Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

rokob33

New member
rokob33 : dzieki za odp , z tego co wyczytalem Samsung ma problem z wersja H ... nie wiem czy u mnie bedzie to wystepowac czy nie ... wole nie ryzykowac , ale jesli w LG problem nie wystepuje , badz wystepuje marginalnie ... to jest to chyba lepszy wybor (jezeli parametry maja podobne)

Bron boze nie reklamuje tu LG , poprostu pytam ... bardziej doswiadczonych kolegow i kolezanek.

nie wiem jakie ma parametry ten lg bo osobiscie zawsze kupuje samsungi ,na pewno samsung jest lepszy pod względem multimedialności , ilości i szybkości działania aplikacji internetowych,ale jeżeli ten parametr nie jest priorytetem do kupna to pewno lg wart jest uwagi.
 

wclan

New member
...bo osobiscie zawsze kupuje samsungi...

Ja podobnie , mam dluzszy czas UE40ES6900S i jestem bardzo zadowolony , stad pierwony wybor byl dla mnie prosty ... dopiero informacja o kurzacych sie matrycach wyleczyla mnie z Samsunga wersji H

...na pewno samsung jest lepszy pod względem multimedialności , ilości i szybkości działania aplikacji internetowych,ale jeżeli ten parametr nie jest priorytetem do kupna to pewno lg wart jest uwagi.

Multimedia to dodatek , jezeli input lag bedzie akceptowalny w grach i TV od srodka mi nie bedzie lapal kurzu na matrycy to skusze sie na niego.
 
D

Deleted member 121090

Guest
nie siej defetyzmu że ,,ten model ma wade" chyba ,że masz wiarygodne podstawy nie wyssane z palca? ,to sie nimi podziel jestem ciekawy na jakiej podstawie opierasz swoją opinie

Jeśli w gwarancji firma zabezpieczyła się ekstra na wypadek kurzu w matrycy, jeśli serwis przyjeżdża do klientów już z gotowcem-drukiem w którym umywają ręce nie widząc nawet TV i powołują się na to, że ta wada TV nie jest usuwana gwarancyjnie, to nie są to jakieś jednostkowe przypadki.
Muszą się z tym spotykać nagminnie skoro nawet mają gotowy druk ekstra na tą okoliczność.
 

kysa

New member
Witam
Pojawila mi sie taka plama ,glownie ją widze gdy ogladam mecze pilkarskie.
Tak dla potwierdzenia :to o to chodzi z tym kurzem ? i czy oczywiscie to reklamowac poprzez sprzedawce ?
TV 60H6200
ndjsyx.jpg
 
D

Deleted member 121090

Guest
No nieźle.
W nowym modelu ta sama jazda?
Kiedy go kupiłeś?
 

lopek3

New member
Wczoraj przyszedł Pan z serwisu i obejrzał telewizor. Decyzja natychmiastowa - wymiana matrycy, bez ściemniania i wykrętów. Od momentu zamówienia matrycy przez serwis 3-4 dni robocze, przyjdą i wymienią na miejscu.
Przy okazji trochę sobie z nim porozmawiałem, problem jest im znany i dotyczy dyfuzorów w matrycy. Tak więc pozytywnie.
 

Kirek50

Moderator
Bez reklam
Podobnie jak przedmówca również doczekałem się nowej matrycy. W lutym było czyszczenie (efekty średnio dobre, zostały małe plamki przy górnej krawędzi), kilka dni temu ponowne zgłoszenie i wymiana. Przyjechał młody człowiek z nową matrycą, kwadrans na śrubki i załatwione. Plusem jest fakt, że w w czerwcu kończy mi się gwarancja i mam nową matrycę. Pod względem jakości obrazu jest OK, zobaczymy jak będzie z kurzeniem się....
 
D

Deleted member 121090

Guest
No nie wiem czy to aż taki plus. Kończy Ci się gwarancja a nie masz żadnej pewności czy ta nowa matryca nie jest tak samo wadliwa jak poprzednia i niedługo pociągnie:-(
 

wclan

New member
kysa : nie jestem specem w tym temacie, ale ogladalem sporo zdjec i u Ciebie wyglada to jak plama kurzu :(

Samsung ma gwarancje door to door wiec nie bedzie Ci lepiej bezposrednio przez nich reklamowac ?
 

