Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

xymox2003

New member
Witam
Mam pytanie posiadam ten telewizor PHILIPS 50PFH6550/88 i amplituner ONKYO TX-SR313.Według specyfikacji obydwa urządzenia posiadają kanał zwrotny ARC.Chciałbym aby odtwarzany dzwięk w telewizorze z Netflixa był odtwarzany na amplitunerze.Robiłem różne ustawienia ale nie udało mi się to zrobić.Może ktoś mi doradzi co robię nie tak
 

fuks87i

New member
Znaczy tyle,że TV do mnie wraca jako sprawny :D
Cokolwiek bym nie wypisał w zgłoszeniu reklamacyjnym (rękojmia-sklep) to i tak jest to ignorowane z uwagi na pierwszą ekspertyzę 3D przeprowadzoną przez serwis.
Także, zgłaszam problem z 3D multiplayer ---> 3D działa wg ekspertyzy
 

MATOS

New member
Miałem tak samo - nie było już sensu dalej zgłaszać bo nawet nie wyjmowali TV z pudełka. Jedyna możliwość dalszej walki to kontakt z rzecznikiem praw konsumenta, ale ja na to już nie miałem siły.

Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
 

tomeko12

New member
Także, zgłaszam problem z 3D multiplayer ---> 3D działa wg ekspertyzy
To zgłoś nieprawidłowe działanie funkcji "Gra na pełnym ekranie w trybie dwuosobowym", które wg instrukcji powinno działać w następujący sposób:
Granie, gra na podzielonym ekranie
Tych okularów można używać do grania w gry na podzielonym ekranie. Dwóch graczy może używać tego samego telewizora, ale oglądać dwa różne ekrany podczas gry. Aby wybrać ekran gracza 1 lub 2, włącz okulary, a następnie naciśnij przycisk Player 1/2.
Niech się odniosą do tego, a nie do 3D (które stwierdzili, że jest OK i bez rzeczoznawcy nie jesteś w stanie udowodnić, że jest inaczej).
 

Ziku90

New member
W ramach 'zapewniania najlepszej obsługi pomocy online', czytaj najprawdopodobniej aby ukryć negatywne opinie użytkowników o swoim wadliwym sprzęcie Philips zamknął forum pod adresem http://supportforum.philips.com/
Jedno z miejsc, gdzie dało się czegoś sensownego dowiedzieć i ewentualnie pomóc sobie na linii użytkownik-użytkownik.

To tak informacyjnie ;]
 
Ostatnia edycja:

fuks87i

New member
Mam ciekawą sytuację z ostatnią reklamacją:
Zgłosiłem rękojmię 23.04 osobiście w sklepie RTV Euro AGD z tytułu niedziałającego trybu Multiplayer po podłączeniu konsoli PS4. Dnia następnego dostałem info, że sprawa przekazana do serwisu i mam czekać na kontakt.

Kontakt ze strony serwisu nastąpił dopiero dziś około 9:30. Umówiliśmy się na zabranie telewizora między 12 a 13-stą.
Około godziny 10.30 mail od boku RTV euro AGD, że z uwagi na nieudostępnienie reklamowanego towaru do weryfikacji technicznej w celu rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego i uzyskania oceny co do zgłoszonej wady towaru, nie mamy możliwości nadać zgłoszeniu dalszego biegu.

Co ciekawe nikt się ze mną wcześniej nie kontaktował w sprawie odbioru TV(mam na myśli czas między 23 kwietnia a 6 maja).
Serwisant odebrał TV o 12.30.
Termin rękojmi mija dokładnie dziś.

Ręce opadają. Czekam na jakieś wyjaśnienia. Tylko jak ja udowodnię, że nie było próby kontaktu? zdjęcia rejestru połączeń nie wyślę :)
 

efel

New member
Mam ciekawą sytuację z ostatnią reklamacją:
Zgłosiłem rękojmię 23.04 osobiście w sklepie RTV Euro AGD z tytułu niedziałającego trybu Multiplayer po podłączeniu konsoli PS4. Dnia następnego dostałem info, że sprawa przekazana do serwisu i mam czekać na kontakt.

Kontakt ze strony serwisu nastąpił dopiero dziś około 9:30. Umówiliśmy się na zabranie telewizora między 12 a 13-stą.
Około godziny 10.30 mail od boku RTV euro AGD, że z uwagi na nieudostępnienie reklamowanego towaru do weryfikacji technicznej w celu rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego i uzyskania oceny co do zgłoszonej wady towaru, nie mamy możliwości nadać zgłoszeniu dalszego biegu.

Co ciekawe nikt się ze mną wcześniej nie kontaktował w sprawie odbioru TV(mam na myśli czas między 23 kwietnia a 6 maja).
Serwisant odebrał TV o 12.30.
Termin rękojmi mija dokładnie dziś.

