Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

lukasz1983

New member
jasne, że tak. Nie działa, pomoc ze strony Philipsa brzmiała, że trzeba ją przeinstalować. Co z tego, że nie można jej z żadnego miejsca ściągnąć i należy zatem ponownie zainstalować telewizor, czyli tracisz wszystkie ustawienia. Po ponownym zainstalowaniu dalej oczywiście nie działa ;)
 

adrianhd

New member
jasne, że tak. Nie działa, pomoc ze strony Philipsa brzmiała, że trzeba ją przeinstalować. Co z tego, że nie można jej z żadnego miejsca ściągnąć i należy zatem ponownie zainstalować telewizor, czyli tracisz wszystkie ustawienia. Po ponownym zainstalowaniu dalej oczywiście nie działa ;)

Dzwoniłem kilka razy do nich i problem jest im znany i mówi że przyjąc zgłoszenie i że czym więcej takich zgłoszeń tym szybciej problem zostanie rozwiązany.
 

adrianhd

New member
Jak ktoś chce uruchomic apke to sposób od player:
sposób:
App gallery --> pierwsza ikona na pasku „kolekcja Philips” w głównym menu;
następnie zielony przycisk na pilocie i wybór kraju: „międzynarodowy”;
stamtąd należy dodać aplikację miniportal (symbol młota i klucza na niebieskim tle);
po otwarciu aplikacji miniportal należy wpisać 34366 i wybrać aplikację pl-TVN player;
 

dark c

New member
Mogę potwierdzić to co kolega wyżej napisał. U mnie również "pamięta" nazwę ustawień jakie zaznaczyłem jednak za każdym razem pomimo właściwej pozycji w menu one fizycznie się resetują. Niby jest zaznaczona opcja NOC z moimi zmianami, ale widzę, że obraz nijak ma się z tym co tam ustawiłem (inna temperatura barwowa, kontrast itd.). Muszę przeskoczyć na chwilę na inną opcję np. Standard czy Film i z powrotem na NOC. Wtedy podczyta właściwie. Muszę to robić za każdym razem po włączeniu TV oraz po zmianie źródła np. na Youtube.

Tak z innej beczki: kupił ktoś już okulary 3D do tego TV? Producent wskazuje dwa kompatybilne modele: PTA529 oraz PTA509. Zastanawiam się czym one sie różnią? 509 są generalnie bardziej dostępne... Rozumiem, że cena prawie 100 pln to za jedną sztukę? Pytam, bo czasem w innnych zestawach dają dwie.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Wczoraj przywieźli mi telewizor z serwisu MIK w Radomiu. Niestety za pierwszym razem podobno bardzo ciężko odzyskać pieniądze... Muszę tutaj natomiast zwrócić uwagę na fakt, że telewizor zabrano ode mnie do serwisu w piątek 23.10 a przywieziono już wczoraj. Więc tempo iście ekspresowe. Trochę się bałem, że potrwa to minimum 2 tygodnie.

Tv odbierała moja żona, która nie za bardzo się orientuje w problemie, więc sprawdziła tylko czy działa i działał ;)

W telewizorze wymieniona została podobno płyta główna. Póki co zauważyłem ogromną poprawę w działaniach pilota, który teraz się nie wiesza. Telewizor również wyłącza się poprawnie i nie włączył się samoczynnie do teraz. Natomiast wiadomo, że to zbyt krótki czas od naprawy, aby coś wyrokować.

Niestety problem z ustawieniami pozostał identyczny... Nadal trzeba cudować, aby podczytał właściwe ustawienia, i jest to mocno irytujące... Najprawdopodobniej będę kolejny raz wnioskował o zwrot pieniędzy z tytułu niezgodności towaru z umową, chociaż jak pomyślę o tej drodze przez mękę, to już mam ciśnienie 200/200. Póki co przez jakiś czas poobserwuje, czy nie wrócą pozostałe wady po wymianie tej płyty...

