Samsung UE60J6240

milinet

New member
Co Ty, ja się nie na oglądałem tv, bo po co.
Tylko jak ktoś nie widzi jaka tam jest matryca to co mu to da ze będzie wiedział?
Nagle zobaczy różnice?

Wiedziałem, że tak to skomentujesz, tak źle ze mną nie jest, na brata 55h6400 widzę różnicę na lecącej piłce kiedy redukcja rozmycia jest włączona ale mam teraz biegać po sklepach prosić się puszczać własne materiały z usb to nie dla mnie. Wolałbym wiedzieć że dany tv daną funkcję posiada, zamówić do domu rozpakować i być zadowolony.
 

milinet

New member
Poniekąd masz, jeśli ktoś nie widzi różnicy patrząc na 60 czy 120Hz to znaczy że nie potrzebny mu 120Hz TV ale że nikt nie ma monopolu na rację to śmiem twierdzić, że sama świadomość posiadania lepszego sprzętu może się przyczynić do lepszych odczuć oglądanego na nim obrazu :) i bardzo często tak bywa ze wszystkim nie tylko z TV.
 

Boryxs

New member
Bylem dzis w Saturnie zobaczyc ten TV i przygladalem mu sie dokladniej, poprosilem obsluge o pilota otrzymalem, a Pan do mnie sam mimo, ze o nic nie pytalem, ze ten TV ma 120Hz. To zaczalem z nim rozmawiac o watpliwosciach itd. Mowil, ze byl serwisant z Samsunga i potwierdzil, ze ma 120Hz.

Powiedzialem, ze wlasnie chcialem to sprawdzic i ze wlasnie chcialem menu serwisowe uruchomic, a on, ze nie moge, poniewaz wtedy TV traci gwarancje i nie beda mogli go sprzedac. I ze serwisant uruchamial menu serwisowe i potwierdzil, ze ma 120Hz.

Do tego, obok stal TV 65 calowy Sony, nie pamietam nazwy, ale kosztowal ok. 5,5tys .tez fullHD i na obydwu szedl jakis serial na TVP HD i akurat byly napisy, na Sony bylo widac, ze nie przesuwaja sie plynnie, tylko skacza, a na Samsungu plynnie sie przysuwaly z gory na dol. Bylo to bardzo wyraznie widac. Mi to wystarczy, tylko teraz pytanie czy wszystkie modele maja 120hz.

I pytanie do Was, czy rzeczywiscie wlaczajac menu serwisowe z pilata trace gwarancje? W styczniu bede chcial zakupic ten TV przez internet, bede chcial sprawdzic czy napewno model bedzie mial 120Hz, czy jak uruchomie menu serwisowe to juz nie bede mogl oddac ewentualnie zwrocic TV i dodatkowo strace gwarancje?
 
Ostatnia edycja:

Felix

New member
W Polsce to jakieś dziwne warunki mają. Nie słyszałem nigdy, że 'włączenie menu serwisowego' miałoby powodować utratę gwarancji, totalna bzdura. Ale u nas w marketach to ze wszystkiego robią problem. Niech zgadnę, byłeś w Euro?

W MM/Saturn powinni trochę racjonalniej do tego podchodzić, ale jak trafi się na kogoś mało chętnego do pomocy, to i tam walnie tego typu tekstem 'nie da się, nie można' itd.

Tak czytam AVSForum ostatnio, to czasami nie mogę uwierzyć w to co ludzie wypisują.

Tj. wymieniają jedną, drugą, trzecią sztukę na kolejnę, bo coś tam nie pasuje czy clouding, czy jakiś badpixel itd.

Ja mam badpixela na Samsungu swoim, jak w Euro byłem zwrócić (stan perfekcyjny oczywiście) to mówią, że nie ma żadnych zwrotów, a to, że przez internet zakupiłem, to tylko rezerwacja i tak naprawdę zakupu na miejscu dokonałem. Nie chciało mi się wykłócać, bo poza tym jednym badpixelem mam czerń naprawdę dobrą, bez cloudingu i planszes jednolite też super, a na inne kwestie nie mogę narzekać. Natomiast zakupu w Euro już nigdy nie dokonam, nawet kabelka.

A w US zwracają jedną, drugą, trzecią sztuke bez zająknięcia, nikt problemu nie robi. Nie wiem, u nas klient jak wychodzi ze sklepu, to nie powinien nawet już od sklepu niczego nie oczekiwać i nigdy nie wracać..no chyba, że po zakup kolejnego sprzętu. :)
 

Boryxs

New member
Bylem w Saturnie. Zastanawiam sie, czy oni maja jak sprawdzic czy otwieralem menu serwisowe, nie chcialbym sytuacji, ze za rok mi cos sie popsuje, a oni gwarancji nie uznaja, poniewaz wlaczylem sobie menu serwisowe pare dni po zakupie.

Co do zwrotow, czy kupowales przez internet i przysylali Ci kurierem? Czy kupiles przez Internet, ale z opcja odbioru towaru w sklepie?

