Nadchodzi TCL DP660 w czystej formule, Z ANdroidem 7,0.

LoloPin

New member
Nie zrobię tego testu a to z prostego względu, mieszkam na wsi... i nie mam dostępu do światłowodu. Internet tutaj jest słaby i zależy od tego jak wiatr zawieje... Nie ma sensu poprostu bo i wyniki będą niemiarodajne.
 

zawazawa

New member
Hi, I apologize for the intrusion.
I'm an Italian user, I bought a 55 "dp660 and I'm having problems.
The TV is turned on by itself after 10 minutes from standstill, both in standby and power off, it always comes back on after 10min. Tried all the settings, factory reset and I tried to update and I managed to do it on v373 but the android part remains 7.0 and so it is not a complete clean installation. I wondered if at least you could give me help and if there is a 8.0 version so update the android part too. So I'll only know if it's software or hardware problem. I've contacted assistance on fb and read all the forums but nothing .. They told me that Android 8.0 is not there I saw that here there was a version 8.0 for the dp660.
I apologize for the post in English and very long. I want to try to solve without returning to amazon because the panel is homogeneous and without other problems.

I trust in you
Thank you
 

anana900

New member
@zawazawa unfortunately it looks that software and probably hw in this tv model is full of defects causing different failures. The one you described is probably unknown for anyone from this forum - this is the reason of the silence - I guess.

I propose you to report a bug to the TCL support (if something like that exists :] ) and of course complain your tv to amazon, requesting a working one from them.
 

popularus

New member
Witam.
Jestem szczęśliwym posiadaczem 50dp660 zakupionym w Komputroniku (z apką sprzedawcy -200 PLN) i póki co nie widzę większych problemów poza przycinaniem 4K HDR na YT. Widzę u siebie Andka 7 ale też na stronie producenta znajduje się jakaś aktualizacja, pytanie brzmi jak ją odszyfrować i co ona zawiera. Na forum czytam o Oreo, chyba w fazie beta testów - nie wiem. Może nowy firmware na stronie producenta już zawiera aktualizację androida. Nie ukrywam że liczę na rozwiązanie problemów klatkowania 4K poprzez odciążenie programowe i stabilizację systemu. Widziałem wpisy, które sugerują że nowy android poprawia "osiągi" telewizora. Firmware V8-MT58T04-LF1V373. A może link do czegoś nowszego? Proszę o poradę. nie
 

popularus

New member
No dobrze, a czy ktoś mi odpowie jaka jest wersja androida w romie na stronie TCL? Można to instalować czy macie A8 w wersji modowanej, która jak pisze kiki - "działa normalnie".
 

firefl

Active member
Bez reklam
No dobrze, a czy ktoś mi odpowie jaka jest wersja androida w romie na stronie TCL? Można to instalować czy macie A8 w wersji modowanej, która jak pisze kiki - "działa normalnie".

kiki nie pisze o żadnej modowanej - to wersja z fabryki, ale chyba nie jest rozpowszechniana przez stronę producenta a tylko do serwisów/sklepów
 

anana900

New member
Hej,

kupiłem to 'cudo', dzisiaj doszło :)

Ale oczywiście jest problem: 'cudo' restartuje się co ok minutę, czasami szybciej - czy taki przypadek był już diagnozowany?
 

firefl

Active member
Bez reklam
Hej,

kupiłem to 'cudo', dzisiaj doszło :)

Ale oczywiście jest problem: 'cudo' restartuje się co ok minutę, czasami szybciej - czy taki przypadek był już diagnozowany?

Podobają mi się takie pytania. Mamy zgadywać jakie cudo kupiłeś... Może to z tego wątku, może inne.
Cokolwiek jest tym cudem sugeruję:
- zwrot jeśli to możliwe
- serwis producenta.

powodzenia
 

anana900

New member
firefl - sorry za niezrozumiały post dla Ciebie.
A jeśli ktoś inny miałby podobne wątpliwości o jaki TV chodzi, to tak - piszę o modelu z serii DP660, dokladnie TCL 55DP660.

Dziękuję za poradę, zastosuję zwrot do sklepu.
 

firefl

Active member
Bez reklam
firefl - sorry za niezrozumiały post dla Ciebie.
A jeśli ktoś inny miałby podobne wątpliwości o jaki TV chodzi, to tak - piszę o modelu z serii DP660, dokladnie TCL 55DP660.

Dziękuję za poradę, zastosuję zwrot do sklepu.

Mam jeden z modeli tego producenta i ogólnie jestem zadowolony.
Częste restartowanie to raczej problem sprzętowy. Stopniowe nagrzewanie i potem restart.
Naprawa też powinna pomóc, ale bezpośrednio po zakupie lepiej wymienić na inny/nowy egzemplarz.

powodzenia
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Wystarczy sprawdzić przy kalibracji sprzęt przed wysyłką i nie trzeba się denerwować w domu.
To może dotyczyć każdej marki.
 
Do góry