Ktoś tu miał problemy z zainstalowaniem KODI ze sklepu play. Ja wczoraj zainstalowałem bez problemu. Jedynie TVN player nie działa jak nei działał, jednak widzę tutaj, że jest na to sposób.
 
Ostatnia edycja:

bartson2

New member
A idzie zainstalować starszego softa?

Niestety starego softa zainstalować się nie da. Musimy czekać na nowy i nie wiemy co w nim poprawią a co skopią. Ja temat do Philips zgłosiłem telefonicznie i zielona babeczka powiedziała mi, że to dziwne, że telewizor nie trzyma ustawień, bo nie mieli jeszcze takiego zgłoszenia... Śmiech na sali.
 

dark c

New member
Niestety starego softa zainstalować się nie da. Musimy czekać na nowy i nie wiemy co w nim poprawią a co skopią. Ja temat do Philips zgłosiłem telefonicznie i zielona babeczka powiedziała mi, że to dziwne, że telewizor nie trzyma ustawień, bo nie mieli jeszcze takiego zgłoszenia... Śmiech na sali.

Nie, no pewnie, że nie mieli. Osobiście dwa razy w tej sprawie dzwoniłem w takim razie chyba do apteki przez pomyłkę :D:D:D Ich telewizor tak trzyma ustawienia jak alkoholik pion z 5 promilami we krwi :D

Tylko wiersze o tym pisać na fanpage'u Philips TV ;) :D
 

bartson2

New member
Generalnie to na stronie Philipsa przy konkretnym modelu można napisać swoją recenzję. Ja napisałem kilka szczerych słów od siebie zgodnych z ich regulaminem i czekam na akceptację moderatora. Czeka się do 72h. Zobaczymy czy są przynajmniej obiektywni i umieszczają wszystkie opinie czy tylko te pozytywne. Jeśli umieszczą moją to zachęcam do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami również tam. Może inżynierowie z Philipsa mają klapki na oczach i nie zaglądają na fora internetowe.
 

maykel

New member

dark c

New member
Generalnie to na stronie Philipsa przy konkretnym modelu można napisać swoją recenzję. Ja napisałem kilka szczerych słów od siebie zgodnych z ich regulaminem i czekam na akceptację moderatora. Czeka się do 72h. Zobaczymy czy są przynajmniej obiektywni i umieszczają wszystkie opinie czy tylko te pozytywne. Jeśli umieszczą moją to zachęcam do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami również tam. Może inżynierowie z Philipsa mają klapki na oczach i nie zaglądają na fora internetowe.

Wkleją Ci standardową regułkę jak reszcie, że przykro im, że nie jesteś zadowolony bla bla bla, jednak wątpię, że to coś zmieni, bo czytałem, że ludzie walczą z softem już minimum ze 3 lata zarówno w tv z najniższej półki jak i w tv z najwyższych półek... Jak widać Philips mało co sobie z tego robi i wypuszcza kolejne buble zarabiając na Ambilight, gdyż wiedzą zapewne, że dużo ludzi nie czyta opinii i kupuje oczami. Ja z zasady czytam, a mimo to do dziś nie wiem jak mogłem przeoczyć tak istotne kwestie i dać się omamić na Ambilight... Sam jestem sobie trochę winny, ale mimo to, nie może być tak, że ktoś jawnie sprzedaje niedopracowany towar i nic z tym nie robi... Wymyślają za to Ambiluxy, sróxy i inne cuda, a soft jak leżał tak dalej leży niczym menel pod monopolowym...
 

bartson2

New member
Wkleją Ci standardową regułkę jak reszcie, że przykro im, że nie jesteś zadowolony bla bla bla, jednak wątpię, że to coś zmieni, bo czytałem, że ludzie walczą z softem już minimum ze 3 lata zarówno w tv z najniższej półki jak i w tv z najwyższych półek... Jak widać Philips mało co sobie z tego robi i wypuszcza kolejne buble zarabiając na Ambilight, gdyż wiedzą zapewne, że dużo ludzi nie czyta opinii i kupuje oczami. Ja z zasady czytam, a mimo to do dziś nie wiem jak mogłem przeoczyć tak istotne kwestie i dać się omamić na Ambilight... Sam jestem sobie trochę winny, ale mimo to, nie może być tak, że ktoś jawnie sprzedaje niedopracowany towar i nic z tym nie robi... Wymyślają za to Ambiluxy, sróxy i inne cuda, a soft jak leżał tak dalej leży niczym menel pod monopolowym...