Jesli to drugieto rzeczywiscie traktuja to jako rezerwacja, a umowa kupna sprzedazy jest jakby z salonem. Tak samo jest w scenter (Sony Center sklep internetowy), na stronie rpzy zakupie nawet pisza, ze opcja z odbiorem osobistym w sklepie jest traktowana jako rezerwacja, a zakup jest dokonywany miedzy sklepem stacjonarnym, a klientem. Dlatego warto kupowac z opcja dostarczenia przez kuriera.
 

Felix

New member
Bylem w Saturnie. Zastanawiam sie, czy oni maja jak sprawdzic czy otwieralem menu serwisowe, nie chcialbym sytuacji, ze za rok mi cos sie popsuje, a oni gwarancji nie uznaja, poniewaz wlaczylem sobie menu serwisowe pare dni po zakupie.

Co do zwrotow, czy kupowales przez internet i przysylali Ci kurierem? Czy kupiles przez Internet, ale z opcja odbioru towaru w sklepie?

Jesli to drugieto rzeczywiscie traktuja to jako rezerwacja, a umowa kupna sprzedazy jest jakby z salonem. Tak samo jest w scenter (Sony Center sklep internetowy), na stronie rpzy zakupie nawet pisza, ze opcja z odbiorem osobistym w sklepie jest traktowana jako rezerwacja, a zakup jest dokonywany miedzy sklepem stacjonarnym, a klientem. Dlatego warto kupowac z opcja dostarczenia przez kuriera.

No niestety z rezerwacją w sklepie, to też moja wina, ale 2 kwestie mnie poddenerwowały właśnie:

1. Pytałem pracownika czy to jest zakup internetowy czy w sklepie na miejscu, i też mi potwierdził, że mam 14 dni na zwrot, a nawet 30 dni bo mają akcję 'Zakupy bez obaw' oraz, że moje zamówienie to zamówienie internetowe. Więc perfidnie kłamał, niestety tego dnia co byłem zgłosić problem do kierownika, nie było tego pracownika w sklepie, więc i tak nie mogłem skonfrontować go z kierownikiem.

2. Pytałem o jakiś rabat / niższą cenę i ponownie:
Pracownik powiedział, że niestety nie mogą już nic obniżyć, bo mam złożone zamówienie internetowe na podaną kwotę i on nie ma uprawnień do zmniejszenia ceny. Co innego jakbym kupował w sklepie na miejscu, to można by kombinować. Z tym, że właśnie chciałem zamówienie internetowe mieć żeby móc ewentualnie swobodnie TV zwrócić. Oczywiście na debila przez to wyszedłem.

Także trzeba niestety czytać opinie o wszystkich sklepach, mogłem sam przed zakupem wpisać 'Euro zwrot towaru', a tak to się dałem w głupka zrobić.
 

wingg

New member
W Polsce to jakieś dziwne warunki mają. Nie słyszałem nigdy, że 'włączenie menu serwisowego' miałoby powodować utratę gwarancji, totalna bzdura. Ale u nas w marketach to ze wszystkiego robią problem. Niech zgadnę, byłeś w Euro?

W MM/Saturn powinni trochę racjonalniej do tego podchodzić, ale jak trafi się na kogoś mało chętnego do pomocy, to i tam walnie tego typu tekstem 'nie da się, nie można' itd.

Tak czytam AVSForum ostatnio, to czasami nie mogę uwierzyć w to co ludzie wypisują.

Tj. wymieniają jedną, drugą, trzecią sztukę na kolejnę, bo coś tam nie pasuje czy clouding, czy jakiś badpixel itd.

Ja mam badpixela na Samsungu swoim, jak w Euro byłem zwrócić (stan perfekcyjny oczywiście) to mówią, że nie ma żadnych zwrotów, a to, że przez internet zakupiłem, to tylko rezerwacja i tak naprawdę zakupu na miejscu dokonałem. Nie chciało mi się wykłócać, bo poza tym jednym badpixelem mam czerń naprawdę dobrą, bez cloudingu i planszes jednolite też super, a na inne kwestie nie mogę narzekać. Natomiast zakupu w Euro już nigdy nie dokonam, nawet kabelka.

A w US zwracają jedną, drugą, trzecią sztuke bez zająknięcia, nikt problemu nie robi. Nie wiem, u nas klient jak wychodzi ze sklepu, to nie powinien nawet już od sklepu niczego nie oczekiwać i nigdy nie wracać..no chyba, że po zakup kolejnego sprzętu. :)
Bo tu u nas jest "Flanka wschodnia" inny poziom obsługi .W UK klient stwierdzi że mu TV nie pasuje i wymieniają do 30 dni, bo mogą stracić na reputacji, a tu jesteśmy traktowani jak 'Indianie" którym wciska się paciorki za grube pieniądze w stylu:" Masz i ciesz się że kupiłeś...."....

Sent from my SM-N930F using Tapatalk
 

wishkil

New member
Mam nowy egzemplarz wymieniony bez żadnego problemu w "S". Nowy sprzęt nie ma cloudingu, o którym pisałem kilka stron wcześniej ;) Tv za tę cenę naprawdę OK.
 

