Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Narazie zakupiłem radiówki AKG - dają rade ale wolałbym BT - zobaczymy może coś mądre głowy wymyśla ? :lol:

Chyba nie będą w tym temacie nic wymyślać:

"* Twój telewizor nie obsługuje subwooferów
Bluetooth i głośników Bluetooth.
** Podłączenie do złącza HDMI jest wymagane w
przypadku używania głośnika Sound Bar, głośnika i
innych urządzeń audio."

Nie ma mowy o słuchawkach ale myślę, że w tym przypadku można byłoby je podciągnąć pod głośniki :(
 

Oliviakrk

New member
A ja mam pytanie o Hue. Mam Iris. Normalnie lampa jest wyłaczona. Czy PUS8102 sam umie włączyć lampki? Czy trzeba to robić ręcznie?

Moj aktualny model tego nie umie. Ambilight + hue nie włącza samo żarówek/lamp. Trzeba mu pomóc.
 

Oliviakrk

New member
Ok, czyli to się nie zmieniło. Do tej pory miałam to rozkminione za pomocą API. Jeśli TV zaczął odpowiadać na pingi to się włączala grupa świateł z pokoju o nazwie ambilight... Z android tv widzę trzeba będzie pewnie inaczej pokombinować.

No to chyba sie zdecyduje na ten TV. Byłam już na zakupie OLEDa, ale gram w Fife. Wyczytałam wczoraj na rtings, że fifa to oled killer.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Witam
U mnie Hue Bloomy odpalam ręcznie taśmę też.

Ale co to znaczy ręcznie ?
Ja mam jedną taśmę LED za szafką RTV i spięta jest z ambilight - jak włączę TV to się sama załącza razem z ambi w zależności czy był włączony wcześniej czy nie.
Resztę oświetlenia załączam sobie z apki w fonie - wszystkie źródła mam na "ON" jeśli chodzi o zasilanie.
 

szybal

Banned
U mnie coś jest nie tak jak wyłącze tv gaśnie wszystko ale po kilku minutach znowu się odpala w kolorze oczekiwania żółtym.
Dlatego mam na listwie Bloomy i taśmę wyłączam ręcznie.
Muszę sprawdzić ustawienia jeżeli u Ciebie działa inaczej.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
U mnie coś jest nie tak jak wyłącze tv gaśnie wszystko ale po kilku minutach znowu się odpala w kolorze oczekiwania żółtym.
Dlatego mam na listwie Bloomy i taśmę wyłączam ręcznie.
Muszę sprawdzić ustawienia jeżeli u Ciebie działa inaczej.

Przed wyłączeniem TV wyłącz sam ambilight - powinno być ok.
 

szybal

Banned
Trochę pomogło taśma gaśnie całkiem ale Bloomy dalej delikatnie świecą. Pokombinuje w ustawieniach.
 

Attachments

  • 20180305_131302.jpg
    20180305_131302.jpg
    18 KB · Wyś: 33

DzaceQ

Banned
U mnie minęły dwa tygodnie bez telewizora problem nadal nie rozwiązany, serwis podaję info wymiana NSE, sklep, że sprzęt będzie naprawiony choć oficjalnej odpowiedzi nie dostałem a termin minął wczoraj.
 
Ostatnia edycja:

Oliviakrk

New member
Czy w końcu informacje o serii się potwierdziły? Czy wiadomo które serię maja problem i których unikać?

Jestem na etapie kupna już...
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
DzaceQ - kupiłbyś u nas to bym Ci wymienił i po kłopocie.
.
Olivakrk - sprawdzamy przed wysyłką.
 

DzaceQ

Banned
No cóż teraz nie pozostaje mi nic innego jak dalej czekać, krew człowieka zalewa zwłaszcza że tv nie miał ani dwóch miesięcy, nie rozumiem dlaczego serwis na statusie pisze wymiana a sklep wysłał mi info sms naprawa jakieś nieporozumienie dodatkowo przekroczyli termin 14 dni na odpowiedź. Dwa tygodnie już bez sprzętu a zapowiada się minimum drugie tyle. Co do serii to. Chyba nie ma reguły ja miałem jedna z nowszych tutaj i klops.
Kiki a Ty dostałeś jakąś odpowiedź w tej sprawie?
 
Ostatnia edycja:

SEBOL74

Member
Bez reklam
jakie zalecacie ustawienia "czyszczenie obrazu" podczas codziennego ogladania tv cyfrowej (karta CAM) np. dla filmow lub przy meczach?
ja mam red. szumow - MIN / mpg - MIN.
 
Do góry