TCL u55p6006 / Thomson 55uc6306

ebola1972

Member
Z telefonami jak i z tv na androidzie czasami dzieją sie cuda. Jednym działa a innym nie. Może kwestia instalacji softu, cholera wie, może instalator nie czyści starych śmieci. Te softy też nie wiadomo skąd się biorą, jedne są oficjalne, inne wyciągnięte z kapelusza.
 

pawol

New member
pierwsze primo opcje zdalnej diagnostyki z menu to tez fikcja w tcl. gdyby chcieli a raczej mogli to zdalnie sa w stanie zebrac dowolne logi i szukacz przyczyn ale to na 100% rowniez tu nie dziala bo technik z tcl zrobil zdziwko i chcial przyjechac w godzinach pracy normalnego czlowieka i ogladac menu. Dla mnie to poj..lo ich doszczetnie bo sa narzedzia do tego (albo jak widac nie ma). A ja juz lece i biore urlop zeby oddac im tv na miesiac - dramat
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
DŁUGI 321 - ale przy zakupie nie pisałeś, że najważniejsza sprawa dla ciebie w zakupie telewizora jest CI. Jak ktoś określa wyraźnie swoje potrzeby wg kolejności potrzeb dostaje inne modele.
INEA niestety nie jest największą kablówką i nie wiadomo jakie ma swoje standardy.
Miałbym się stresować to poprosiłbym o tuner od INEA i potrafiłbym się cieszyć jakością.
Mam też zewnętrzny tuner i jestem zadowolony.
Raczej producent nie jest w stanie przewidzieć zasad działania wszystkich kablówek na świecie, szczególnie że nie są ustandaryzowane.

Nie wszystkie standardy są przewidziane, również przy dźwięku.
Nie wiem jaki jest konflikt systemów - ale też nie było to obiektem dyskusji przy zakupie.
W miarę jedzenia zwiększa się apetyt.
Jeśli ktoś będzie chciał nowe potrzeby nie opisane przy zakupie to raczej jest konflikt przy wstępnej komunikacji zakupu.

W sprawie dźwięku z BAR 5,1 zadzwoń do Marka - on Ci pomoże.
 

axelmateuss

New member
@kiki
Mam 55C7006 kupiony od Ciebie w październiku. Wszystkie problemy, które opisali koledzy wyżej, a także inne, które już kilkukrotnie opisywałem, występują od wielu wersji oprogramowania i nie są poprawiane. Ja mam moduł Cyfrowego Polsatu i on też nie działa, podobnie jak wszystkie inne. Chyba nie powiesz, że CP to mała sieć, jak Inea? Mam też dekoder nc+ i to wcale nie uwalnia od problemów, bo telewizor potrafi się podgłośnić sam na 100%. Często zresztą przy ustawieniu na 50 słabo słychać, a innym razem przy 10 jest zbyt głośno. Regulacja czasem wygląda, jakby w ogóle nie działałaProfil dźwięku też sam się przestawia i wraca do standardowego. Telewizor resetuje się, jak straci połączenie z internetem, uruchamia się ponownie, jak resetuje się router. Jak zostawi się podłączony dysk twardy i wyłączy telewizor, to żeby go znów włączyć, trzeba wyjąć i włożyć znów wtyczkę... HDR HLG jest wyprany z kolorów, HDR10 potrafi się zawiesić i rozwalić ustawienia obrazu SDR. Pilot głosowy co kilka dni się rozparowuje, słuchawki nie działają bez resetu telewizora... Szybki start działa, jak chce - raz tak, raz nie... Wymieniać dalej? Czasem naprawdę żałuję, że go kupiłem i gdybym tylko mógł go jeszcze oddać i odzyskać pieniądze... A wystarczyłoby, żeby firma tylko naprawiła błędy, które wałkujemy tutaj od samego początku. Nie jest to normalne...

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
 

DLUGI321

New member
Kiki to co napisałeś jest śmieszne z tego względu że nie myślałem nawet że coś co funkcjonuje u konkurencji bez najmniejszego problemu (MODUŁ CI) w tym modelu i pozostałych pod szyldem TCL/Android będzie sprawiał taki problem więc do głowy mi nie przyszło by pod tym kontem szukać telewizora i pytać skoro ty masz zewnętrzny dekoder i problemu nie widzisz to też byś mi prawdy nie powiedział. Jeśli chodzi o sieć kablową Inea to fakt nie jest może największą siecią ale kodowanie CONAX i moduły firmy SMIT są tak popularne w naszym kraju a TV jest produkowany dla naszego kraju że z obsługą nie powinno być najmniejszego problemu. Dlatego jest modul CI by pozbyć się dodatkowego pilota i prądożercy oraz kolejnego pudełka które zajmuje niepotrzebnie miejsce tutaj jednak częściowo mogę ci przyznać rację że mogę wziąść dekoder ale nie chcę bo faktycznie inea ma kiepskie tunery.
 

ebola1972

Member
ebola 1972 - jaki masz model TCLa , bo nie zdążyłem zanotować ?
Nie mam tcla ale śledzę temat od dnia premiery. Androida bym sobie na pewno ogarnął bo dla mnie to nie kłopot. Będę zainteresowany modelem 70" tcl ale poczekam aż pojawi się stabilny android. Na razie od pół roku ciesze się 55mu7002. Tv po wyjęciu z pudełka po prostu działa. I życzę tego samego tv tcl.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Czy przy zakupie określałeś jako najważniejsze potrzeby HLG i CI ?
Raczej nie . CP nie testowałem - więc nie wypowiadam się.
Mam zewnętrzny tuner i nie mam krzty zdenerwowanie- niezależnie jako telewizor kupię w przyszłości.

