D
Deleted member 121090
Guest
Posiadam telewizor Sony 52Z5500. Ma półtorej roku i padła w nim matryca. W momencie zakupu dostałem gwarancję ekstra na 5 lat w której jest napisane że w razie awarii w tym czasie naprawią mi go lub wymienią na model o nie gorszych parametrach. Ale okazało się ze KŁAMALI. Telewizor w momencie zakupu to był najwyższy model z ceną katalogową 13000zł. Ja płaciłem za niego mniej. Obecnie mimo obietnic uzyskiwanych przeze mnie przez dwa tygodnie, dostałem z serwisu odpowiedź, ze niestety dostanę tylko zwrot kasy. Nie dotrzymali warunków gwarancji bo mówią ze obecnie nie są w stanie za te pieniądze dostarczyć mi modelu o nie gorszych parametrach. Sprzedawca u którego kupowałem podał mi model który powinienem dostać i dziwi się podejściu Sony ale niczego to nie zmienia.
Oczywiście dla zasady jutro zgłoszę sprawę w UOKiK-u. Ale jeśli klientowi który kupuje najwyższy ich model oni mimo pisemnej umowy mówią spadaj to był to ostatni produkt Sony który zagościł u mnie w domu.
Oczywiście dla zasady jutro zgłoszę sprawę w UOKiK-u. Ale jeśli klientowi który kupuje najwyższy ich model oni mimo pisemnej umowy mówią spadaj to był to ostatni produkt Sony który zagościł u mnie w domu.