TCL Seria C70

Szpura

New member
Nie chciałem nikogo wprowadzać w błąd. Ja już kupiłem więc nie śledzę cen teraz? A że luty to myślałem że coś jeszcze poszło w dół.
 

ziolkopl

New member
Czy ma ktoś z Was po aktualizacji problem z instant power on? Mam niby włączone ale tv za każdym razem ładuje się od początku. Wczesniej było bez problemu. Ktoś miał i rozwiązał ten problem?
 

sulko

Member
Czy ma ktoś z Was po aktualizacji problem z instant power on? Mam niby włączone ale tv za każdym razem ładuje się od początku. Wczesniej było bez problemu. Ktoś miał i rozwiązał ten problem?
Problem wynika (u mnie) z tego że instant power gryzie się z wifi. By korzystać z instant power trzeba wyłączyć wifi i dostarczyć internet po kablu. U mnie po tym zabiegu instant power działa już kilka tygodni, ale nie nie mam wifi co jest nie do zaakceptowania bo przepustowość lan jest za mała do filmów 4k o wysokim bitrate. Zgłaszałem problem do TCL miał być załatwiony w drugiej połowie stycznia ale jak widać nie jest.
 

klatik

New member
Witam. Wczoraj bylem w Media Expert i wszystkie tcl c70 byly wylaczone ,sprzedawca powiedzial ze bardzo trudno je uruchomic .O co chodzi? Nie dopytalem bo byl jakis wypadek na zapleczu.Czy ten c70 po wyjeciu wtyczki z gniazdka i ponownym uruchomieniu gubi ustawienia i kolejnosc listy kanalow.
 

Fulcrum29

New member
Problem wynika (u mnie) z tego że instant power gryzie się z wifi. By korzystać z instant power trzeba wyłączyć wifi i dostarczyć internet po kablu. U mnie po tym zabiegu instant power działa już kilka tygodni, ale nie nie mam wifi co jest nie do zaakceptowania bo przepustowość lan jest za mała do filmów 4k o wysokim bitrate. Zgłaszałem problem do TCL miał być załatwiony w drugiej połowie stycznia ale jak widać nie jest.

Po kablu działa tobie wolniej niż przez wifi? A myślałem, że jest dokładnie na odwrót ...
 

xRAFx

New member
Czy ma ktoś z Was po aktualizacji problem z instant power on? Mam niby włączone ale tv za każdym razem ładuje się od początku. Wczesniej było bez problemu. Ktoś miał i rozwiązał ten problem?

Dokładnie mam to samo, już mnie to szewskiej pasji doprowadza !!
Masakra z tymi aktualizacjami co raz to gorzej, a nie zamierzam za każdym razem cofać się wstecz i downgradować soft wgrywać i ustawiać wszystko od nowa... jeszcze ostatki nerwów mi zostały, po za samym obrazem to jakiś dramat ten TV, a nie chciałem wierzyć w poprzednie posty i opinie.

Ktoś ma jakieś lekarstwo na np. Instant Power On ?

PS.
W menu serwisowym 9735 w pozycji 5-Power on mode jest LAST i nie idzie tego zmienić.
 
Ostatnia edycja:

firefl

Active member
Bez reklam
Witam. Wczoraj bylem w Media Expert i wszystkie tcl c70 byly wylaczone ,sprzedawca powiedzial ze bardzo trudno je uruchomic .O co chodzi? Nie dopytalem bo byl jakis wypadek na zapleczu.Czy ten c70 po wyjeciu wtyczki z gniazdka i ponownym uruchomieniu gubi ustawienia i kolejnosc listy kanalow.

Do uruchomienia trzeba nacisnąć właściwy przycisk na pilocie lub w tv.
Może to za trudne dla sprzedawcy.
Nie pamiętam by ktokolwiek skarżył się na zgubienie ustawień.
Były zastrzeżenia, że niektóre ustawienia się nie zapamiętywały poprawnie.
 

ziolkopl

New member
Problem wynika (u mnie) z tego że instant power gryzie się z wifi. By korzystać z instant power trzeba wyłączyć wifi i dostarczyć internet po kablu. U mnie po tym zabiegu instant power działa już kilka tygodni, ale nie nie mam wifi co jest nie do zaakceptowania bo przepustowość lan jest za mała do filmów 4k o wysokim bitrate. Zgłaszałem problem do TCL miał być załatwiony w drugiej połowie stycznia ale jak widać nie jest.

Dzięki za szybką odpowiedź. Naprowadziłeś mnie prawdopodobnie na rozwiązanie problemu, ponieważ stwierdziłem że skoro problem zwiazany jest z wifi (lub ogólnie siecią) to trzeba tam pogrzebać. Znalazłem takie ustawienie jak "Network standby" i wrzuciłem na "on". Póki co 2 razy uruchomił się bez ponownego ładowania androida. Proszę o sprawdzenie i info czy to rozwiązanie coś pomoże
 

sulko

Member
Ktoś ma jakieś lekarstwo na np. Instant Power On ?

PS.
W menu serwisowym 9735 w pozycji 5-Power on mode jest LAST i nie idzie tego zmienić.
Można, trzeba włączyć edycję, już nie pamiętam którym (jeden tylko się da przełączyć, ostatnia pozycja chyba), restart i można edytować. Niestety to jednak nie pomaga na problemy z instant power, u mnie na stałe pomogło tylko wyłączenie wifi.
 

sulko

Member
A próbowałeś tego o czym w poprzednim poscie napisałem?
Próbowałem już dawno u mnie nie pomogło. U mnie różne opisane wyżej metody pomagały ale na krótko, na stałe pomogło tylko wyłączenie wifi. U mnie dodatkowo przy jednoczesnym włączeniu wifi i instant power telewizor zaczął się restartować. Ewidentnie sterownik wifi "gryzie" się z instant power.
 

Koksiu11

Klub HDTV.com.pl
vip
Jaką polecacie przeglądarkę internetową ? Do tego tv. Żeby dzialaly stronki typu wizja tv , CDA itp. Bo w zwykłej i chrome zainstalowałem i wyskakuje komunikat jak niżej. Mam kodi i inne duperele na których to odtwarzam. Ale potrzebował bym też w przeglądarce
 
Ostatnia edycja:

adambe

Member
Masz nowy soft 336 ?
Twoje rozwiązanie nie zadziałało na 336 :(

Teraz to już nie wiem. Ostatnie 3 dni jadę na kablu, ze względu na YouTube. Przełączę na Wi-Fi i zobaczę jak to będzie działać. Nie mogę teraz sprawdzić jaki mam soft, dopiero wieczorem będę w domu to zobaczę
 

sulko

Member
Jaką polecacie przeglądarkę internetową ? Do tego tv. Żeby dzialaly stronki typu wizja tv , CDA itp. Bo w zwykłej i chrome zainstalowałem i wyskakuje komunikat jak niżej. Mam kodi i inne duperele na których to odtwarzam. Ale potrzebował bym też w przeglądarce
Ja mam Puffin jak dla mnie najlepsza.
 
Do góry