Boryxs

New member
a jak zamawials TV przez Internet i kurier Ci przywozil?
I czy stary miales caly odpakowany, w sensje miales zdjete folijki, rozdarte opakowanie/torebki... ?
Pytam z ciekawosci, czy nie robili zadnych problemow?
 

Ultrasonic

New member
Mój UE50J6240 miał clouding może nie jakiś duży ale był i o dziwo po ponad miesiącu użytkowania praktycznie znikł. Gdzieś czytałem że w niektórych modelach LCD clouding się zmniejszał po jakimś czasie użytkowania, wygrzaniu matrycy, elektroniki itp. Nie wiem ile w tym prawdy.
 

Malix7

Member
W Saturnie po rabacie technologicznym ten tv kosztuję niecałe 3,3k, nic tylko brać.
Pytanie do tych co mają jeden suwak, upłyniacz działa w tym tv tylko nie można sobię wyregulować dwóch suwaków tak?
 

Boryxs

New member
Mam nowy egzemplarz wymieniony bez żadnego problemu w "S". Nowy sprzęt nie ma cloudingu, o którym pisałem kilka stron wcześniej ;) Tv za tę cenę naprawdę OK.

a jak zamawials TV przez Internet i kurier Ci przywozil?
I czy stary miales caly odpakowany, w sensje miales zdjete folijki, rozdarte opakowanie/torebki... ?
Pytam z ciekawosci, czy nie robili zadnych problemow?


W Saturnie po rabacie technologicznym ten tv kosztuję niecałe 3,3k, nic tylko brać.
Pytanie do tych co mają jeden suwak, upłyniacz działa w tym tv tylko nie można sobię wyregulować dwóch suwaków tak?

a jakdziala rabat techologiczny? odceny musze odjac 3% za full hd?

Bo cena w Saturnie tego TV byla niedawno ok.3325zl jednak podniesli z powrotem cene na 3499zl ok 4 dni temu. Milem nadzieje, ze bedzie przed koncem roku jakas wyprzedaz, a oni ceny podwyzszaja. Tv potrzebuje i tak na styczen/luty, takze jeszcze poczekam.
 

Malix7

Member
a jak zamawials TV przez Internet i kurier Ci przywozil?
I czy stary miales caly odpakowany, w sensje miales zdjete folijki, rozdarte opakowanie/torebki... ?
Pytam z ciekawosci, czy nie robili zadnych problemow?




a jakdziala rabat techologiczny? odceny musze odjac 3% za full hd?

Bo cena w Saturnie tego TV byla niedawno ok.3325zl jednak podniesli z powrotem cene na 3499zl ok 4 dni temu. Milem nadzieje, ze bedzie przed koncem roku jakas wyprzedaz, a oni ceny podwyzszaja. Tv potrzebuje i tak na styczen/luty, takze jeszcze poczekam.

Jak dasz do koszyka i przejdziesz dalej to sam ci naliczy rabat i z ceny 3499 zrobi się niecałe 3,3k
 

Malix7

Member
j6240

AMP dziala ale jest jeden suwak (przynajmniej u mnie).
Cena w Saturnie jest.mega dobra bo po rabacie wychodzi niecale 3,2k !!!

A można ustawić maksymalna płynnośc tak jakbym miał dwa suwaki? chodzi o to żeby było jak najbardziej płynnie aż tak nienaturalnie, czy tak da radę z jednym suwakiem?

Mi wyskakuję cena w Saturnie dokładnie 3 254,00 zł
 
Ostatnia edycja:

wishkil

New member
a jak zamawials TV przez Internet i kurier Ci przywozil?
I czy stary miales caly odpakowany, w sensje miales zdjete folijki, rozdarte opakowanie/torebki... ?
Pytam z ciekawosci, czy nie robili zadnych problemow?

TV kupowany stacjonarnie, folijki z TV nie zdjęte, ale myślę, że gdybyś je zdjął również nie robili by problemu. TV mogłem wymienić 1x, na pytanie czy gdyby i ten egzemplarz miał wady to czy mógłbym go również jeszcze raz wymienić sprzedawca odpowiedział, że kierownik by się już nie zgodził.

PS. Samsung odpisał na zapytanie co dalej z tym robić w wielkim skrócie - clouding to integralna część technologii i nie uznaje się go za wadę, a co za tym idzie nie podlega naprawom gwarancyjnym.
 

Gignac

New member
Ja się zastanawiam właśnie nad zakupem tego tv ale nie wiem czy poczekać jeszcze aż jeszcze stanieje aczkolwiek boje się że tv się wysprzeda i nic nie zostanie. TV potrzebuje tak na kwiecień maj i właśnie nie wiem czy teraz kupić. Dobrze działa ten samsung ?
 

kerad77

New member
Jutro pojadę do Saturna go oglądać, jakie plansze testowe zabrać na pendrive, te z kolorowymi tlami do wylapania pixeli i co jeszcze najlepiej mieć żeby go ocenić, bo koca żeby się z nim przykryć raczej brać nie będę...

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
 
Do góry