekaz.
Nie poddawaj się i walcz, co już jest z natury chore, bo zupełnie nie powinieneś się przejmować.
 
Ostatnia edycja:

erogoal1

New member
Dziękuję za wsparcie ale kurcze ma złe obawy strasznie bo tam faktycznie taki zapis jest co zresztą jest śmieszne ale po to by sprzedawca mógł się o to opierać. Powiedziałem mu nawet że powinni ta ofertę promocji w takim razie inaczej nazwać bo dla mnie zapis na dzień dobry jest jasny i sprecyzowany. Więc co nadal mówisz żeby twardo walczyć chociażby o wymianę na nowy model lub więcej? Bo rozumiem serwis absolutnie nie wchodzi w rachubę.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
To co oferuje rtvagd, jest tym samym co robi MM.
Też mają swoją prywatną politykę zwrotu kupując w sklepie.
Zauważ, że dumnie tym się chwalą na stronie. To jest właśnie zapis dla Ciebie.
Ja z tego skorzystałem w MM, a też brałem w sklepie, po za tym, że powiedziałem gościowi znając już życie, żeby potem nie robił mi problemów.

Powiedziałeś, że widzisz wady, to gość Ci wcisnął serwis.
Trzeba od razu, że chcesz zwrócić, zgodnie z tym co piszą na stronie.
Cały czas na tym się opieraj.

Mając to wszystko pod ręką, serwis jest kompletnie bez sensu. Ten masz przez 2 lata w każdej chwili. Serwis, to jest poddanie się.

Nie wiem jaką masz siłę przebicia, ale ja bym nie odpuszczał, wzywał wszystkich po kolei, argumentował każdy zapis, postraszył, że napiszesz do centrali i nagłośnisz na forach itp. Tu nikt nie robi łaski, nikt nikogo nie oszukuje, jesteś niezadowolony, masz zapis właśnie na takie przypadki, trzeba z tego skorzystać.

Gdybyś kupił przez internet, już byś oddał tv i czekał na kase, ew. sam podrzucił tv i dostał ją od ręki. Tak zrobił Kolega obok z forum parę dni temu tyle, że w innym dużym sklepie.
Też miał obawy, pogadaliśmy, wziął się za to i ma temat załatwiony.

Załatwiaj, a nawet jak się nie uda, to nie akceptuj jeszcze nic. Wziąłbym wówczas kogoś do pomocy prawnej. Każdy tv który jest otwarty, sprawdzany w domu, jest do zwrotu. Nie fabrycznie zapakowany
Ty jedynie zapakuj najlepiej jak potrafisz.
.
 
Ostatnia edycja:

erogoal1

New member
Więc Ty opierał byś się o ten zapis "zwrot do 30 dni" bezpieczny zakup?? Jestem wystarczająco uparty chyba widać to po samych zapisach. Jednak ten ktoś też twardo może opierać się o ten regulamin. Zobaczymy podjadę na sklep może jeszcze dzisiaj.
 

erogoal1

New member
To mam centralnie mówić że nie był używany i zresetować do ustawień fabrycznych? Np powiem że to był zakup na nowe mieszkanie ale okazał się za duży i do zwrotu dokładnie jak tylko się da najlepiej spakować? Mogę nawet powiedzieć że to miał być dla żony na nowe mieszkanie prezent.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dokładnie tak. Z tym, że nie tłumaczyłbym się, że tv nie był używany, bo miałeś prawo sprawdzić. Ty nikogo nie oszukujesz, ciężko pracowałeś na to, a w cywilizowanych krajach, te nasze rozmowy byłyby juz absurdem. Co chwilę czytam, zwrócę to, zwrócę tamto, bo jednak kolor nie pasuje, bo nie gra tak jak chciałem, bo nie świeci i tak od lat. Normalka.
Idź zwróć i trzymaj się tego co na stronie.
Zapis o którym mówisz, nie tyczy się zwrotu fabrycznie zapakowanego tv. Przecież to nie miałoby sensu i nie tak to działa.
 
Ostatnia edycja:

erogoal1

New member
Tak wiem wiem robię tu totalnie bałagan ale zaraz mam tam jechać na sklep i nie wiem jak najlepiej to ugryźć. Znajomy znów mówi że nawet bez tej promocji powinienem się kłócić o wymianę towaru na nowy który został zakupiony z wadą, utrzymywać się przy tej promocji chociaż maja w regulaminie zapis nieużywany, czy iść na całość powiedzieć że faktycznie nie był używany zresetować I zapakować najlepiej jak się da??
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie robisz bałaganu, piszę, że w PL jesteśmy na wielu polach w czarnej upie. Kupuje i robię interesy po Europie od nastu lat i widzę, fakt, że dużo się zmieniło na plus u nas, ale dalej tkwi przekonanie, że klient to gorsze zło.

Reset tak czy inaczej, ale jak wyjdzie, że używany jednak, to już dostaniesz łatkę, że coś krecisz. Nie zmienia to faktu, że musisz sam już to ocenić co zrobić.
Może ktoś coś jeszcze doradzi.
Ja tak bym robił, ale nie jestem tu jakimś znawcą.
 

erogoal1

New member
Byłem w sklepie jest problem z rata i bo od nich nie da się już odstąpić, ale mogę wziąć inny tv ten który wcześniej "oglądałem z żoną" oczywiście blef. Ale stary tv będzie weryfikowany czy był używany ja go zapakuje najlepiej jak się da ale myślicie że to przejdzie? Generalnie powiedziałem że był odpakowany przez sprzedawcę w sklepie i już nie jest oryginalnie zapakowany. Więc powiedzieli ok tylko że ma być nie używany więc czy oni serwisowo sprawdzą i mimo resetu do fabrycznych dojdą do tego....
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Jak jest problem z ratą, jak w regulaminie jest zapis na ten temat?
Stary tv jest weryfikowany, bo i mi to mówił gość, pytałem, czyli co, mogą być jakieś problemy, stwierdził, że nie, chodzi o to czy, matryca jest cała, czy jest pilot i tyle. Generalnie rzut oka, a nie jakieś eksperckie diagnozy, bez przesady. Kwestia co tam za ludzie siedzą, dlatego trzeba się opierać na zapisach.
Zadzwoń na tą infolinie, nie mów, że masz tv, a że chcesz kupić i się dowiesz jak to interpretują, jak babka powie, że ma być nowy, to zapytaj, jaki jest sens tego. Pociągnij rozmowę.
W sklepie to Ci mogą mówić co chcą.

W ogóle żenada ten sklep, sprawdzać czy był używany... paranoja.
Logiczne, że był używany. Nikt nie kupuje po to, żeby stał w przedpokoju w kartonie z myślą, że może akurat mu się odwidzi.

Ew. powiedz, że pytałeś wyrażnie sprzedawcy, czy możesz zwrócić jak się okaże, że w domu nie spełni Twoich oczekiwań, czyli czerń, clouding, banding itp. W sklepie nie sprawdzisz tego.
 
Ostatnia edycja:
Do góry