W Polsce to jakieś dziwne warunki mają. Nie słyszałem nigdy, że 'włączenie menu serwisowego' miałoby powodować utratę gwarancji, totalna bzdura. Ale u nas w marketach to ze wszystkiego robią problem. Niech zgadnę, byłeś w Euro?
W MM/Saturn powinni trochę racjonalniej do tego podchodzić, ale jak trafi się na kogoś mało chętnego do pomocy, to i tam walnie tego typu tekstem 'nie da się, nie można' itd.
Tak czytam AVSForum ostatnio, to czasami nie mogę uwierzyć w to co ludzie wypisują.
Tj. wymieniają jedną, drugą, trzecią sztukę na kolejnę, bo coś tam nie pasuje czy clouding, czy jakiś badpixel itd.
Ja mam badpixela na Samsungu swoim, jak w Euro byłem zwrócić (stan perfekcyjny oczywiście) to mówią, że nie ma żadnych zwrotów, a to, że przez internet zakupiłem, to tylko rezerwacja i tak naprawdę zakupu na miejscu dokonałem. Nie chciało mi się wykłócać, bo poza tym jednym badpixelem mam czerń naprawdę dobrą, bez cloudingu i planszes jednolite też super, a na inne kwestie nie mogę narzekać. Natomiast zakupu w Euro już nigdy nie dokonam, nawet kabelka.
A w US zwracają jedną, drugą, trzecią sztuke bez zająknięcia, nikt problemu nie robi. Nie wiem, u nas klient jak wychodzi ze sklepu, to nie powinien nawet już od sklepu niczego nie oczekiwać i nigdy nie wracać..no chyba, że po zakup kolejnego sprzętu.