Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

Ataszek

Active member
Bez reklam
Tobie życzę abyś otrzymał tv naprawiony i już bez usterek a ja wracam do oglądania bo jest co !!!
 
G

Grant2008

Guest
Philips czyli uwaga możliwa katastrofa

Ups to ja rezygnuje z 8102, odpuszczam nawet zakupu OLED 65" Philipsa, a dostałem super cenę od Kikiego....
Za kwotę 7 / 8 tys. PLN wydana na chiński tv powinni wymieniać na nowy od ręki i to bez łaski.Niech Chińskie małe rączki same sobie kupują i oglądają tę katastrofę. A już po testach i pierwszych opiniach kolegów myślałem że Philips w końcu dopracowal do perfekcji swój produkt premium lcd....................... A wyszło jak zwykle............
Został mi Sony 65XF90 lub OLED lg65c7v
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Ja mam tą "katastrofę" i jestem MEGA zadowolony !!!! (Zresztą inni też). Twoja kasa - twój wybór:p
 

DzaceQ

Banned
Dokładnie, powinni wymienić od ręki a czeka Cię tylko czyszczenie matrycy dyfuzorem a problem i tak powróci, widać nie tylko mi nie mieści się to w głowie. Sprawiedliwie trzeba napisać, że jeśli będziesz miał szczęście jak użytkownicy wyżej to problem może nie wystąpi. Loteria ale ten kupon nie jest warty 7k.
 
Ostatnia edycja:

Ataszek

Active member
Bez reklam
Dokładnie, powinni wymienić od ręki a czeka Cię tylko czyszczenie matrycy dyfuzorem a problem i tak powróci, widać nie tylko mi nie mieści się to w głowie. Sprawiedliwie trzeba napisać, że jeśli będziesz miał szczęście jak użytkownicy wyżej to problem może nie wystąpi. Loteria ale ten kupon nie jest warty 7k.

Ci co kupili i są zadowoleni to siedzą cicho i nawet tu nie zaglądają (w przeciwieństwie do kilku maniaków HDTV :p) - najczęściej piszą Ci "niezadowoleni" którzy trafili na wadliwy egzemplarz - taka prawda.
 

DzaceQ

Banned
Jest też pewnie grono osób które nie wiedzą o istnieniu forum bądź nie korzystają.
W końcu serwis raczył udzielić mi opowiedzi i okazuje się że statusy nic nie znaczą bo telewizor przechodzi czyszczenie na mokro hahah Pan powiedział że to standardowa naprawa i nic innego zrobić nie mogą, druga sprawa dotyczy sklepu rtv euro agd absolutnie nie polecam nikomu. Sklep o którym mowa nie chce wydać mi na piśmie na jakiej podstawie telewizor został naprawiony przypuszczam dlatego że chodzi o rękojmie, twierdzą że wystarczy mi druk z serwisu a z tego co wiem to racji nie mają bo reklamuje sprzęt w sklepie i to na nim leży obowiązek dostarczenia wyżej wymienionego pisma.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Walcz o swoje i tyle.
U nas miałbyś sprawę od ręki i bez nerwów.
Zadowoleni kupują i dopiero zaglądają jak potrzebują pomocy.
 

andrep

Member
Ci co kupili i są zadowoleni to siedzą cicho i nawet tu nie zaglądają (w przeciwieństwie do kilku maniaków HDTV :p) - najczęściej piszą Ci "niezadowoleni" którzy trafili na wadliwy egzemplarz - taka prawda.
A ja jestem zadowolony i zaglądam tutaj, a bałem się kupować Philipsa bo jak do tej pory miałem żelazka tej firmy itp.( z każdej rzeczy byłem/jestem zadowolony) TV działa jak na razie super, no i zakup u kol. Kiki zawsze jakoś uspokaja jak fachowiec wcześniej obejrzy. Oczywiście zepsuć się może wszystko, byleby nie za wcześnie.
Pozdrawiam wszystkich
 

DzaceQ

Banned
Mają prawo tylko do naprawy przy pierwszym zgłoszeniu To fakt bezdyskusyjny. Nie mogą Ci jednak odmówić pisemnej odpowiedzi na Twoje pismo. Jeśli Ty do nich takie właśnie skierowałeś, masz tego potwierdzenie i w nim zażądałeś pisemnej odpowiedzi.
Jasne że mają prawo do naprawy natomiast dyskusyjny jest fakt jak ta naprawa wygląda bo czyszczenie to nie naprawa, to poprawianie czegoś co wyszło zle z fabryki, dla mnie ten telewizor po takim zabiegu już nie będzie miał tej samej wartości i najgorszemu wrogowi bym go nie polecił.
 

