Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

rokob33

New member
rzeczywiscie masakra te zdjecia ,tv ma ponad rok kiedy to zauwazyles dopiero jak byl w takim stanie?
neo24 to dla mnie najporzadniejszy sklep jaki jest pod wzgledem obslugi posprzedaznej opieram sie na swoich doswiadczeniach z nimi nie wiem jak podejda do braku gwarancji jak sie zarejestrowales na stronie neo24 przed zakupem to w systemie jest info o zamowieniu wiec nie powinno byc problemow
 
Ostatnia edycja:

Rafal7

Banned
Toć Samsung powinien wymienić ten tv na nową sztukę bez żadnej zbędnej gadki
Nawet nie powinien się wychylać że wymienią matryce, tylko wymiana na nową sztukę z 24 miesięczną gwarancją z przeprosinami na piśmie.
 

Hajtaler428

New member
Zauważyłem to niedawno. Może trudno uwierzyć ale podczas oglądanie nie rzuca się to tak w oczy ,zauważyłem ż jak było jaśniejsze tło ale najpierw myślałem że dzieciaki pomazały ale jednak nie.Ja pracuję w delegacji - TV bardzo mało oglądam tylko w weekendy. Kiedy konkretnie to wyszło nie wiem, faktem jest że zauważyłem dopiero teraz. W systemie neo24 jest dowód że kupiłem. Nie miałem faktury ale miałem potwierdzenie zamówienia na mailu. Napisałem do nich podając numer zamówienia i przysłali mi duplikat na maila.
Pytanie czy duplikat wystarczy (chyba tak bo w formularzu reklamacji wymagają numeru faktury) i jak reklamować(gwarancja czy niezgodność z umową)?
 

Seizo

Active member
Bez reklam
(...) i jak reklamować(gwarancja czy niezgodność z umową)?
Po ponad roku użytkowania tego sprzętu reklamacja towaru jako niezgodnego z umową chyba mija się z celem. Wcześniej był zgodny a teraz już nie jest? Moim zdaniem jedynie gwarancja.
 
Ostatnia edycja:

Hajtaler428

New member
No nie jest zgodny bo nigdzie nie było wzmianki że matryca może łapać kurz przez otwory wentylacyjne. A pytam bo nie wiem co skuteczniejsze, czytałem w tym wątku że Samsung umywał ręce swego czasu od tego ale to było sporo czsu temu, nie wiem czy teraz zmienili podejście do przypadków zakurzonej matrycy . Koledzy radzili żeby reklamować z tytułu rękojmi (niezgodności towaru z umową przed 25.12.2014).
 

rokob33

New member
jezeli masz konto na neo24 to wchodzisz w historie zamowien i przy zamowieniu mozesz zlozyc reklamacje ,jezeli tego nie masz pisz na maila do neo24 na razie odpusc sobie serwisy bo to zlo ostateczne, mysle ze neo24 zaproponuje rozsadne wyjscie z sytuacji
 

Seizo

Active member
Bez reklam
Nie wiem jak do takiego argumentu reklamacji ustosunkuje się Samsung, ale życzę ci powodzenia.
 

rokob33

New member
samsung wymieni matryce ,nie ma innego wyjscia,ale najpierw zacznij z neo24 w razie problemu z serwisem rzecznik praw konsumenta i doprowadzisz sprawe do konca
 
Ostatnia edycja:

luwa

New member
Nie zgłaszaj tego z tytułu gwarancji u producenta bo może być różnie - mogą Ci wyczyścić bądź wymienić matrycę ale gwarancja będzie biegła dalej i po jej upływie sytuacja może sie powtórzyć a Ty zostaniesz sam z problemem.
Reklamacja wadliwego towaru tylko u sprzedawcy z tytułu rękojmi. Napisz im że zawierając z nimi umowę kupna-sprzedaży nie pozostałeś poinformowany o konieczności serwisowania co parę miesięcy a wiązałoby się to z dodatkowymi kosztami po okresie gwarancyjnym co stanowi wyrażną wadę konstrukcyjną towaru. Napisz że w związku z tą sytuacja oczekujesz wymiany na towar wolny od wad i powinno być dobrze o ile sklep mam dobre podejście do klienta - jak nie to najwyżej Ci naprawią bo przy pierwszej reklamacji z tytułu rękojmi nie mają takiego obowiązku.
Mój przypadek z Agito pokazuje że warto reklamować u sprzedawcy bo nie przypomnam sobie z wpisów z tego wątku aby Samsung z tytułu gwarancji producenta wymienił na nowy z nową gwarancją.
Pozdrawiam i powodzenia.
 

Hajtaler428

New member
Dostałem maila zwrotnego ze sklepu. Zgłosili sprawę do serwisu:

Zgłoszenie zostało przekazane do serwisu firmy Samsung.
Serwis skontaktuje się z Państwem telefonicznie.
Proszę o udostępnienie reklamowanego towaru.
 

luwa

New member
Powodzenia z serwisem skoro jesteś na tyle leniwy aby w ogóle sprawdzić co to jest rękojmia i "z czym to się je".
 
Ostatnia edycja:

Hajtaler428

New member
Sprawdzałem i jako że kupiłem TV przed 25.12.2014 r to mogę zgłosić reklamację u sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową(tak właśnie zrobiłem). To jest chyba w zasadzie to samo co rękojmia. Chyba że źle zrozumiałem. Sklep odpisał od razu że oni skierowali zgłoszenie do serwisu i serwis się ze mną skontaktuje. Nie wiem czy powinni od razu oddawać sprawę do serwisu nie proponując nic ze swojej strony? Chyba że mają już ustalone że te przypadki od razu serwis i wymieniają matrycę
 

luwa

New member
To o czym piszesz to jest rękojmia - jak zwał tak zwał grunt abyś reklamował u sprzedawcy o wymianę.
Zakup po dacie która podałeś daje mniejsze pole manewru sprzedawcy przy drugiej reklamacji a przy pierwszej nic się nie zmieniło w przepisach kodeksu cywilnego. Sprzedawca przy pierwszej nie musi Ci wymieniać tv jeśli uzna iż stanowi to nadmierny koszt dla niego i może dokonać naprawy. Przy drugiej reklamacji (nawet jeśli to by była inna usterka/wada) musi Ci już wymienić bądź zwrócić kasę o ile jest to wada istotna a moim zdaniem kurz taką jest.
No ale może wymieni Ci już przy pierwszej tak jak w moim przypadku - istotna sprawa to nowa gwarancja. Mój tv był mniej zakurzony i też wysłali do serwisu (jakiegoś Emag serwis) i po około 2-óch tygodniach od wysłania dostałem wiadomość że tv zostanie wymieniony na nowy więc bądźmy dobrej myśli.
Daj znać jak to się potoczy w Twoim przypadku.
Pozdrawiam.
 

rokob33

New member
ma ktos wiedze gdzie w nr seryjnym jest oznaczenie roku produkcji Tv? z tego co wiem 9 symbol to rok produkcji u mnie literka H ale nie wiem jaki to rok nigdzie nie moge znalezc takiej informacji jak to odczytac
 
Do góry