Dźwięk zgłoś do serwisu - od tego oni są !
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
DŁUGI321 - nie widzę nic śmiesznego...
Napisz proszę od 1 do 10 co dla Ciebie było najważniejsze przy zakupie i co jest teraz ?
 

axelmateuss

New member
@kiki, mam wrażenie, że szkoda rozpoczynać z Tobą rozmowę, bo za każdym razem ta sama śpiewka...
Do tej pory sądziłem, że jeśli jakaś funkcja jest oferowana przez sprzęt, to ma działać, gdy zechcę z niej korzystać - i nie ważne, czy w momencie zakupu było to dla mnie najważniejsze, czy mniej ważne. Ba, nie ważne nawet, czy w ogóle chciałem z niej korzystać, gdy sprzęt kupowałem. Sprzęt dodam, który ma wystarczyć na kilka dobrych lat, więc użytkownik ma prawo przez ten czas skorzystać z wszystkich funkcji, które oferuje.
Ale, skoro sądzisz inaczej, to chyba dzięki Tobie zmienię zdanie. Telewizor nie musi działać, nie musi nie sprawiać problemów, nie musi nie mieć błędów uniemożliwiających używanie. I pewnie w ogóle go wyłączę, bo przecież w momencie zakupu za 3200 zł nie było dla mnie najważniejsze, żeby działał. [emoji36]


Szkoda, że nikt z TCL się nami nie interesuje, bo może wspólnie udałoby się jednak doprowadzić te telewizory do stanu użyteczności...

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
 

DLUGI321

New member
Kiki sorki ale nic nie będę wypisywał co było a co jest teraz najważniejsze to jest już nieistotne fakt jest taki że kupiłem coś co miało być dobrym sprzętem a okazało się że wszystko to był tylko bełkot marketingowy by złapać potencjalnego klienta i teraz wiem że drugi raz bym nic więcej nie kupił co ma logo TCL. Gdyby mi tylko zależało na obrazie a po zakupie okazało by się że obraz jest do du....y to bym swoje żale wylewał na obraz a jak widzisz ja cały czas pije do niedopracowanego oprogramowania bo resztę mogę przeboleć choć do ideału jeszcze brakuje. Dopracują swoje oprogramowanie oczywiście chodzi mi o usunięcie dotychczasowych zgłaszanych błędów a nie dodawanie jakiś po ukrywanych zbugowanych opcji to wtedy może i będzie powód do chwalenia tego tv obecnie można tylko narzekać. A zgłaszanie przez nas błędów do polskiej montowni bo nie jest to fabryka tylko montownia tu zwykły Kowalski siedzi i czyta te nasze zgłoszenia i nie ma zielonego pojęcia o czym my piszemy bo nie ma nic wspólnego z programowaniem ani dostępu do kodu a wytłumaczyć skosnookiemu o co nam chodzi też jest sztuką.
 

Adam85Rbk

Active member
Bez reklam
Muszę się wtrącić bo czytam "DŁUGI 321 - ale przy zakupie nie pisałeś, że najważniejsza sprawa dla ciebie w zakupie telewizora jest CI. Jak ktoś określa wyraźnie swoje potrzeby wg kolejności potrzeb dostaje inne modele" czy "Czy przy zakupie określałeś jako najważniejsze potrzeby HLG i CI" proszę Cię kiki nie rób z niego durnia...kupił i ma prawo WYMAGAĆ , ma tam działać WSZYSTKO W 100% to jakbyś kupił samochód nowy i podczas reklamacji w salonie powiedział "PANIE,SAMOCHÓD NIE JEŹDZI"a sprzedawca "ALE NIE MÓWIŁ PAN ŻE MA BYĆ SPRAWNY"przecież to śmieszne...nie działa mu telewizor w 100% i ma prawo być niezadowolony.Jeśli nic nie uzyska to do UOKiK bo to jest już absurdalne...nie broń producenta ON SAM MA SIĘ BRONIĆ
 

pawol

New member
nie rozumiem tylko tego ze tcl ma fabryke polsce, nie ma bariery jezykowej a jednak w D maja zglaszane problemy.

Z drugiej strony mozna wnioskowac ze w polskiej fabryce robia odmozdzeni ludzie i maja w pompie wszystko. bo jak to inaczej wyjasnic.

A to ze update z neta i zdalna diagnostyka nie dziala i reczne rzezby sa to osobny temat ktory zlewaja
 
Ostatnia edycja:

DLUGI321

New member
To nie jest fabryka tylko MONTOWNIA dostają gotowe podzespoły i je składają nic więcej. Dostają najwyżej gotowego androida i go wgrywają tam nie ma programistów którzy mogli by coś zadziałać.
 

Adam85Rbk

Active member
Bez reklam
Pełna zgoda...te błędy z tłumaczeniem to jednak skandal i najgorsze że przez ten czas nie zostało to naprawione.Wszystkie TCL-e mają problem z tym tłumaczeniem?
 

pawol

New member
a najlepszym hitem tlumaczenia jest "about" w sklepie z apkami ktore zamiast przetlumaczyc "informacja" czy tez chocby "info" to przetlumaczyli "około" heheheh.

"łaczenie badania" zamiast "badanie połączenia" to prawie w glownym menu jest :)


Jak widac nie ma grama feebacku z fabryki ani od klienta a w samej fabryce nie ma grama rozumnego inzyniera ktorego to nie gryzie oczy
 
Ostatnia edycja:
Do góry