Kirek50

Moderator
Bez reklam
No nie wiem czy to aż taki plus. Kończy Ci się gwarancja a nie masz żadnej pewności czy ta nowa matryca nie jest tak samo wadliwa jak poprzednia i niedługo pociągnie:-(

Będę szczery: poprzednia wadliwa nie była, plamki kurzu, które zbierały się przy górnej i bocznej krawędzi w niczym tak naprawdę nie przeszkadzały. Zgłosiłem dla zasady, serwis wyczyścił dla zasady, zgłosiłem "na rybkę" jeszcze raz i dostałem nową matrycę. Sumując: mam nową matrycę (wyjęta z rozpakowanego przy mnie pudła) zamiast używanej przez dwa lata - a odbiornik eksploatuję bardzo intensywnie.

Mam nadzieję, iż nie zapeszę, ale liczę, że matryca i reszta komponentów posłuży przynajmniej przez kolejne trzy lata, bo wcześniej tego modelu nie zamierzam wymieniać. Na wszelki wypadek tfu, tfu, tfu przez lewe ramię... :)
 

ramzi84

New member
Będę szczery: poprzednia wadliwa nie była, plamki kurzu, które zbierały się przy górnej i bocznej krawędzi w niczym tak naprawdę nie przeszkadzały. Zgłosiłem dla zasady, serwis wyczyścił dla zasady, zgłosiłem "na rybkę" jeszcze raz i dostałem nową matrycę. Sumując: mam nową matrycę (wyjęta z rozpakowanego przy mnie pudła) zamiast używanej przez dwa lata - a odbiornik eksploatuję bardzo intensywnie.

Mam nadzieję, iż nie zapeszę, ale liczę, że matryca i reszta komponentów posłuży przynajmniej przez kolejne trzy lata, bo wcześniej tego modelu nie zamierzam wymieniać. Na wszelki wypadek tfu, tfu, tfu przez lewe ramię... :)

Myślisz, że jak wyjęta z pudła to jest nowa? Nic bardziej mylnego. Twoją starą matryce dobrze oczyszczą i pójdzie do pudła i kolejna osoba będzie myślała, że dostała nówkę matryce (info od serwisanta).
 

kysa

New member
wlasnie byl u mnie serwisant samsunga...
pogadalismy ,plamy widzielismy obaj ,ale na koniec stwierdził :
" te plamy sa narazie małe i on napisze opinie ,ze w zasadzie ich nie ma bo nie widac ich na zdjeciach ,ktore zrobil i mam poczekac ze 3 miesiace i jak wtedy bedą wieksze to mi matryce wymieni "

Czyli plamy są na calym TV , ale za male wg niego ..
Telewizor zglosilem w sklepie z tytułu rękojmy ,w sklepie mi gosc powiedzial ,ze oni są "czysci" bo serwisant nic nie stwierdzil ..nie wiem co robic ;/ zenada ten samsung ;/

Pozdrawiam
 

Kirek50

Moderator
Bez reklam
Plamy są, ale być ich nie powinno. Matryca ma być czysta. Ani w manualu ani w opisie odbiornika nie ma stwierdzenia "mogą występować plamy kurzu na matrycy" - więc jest to ewidentna usterka telewizora.

"Nie widać na zdjęciach" - to tłumaczenie idioty. Na zdjęciach nie widać też, że "jesteś piękny, młody i bogaty", a jesteś... :)

Sugeruję uporczywe pisanie do Samsunga i domaganie się usunięcia usterki. Korespondencję zachowujesz, a gdy Cię już wystarczająco - nomen omen - wkurzą to zgłaszasz sprawę do miejskiego rzecznika praw konsumentów, wysyłasz do Samsunga list adwokacki z żądaniem usunięcia usterki itp.

W sklepie opinia sprzedawcy jest nieistotna - plamy są, a nie powinno ich być, więc sprzęt jest niezgodny z umową.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Dokładnie tak jak pisze Kirek50,tylko co BARDZO WAŻNE, nie piszemy do Samsunga tylko do SPRZEDAWCY!!!
Tylko on jest stroną w rozumieniu Ustawy. Samsung tutaj nie ma nic do rzeczy.
 

czesiek85

New member
Siemanko, jestem po wymianie zakurzonej matrycy...serwisant nie robił problemów, mimo że u mnie nie było bardzo widocznego zakurzenia...Jednak wpadłem na pomysł zabezpieczenia przed kolejnym zakurzeniem.Zdjęcie w załączniku..zabezpieczenie jest ze szmatki do okien..która przepuszcza powietrze, ale ma strukturę gęstej siateczki, napewno w dużym stopniu zatrzymuje przedostawanie się kurzu do wewnątrz...
 

Attachments

  • de.jpg
    de.jpg
    165,8 KB · Wyś: 106
Ostatnia edycja:
Do góry