Bo ludzie są niekonsekwentni. Zamiast pisać tylko tutaj, nasze opinie powinny znaleźć się tam gdzie zagląda przeciętny Kowalski. Zwłaszcza na philips.pl A tam głównie same pozytywy napisane przez nich samych...
 

dark c

New member
Bo ludzie są niekonsekwentni. Zamiast pisać tylko tutaj, nasze opinie powinny znaleźć się tam gdzie zagląda przeciętny Kowalski. Zwłaszcza na philips.pl A tam głównie same pozytywy napisane przez nich samych...

Ja na fanpage Philips TV już kilka opinii wyraziłem również, jednak wątpię, że ktoś coś sobie z tego robi, oprócz użytkowników, którzy mam nadzieję pomyślą przed zakupem :/
 

jarhead7

New member
Ja nie zauważyłem, u siebie, żeby TV nie ,,pamiętał,, ustawień. Sprawdzałem to poprzez przełączanie między trybami kino, film itp. a następnie standard- na którym mam zapisane ustawienia.
 

bartson2

New member
Ja nie zauważyłem, u siebie, żeby TV nie ,,pamiętał,, ustawień. Sprawdzałem to poprzez przełączanie między trybami kino, film itp. a następnie standard- na którym mam zapisane ustawienia.

Ha. Jak sobie przełączam tryby to też mi je telewizor pamięta. Ale wyłącz telewizor na wyłączonej opcji Perfekt Natural Motion i bez zaglądania w ustawienia spójrz na obraz czy faktycznie efekt teatru jest wyłączony. I posłuchaj dźwięku czy to ten sam co chcesz słyszeć? W menu zaznaczone jest wszystko tak jak powinno, więc się tym nie sugeruj.
 

mihail1

New member
Jaka jest różnica między modelem 55PFT6550/12 a 50PFH6550/88 oczywiście pomijając różnice w calach? Bo ten drugi potaniał właśnie do 3 tysi. Czy jest w nich to samo oprogramowanie?

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
 

manner

New member
Because of the software error where the TV picture settings forget to write here some terrible words that the TV is very poor and generally TVs philips bad, do not buy them ... Do you think that software errors do not have anywhere else? They released a firmware patch and then you will write? It is interesting to look at it
 

lukasz1983

New member
Najnowsze technologie, światełka itp itd. ale telewizor nie potrafi zrobić najprostszej rzeczy, którą potrafiły telewizory kilka lat temu - zapamiętać ustawień. Ja rozumiem, że ktoś na siłę chce bronić Philipsa, ale jak się nie ma żadnych argumentów, to lepiej w ogóle nie pisać. Znowu kierowanie uwagi na konkurencję, a wątek dotyczy Philipsa, najs
 

salata

Member
Philips od kilku lat nie jest w stanie wygrzebac się z problemów z firmware. Co z tego, że obraz i ambilight jest dobry, jak podczas seansu w towarzystwie telewizor się wyłączył i nie chciał się ponownie uruchomić. Magia kina prysła. Pomogło jedynie moje doświadczenie z tym odbiornikiem i odłączenie od prądu. Oczywiście po tym ponowne ustawianie, bo nie zapamiętał poprzedniego. W następnym tygodniu kumpel odesłał go do sklepu i zamówił zeszłoroczny model Samsunga.
Ambilight sam robie, androida sobie dokupie, jak dojrzeje na tyle, ze będzie się nadawać do użytku na tv.

Tapped from Nexus
Salata
 
Ostatnia edycja:
Do góry