Armanig jak możesz wrzuć zrzuty z tego porównania
Coś tam może wrzucę, ale temat jest prosty jak budowa cepa i nie wiem jak sens jest drążyć.
Naturalnie że po bokach w grach FPP ten obraz się "rozpływa", ale to jest naturalne "ludzkie" zjawisko.
Nie wyobrażam sobie tego inaczej w FPP.
Za to w takim Simcity, czy FiFA już jest całkowicie inaczej.
Do głowy by mi nie przyszło, żeby sie nad tym wszystkim zastanawiać, po co?
Te analizy kompletnie nie mają sensu.
Wklejałem w innym wątku już porównania z 16:9 i 21:9, widać jak na dłoni ile zyskujemy, POV teoretycznie da nam podobne pole, bo trudno żeby nie skoro zmienimy "zoom", równie dobrze możemy zastosować POV w tablecie i powiedzieć że widzimy tyle samo, albo i więcej, ale to nie ma kompletnie sensu.
Jeszcze trochę i dojdziemy do absurdu, gdzie bedziemy stać w miejscu i z buta zobaczymy cała mapę w grze. Idea 21:9 jest całkiem inna, tu się liczy feeling, odczucia, szerokokątny ekran przed oczami, pole widzenia po bokach które mamy pod okiem do dyspozycji, mimo że się koncentrujemy na środkowej części ekranu, tego nie da się opisać wykresami, tabelkiami czy benchmarkami. To jest coś, co trzeba zobaczyć na własne oczy.
Mnie POV nie interesuje, nie chce mieć całej mapy w "kwadracie" napaćkane w jednym miejscu i oddalone, to nie to samo. Ja do POV nic nie mam, być może że jest to jakieś rozwiązanie, bynajmniej nie dla mnie.
Piramida, jakie masz parametr POV ustawiony w FC3? W tej grze chyba nie do końca działa to tak jak należy, jeżeli chcemy bezpośrednio zestawić z 21:9.
Wyjdż na beczki i zrób screenshota z góry, zobaczymy czy deńko jest okrągłe.