Samsung UE60J6240

skalam

New member
Witam. Przy wizycie serwisanta poprosiłem go o odblokowanie funkcji 3D w moim telewizorze (UE50J6240). Zrobił to bez żadnych problemów. Mogę więc na swoim telewizorku oglądać filmy 3D :) Serwisant powiedział mi też, że w wersji 60 calowej też jest moduł 3D i też można do odblokować. Teraz mam problem bo nie wiem jakie okulary kupić. Może ktoś doradzi? Za pomoc dziękuję z góry. Pozdrawiam.
 

skalam

New member
Wszedł w rozszerzone menu serwisowe z poziomu aplikacji na smartfona. Pisałem o tym kila postów wcześniej. Aplikacja to SmartTv Service Remote Control.
 

skalam

New member
U mnie jest taka sytuacja, że w razie kolejnej usterki serwis będzie wykonywać jego firma więc się nie martwię. Ale jak się go spytałem o gwarancje to powiedział że zazwyczaj serwisanci nie sprawdzają czy ktoś wchodził w menu serwisowe. Tak więc śmiało możecie odblokowywać to 3D ale oczywiście na własną odpowiedzialność :) Jak zdobędę okulary to napiszę jak wygląda to 3D.
 

skalam

New member
Niestety nie. W rozszerzone menu serwisowe można wejść albo poprzez aplikację na smartfona albo poprzez specjalny pilot serwisowy, który jest zwyczajowo w posiadaniu serwisantów samsunga. Jak coś to mogę wysłać tą aplikację na maila jakby ktoś chciał.
 

kubik20

New member
Problem w tym ze teraz malo kto ma irde w telefonie. Ja nie mam wiec szans na 3D, chyba ze jest jeszcze jakas apka do takich rzeczy ale z bluetooth

Wysłane z mojego ZUK Z1 przy użyciu Tapatalka
 
Również poproszę instrukcję :) Mam irde więc się zobaczy , a czy ktoś testował pilot magic bo bardzo by mi pasował ( dobrze się sprawdza u kolegi ) ale nie wiadomo czy będzie kompatybilny z tym modelem - może jest zablokowana ta opcja w menu serwisowym ?
 
Do góry