Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty
D

Deleted member 121090

Guest
Zauważ, że mimo tego zapisu naprawiają te TV.
Przed założeniem tego tematu i przed artykułem tego nie robili.
Ten temat im uzmysłowił, że te zapisy w karcie gwarancyjnej nic im nie dają. Klient odda TV do sprzedawcy, ten na mocy Ustawy musi wadę usunąć a później i tak ma roszczenie regresowe do producenta. Więc problem i tak usuwał będzie Samsung. Gdyby nie ten temat to problem by pozostał na barkach klientów.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

rokob33

New member
nie no oczywiscie masz racje tego nie neguje ,neguje tylko to ze seria 6 jest cala wadliwa a to nieprawda i gruba przesada i wniosek ten opieram na wlasnym doswiadczeniu
 

Metrolog

New member
Nie można przekreślić całej serii 6 wystarczy być posiadaczem zwykłej 55" lub 65"matrycy AUO montowanej w tym modelu i problem kurzu nie istnieje :)
 

Henry

Active member
Bez reklam
matryce w ue48h6400 tez sa bez wad nie wszystkie maja problem z kurzem
Potwierdzam,
Taki właśnie kupiłem teściom, ani grama "kurzu".
Rozmawiałem natomiast ze znajomym sprzedawcą z jednego z "dużych" sklepów i podobno w serii J jest dopiero jazda, poprzednią serię H można nazwać bezproblemową w stosunku do ilości reklamacji nowszej J.... czyli co seria, to coraz gorzej.
Aż ucieszyłem się, że zdecydowałem się do siebie na jeszcze starszą F, bo u mnie ani śladu bandingu, cloudingu czy kurzu.
 

rokob33

New member
mialem serie F konkretnie 46F6500 w nim tylko wystepowaly lekko przyciemnione rogi w matrycy ale w niczym to nie przeszkadzalo jednak co do jakosci obrazu moim zdaniem H6400 jednak lepiej ,ale to oczywiscie moje zdanie
 

Hajtaler428

New member
Nie ma mnie w domu ale żona mówi że nie ma śladu po plamach ale kobieta i te sprawy...sami rozumiecie.. Jak będę miał chwilę to dam jej instrukcję jak włączyć whitescreen i wtedy zobaczymy. A czy długo robili-nie wiem, jak się dowiem to napiszę
Edit: Dzwoniłem do serwisu, gość mówił że tylko czyscili matrycę i że problem może wrócić. Mam nadzieję że stanie się to do 15.12(wtedy mija 2 lata od zakupu) to odzyskam kasę
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Co najmniej śmieszne. Serwisant stwierdził, że problem może wrócić.
Pogratulować przynajmniej mu uczciwości.
Ja bym przed końcem gwarancji wytrzepał dywan obok telewizora, a następnie odzyskał należną kasę za bubel i bynajmniej nie jest to żart.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Nie ma mnie w domu ale żona mówi że nie ma śladu po plamach ale kobieta i te sprawy...sami rozumiecie.. Jak będę miał chwilę to dam jej instrukcję jak włączyć whitescreen i wtedy zobaczymy. A czy długo robili-nie wiem, jak się dowiem to napiszę
Edit: Dzwoniłem do serwisu, gość mówił że tylko czyscili matrycę i że problem może wrócić. Mam nadzieję że stanie się to do 15.12(wtedy mija 2 lata od zakupu) to odzyskam kasę
Parodia.
Leczą objaw z pełną świadomością, że choroba będzie się rozwijać nadal. To kabaret jest.
Hajtaler428
Na jakiej podstawie twierdzisz że przy drugiej naprawie gwarancyjnej odzyskasz kasę?
Wydaje mi się że się tu srodze zawiedziesz. Gwarancja to nie Ustawa.
 
D

Deleted member 121090

Guest
HQ150 raka czy białaczkę też lecza mimo to że wiedzą że choroba nie odpuszcza lub może powrócić.
Naprawa TV lub jego wymiana na taki bez wad to nie jest ratowanie nieuleczalnie chorej osoby.
To co robi Samsung to jest przypadek gdy do lekarza zgłasza się pacjent z zapaleniem woreczka robaczkowego, lekarz wie co mu dolega ale daje mu środek przeciwbólowy i wysyła go do domu.
Bo ból przecież zelżał.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Hajtaler428

New member
Na jakiej podstawie twierdzisz że przy drugiej naprawie gwarancyjnej odzyskasz kasę?
Wydaje mi się że się tu srodze zawiedziesz. Gwarancja to nie Ustawa.

Ale ja nie kontaktowałem się z serwisem. Reklamowałem u sprzedawcy z tyt niezgodności z umową. To sklep przekazał sprawę do serwisu więc wydaje mi się że to jest naprawa na konto sprzedawcy na podstawie ustawy
 
Ostatnia edycja:
Do góry