DzaceQ

Banned
Jeszcze słów kilka o statusie naprawy "Wymiana NSE" być może komuś się przyda w przyszłości. Informacje jaką uzyskałem w serwisie czym jest status Wymiany NSE, dowiedziałem się, że jest to wymiana na model o podobnych parametrach nie gorszych niż mam aktualnie lecz w moim przypadku jest to czyszczenie matrycy w momencie kiedy zadałem pytanie to dlaczego widnieje taki status, odpowiedź brzmiała iż serwis nie ma pod co podciągnąć tej usługi a nie może wpisać tego jako naprawa bo według nich nie jest to naprawa a tylko usługa czyszczenia matrycy bo taka maja specyfikację. W życiu nie spotkałem się z czymś podobnym.
 

DzaceQ

Banned
O to oficjalna odpowiedź od Philips Polska niech Państwo wiedzą jak firma nas klientów traktuje:

"Jacek, poprosiliśmy o weryfikację. W wyniku przeprowadzonej diagnostyki stwierdzono, ze ciemna plama widoczna na białym tle nie wynikała z usterki TV tylko z zabrudzenia, stad finalna decyzja o czyszczeniu ekranu. Jeśli nie zgadzasz się z decyzja serwisu, możesz złożyć stosowną reklamację."

Także pamiętajcie to nie jest wada telewizora!!!
 
Ostatnia edycja:

accu

New member
Bez reklam
O to oficjalna odpowiedź od Philips Polska niech Państwo wiedzą jak firma nas klientów traktuje:

"Jacek, poprosiliśmy o weryfikację. W wyniku przeprowadzonej diagnostyki stwierdzono, ze ciemna plama widoczna na białym tle nie wynikała z usterki TV tylko z zabrudzenia, stad finalna decyzja o czyszczeniu ekranu. Jeśli nie zgadzasz się z decyzja serwisu, możesz złożyć stosowną reklamację."

Także pamiętajcie to nie jest wada telewizora!!!

Witam uprzejmie,
Złożyłbym stosowną reklamację , gdyż sklep w którym kupiłeś telewizor , nie udzielił w terminie 14 dniowym
odpowiedzi pisemnej na Twoją reklamację pisemną , którą rozumiem , w danym dniu pisemnie Tobie sklep potwierdził .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

szybal

Banned
Wiem też miałem kiedyś w topowym modelu seri 9 okrągłe szare kropki po pierwszej wymianie druga matryca szare pasy .
Po drugiej wysyłce do Radomia dostałem propozycję wymiany na 8007 dzięki temu miałem ten model pierwszy w Polsce.
Następnie przez niesczelną obudowę dostała się muszka myślałem że to martwy piksel i wymasowałem a że to było pod koniec gwarancji serwis propozycja wymiana na 8008
Reasumując ja złego słowa na Serwis nie powiem .:)
 

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Wybacz , ale to było "wieki temu" . ;-)
Masz farta bez dwóch zdań . :smile:
BTW , przepraszam , że" odbiegłem " od tematu wątku .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

DzaceQ

Banned
Czyli nie cyklinować parkietu oglądając piłkę:)
No zabawne, najlepsze jest to że w domu mam też oczyszczacz powietrza. Tak czy siak w instrukcji nie ma ani słowa że TV trzeba używać w pomieszczeniach odpylonych skoro się nie nadają do normalnej pracy nie powinny być sprzedawane a jeśli już takie coś wystąpi powinni z miejsca wymienić przynajmniej matrycę jak w innych firmach robią a nie bawić się w pseudo naprawy.
 
Do góry