Ręce opadają. Czekam na jakieś wyjaśnienia. Tylko jak ja udowodnię, że nie było próby kontaktu? zdjęcia rejestru połączeń nie wyślę :)

Zawsze jak zgłaszasz cokolwiek zanosisz papier z datą. Rozumiem że poszedłeś do Euro RTV i załatwiałeś na gębę? Jeżeli tak to dupa, będziesz miał czas reklamacji liczony od momentu odebrania TV przez serwisanta.
 

fuks87i

New member
Zawsze jak zgłaszasz cokolwiek zanosisz papier z datą. Rozumiem że poszedłeś do Euro RTV i załatwiałeś na gębę? Jeżeli tak to dupa, będziesz miał czas reklamacji liczony od momentu odebrania TV przez serwisanta.

Oczywiście, że papier z datą został zaniesiony. Mam wszystkie potwierdzenia.
Serwis MIK nie jest w stanie udzielić mi informacji bo reklamowałem w sklepie. Infolinia RTV euro AGD z kolei twierdzi, że nie udostępniłem TV bo taką informację podał jej serwis MIK.
Rozumiem, że ratują swoje zaniedbanie ram czasowych zwykłym kłamstwem.

Poprosiłem o wyjaśnienia telefonicznie, mailowo- niestety absolutna cisza. Termin minął wczoraj ale zrzucili winę na mnie i teraz niby wszystko jest prawidłowo.
 

efel

New member
Oczywiście, że papier z datą został zaniesiony. Mam wszystkie potwierdzenia.
Serwis MIK nie jest w stanie udzielić mi informacji bo reklamowałem w sklepie. Infolinia RTV euro AGD z kolei twierdzi, że nie udostępniłem TV bo taką informację podał jej serwis MIK.
Rozumiem, że ratują swoje zaniedbanie ram czasowych zwykłym kłamstwem.

Poprosiłem o wyjaśnienia telefonicznie, mailowo- niestety absolutna cisza. Termin minął wczoraj ale zrzucili winę na mnie i teraz niby wszystko jest prawidłowo.

Jak masz papier z datą to wygrałeś. Szybko z tym idź do miejskiego rzecznika praw konsumenta, on popchnie sprawę do przodu i dostaniesz kasę za ten bubel.
 

Zeniffar

New member
Witam. Ostatnio zaktualizowała mi się aplikacja Youtube i teraz nie mogę się w niej zalogować klikam zaloguj i nic się nie dzieje. Co robić?
 

fuks87i

New member
Jak masz papier z datą to wygrałeś. Szybko z tym idź do miejskiego rzecznika praw konsumenta, on popchnie sprawę do przodu i dostaniesz kasę za ten bubel.

Sprawa przegrana. Raz, że w przypadku rękojmi i odstąpienia od umowy(zwrot kosztów zakupu) termin 14 dniowy nie obowiązuje, dwa serwis testował telewizor kilka godzin i nie stwierdził jakichkolwiek nieprawidłowości.

TV wraca do mnie po kolejnej przegranej batalii.
 

3miel

New member
siemka
mam ten tv i tez tak macie ze te nowsze aplikacja zaczynaja powoli sie zacinac.
np youtube działał mi bez problemu na 1080p lub 720p ale tylko i wylacznie na 30fps , bo na 720p60 sie tnie a o 1080p60 juz nawet nie mowie
jak pojawila sie nowa apka youtube zrobilem update i kurka wodna sie tnie teraz nawet na 720p . chyba zrobie downgrade apki.
 

szybal

Banned
siemka
mam ten tv i tez tak macie ze te nowsze aplikacja zaczynaja powoli sie zacinac.
np youtube działał mi bez problemu na 1080p lub 720p ale tylko i wylacznie na 30fps , bo na 720p60 sie tnie a o 1080p60 juz nawet nie mowie
jak pojawila sie nowa apka youtube zrobilem update i kurka wodna sie tnie teraz nawet na 720p . chyba zrobie downgrade apki.
Witam
Wykasuj aktualizacje YT i wyłącz automatyczne aktualizacje u mnie pomogło.
 

mareq7

Member
Sprawa przegrana. Raz, że w przypadku rękojmi i odstąpienia od umowy(zwrot kosztów zakupu) termin 14 dniowy nie obowiązuje, dwa serwis testował telewizor kilka godzin i nie stwierdził jakichkolwiek nieprawidłowości.

TV wraca do mnie po kolejnej przegranej batalii.


Tak z ciekawości byłeś u tego rzecznika praw konsumenta? Bo ja cały czas się zastanawiam czy iśc czy to coś da. Bo co z tego, że według nich 3d działa skoro powszechnie wiadomo że w tym modelu nie działa i koniec kropka. Oni też są tego świadomi więc wystawiają te swoje durne analizy że wszystko jest ok bo jakby mieli teraz oddać wszystkim kase za ten bubel to za bardzo by to odczuli, a też dobrze wiedzą, że nie każdy będzie chodził do rzecznika i się z nimi dalej użerał.
 
Do góry