Co byście zrobili?

ryszard8

New member
Mój pierwszy Sharp 46-824 kupiony w morele.net strasznie "trzaskał". Na pytanie o celowość składania reklamacji odpowiedzieli, że to "marne szanse". Poradzili walczyć z Sharpem. Ci stanęli na wysokości zadania, znając problem "trzaskających" Sharpów. TV wymieniono na nowy, z serii - jak twierdzono - nie "trzaskjącej". Trzaska jeszcze bardziej :(. Na dodatek nie widzi kanałów cyfrowych na DVB-C [widział ale zgubił] i dodatkowo przy przechodzeniu z analogu na cyfrowe i z powrotem gubi częstotliwość kanałów analogowych. Ten pierwszy TYLKO "trzaskał" ...
Teraz proponują wymianę matrycy z innymi plastikami które mają pomóc w sprawie trzasków.
Nie wiadomo co mi tam wsadzą - to raz, dwa - nie wiadomo czy pomoże, trzy DVB-C nie działa - póki co nie wiadomo jaka przyczyna, cztery - częstotliwości nie trzyma mimo aktualnego softu ...
PYTANIE: Żądać zwrotu pieniędzy? Tylko pytanie..od kogo, bo sprzedający się "wypiął" i zwalił na Sharpa, a ten wymienił telewizor .. ehh... A może pozwolić im w tym grzebać bo i tak nie znajdę lepszego Sharpa? Przechylcie szalę decyzji :).
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
to serwis centralny, więc bez obaw.
Najpierw niech zrobią swoje. W =między czasie sobie spokojnie pomyślisz i sprawdzisz jak wróci. Wówczas zadecydujesz i masz kilka możliwości.
 

ryszard8

New member
Ale ja nie jestem Kiki takim specem jak ty. Serwis tv który w imieniu Centrali działa nie umie powiedzieć czy te matryce są chociaż nowe - NIE WIADOMO. Dostali matryce z innymi plastikami i mają wymienić, tyle.
Jak ja sprawdzę, że czy nie wsadzili jakiejś innej starej matrycy etc.. nie wiem, nie znam się jak to sprawdzić. Pomożesz mi to jakoś sprawdzić? Wolałbym dostać kasę i kupić potem u Ciebie, tak samo jak kupiłem Denona+JAMO u Tomka :).
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
Epidemia dotkneła Sharpy?

mam bardzo podobny problem do Ryszarda. W moim 40LE820E najpierw było strasznie marne podswietlanie górnej krawedzi ekranu.

Serwis zaproponował wymianę dyfuzorów świetlnych. Zrobili to nic na jakości nie poprawili ale po powrocie z serwisu znikneły kanały cyfrowe. Tak hokus-pokus i niema. Były i znikneły. Kablówka sprawdzona. Sygnał jest odbiaram go przez moduł CI kanałów cyfrowych i HD nie ma.

Potem wymienili płytę głowną bez efektu... pojechał TV znów do serwisu centralnego. Tam mają zdecydować ale ja już nie chcę więcej napraw!!! TV kupiłem w połowie lutego i po 3 tygodniach działania już go nie widziałem.

Sam nie wiem co robić, poczekam aż mi zaproponują rozwiazanie najchetniej przyjałbym zwrot pieniędzy ale chyba szans na to nie mam? :( Strasznie ta sytuacja denerwujące i przykra.

:cry:o???
 
Ostatnia edycja:

JoY RidE

New member
najprościej wyrzucic szarpa przez okno i trzymać się jak najdalej od tej firmy :) Wydaje mi się, że Sharp doskonale wie na czym problem polega (błąd produkcyjny?) tylko im się nie kalkuluje eliminacja trzeszczących sharpów. Skandal w biały dzień :) Taka marka a takie wtopy.
 

Bob Budownic

New member
U mnie przez dwa miesiące był spokój, od wczoraj też trzaska. Jak włącze TV i sie rozgrzewa to częstotliwość trzasków jest dość wysoka, później się zmniejsza, ale jednak. Kiedyś miałem Panasonica CRT 29'' i występował ten sam efekt.
 

satanica

New member
mysle ze nowe modele sharpa maja sporo bubli niestety, pierwsze aquos byly udane, ja akurat nie napalalem sie na wyglad i zbedne dodatki typu internet i usb do filmow, zdecydowalem sie na full leda ze starszej serii LU700E i nie zaluje bo nie mam takich problemow jak wy, na twoim miejscu wolalbym oddac ten tv i kupic tanszy starszy model, na ktorym na pewno sie nie zawiedziesz - tanszy, brak chmurek w rogach, brak opoznienia dzwieku, rownomierne podswietlenie. Chyba sharp produkujac dobry starszy model zyskal sobie zwolennikow a teraz sprzedaje im buble bo sporo jest ludzi narzekajacych na nowe modele
 

wiljasz

New member
Ciekawe, że tylu narzeka na "trzaski" Sharpa. Ja kupiłem LC-40LE822E no i był cichy jak myszka, ale miał tyle wad, że wymieniono mi na model z wyższej półki - LC-40LE924E i ten też jest cichutki. Wady Sharpy mają i to liczne, ale o nich pisałem w swoich wcześniejszych postach
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
Dziś byli u mnie z serwisu i skanowali widmo z "kablówki". Mój TV oczywiiście dalej w serwisie a SHARP milczy. Mam nadzieję, że po wymianie dyfuzorów świetlnych, płyty głównej wymienią go na inny nowy egzemplarz mam nadzieję że nowy i sprawny bo ten co mam od 1.5 miesiąca to porażka.

Oprócz powyższych to jest braku odbioru kanałów cyfrowych, pochrzanionego podświetlania, źle działają HDMI i źle jest z odbiorem kanałów jak działał to zamiast 119 odbierał 114.

Mam nadzieję, że wymienią na inny, nowy fabrycznie najlepiej inny model nie chcę tego felernego co go kupiłem.:(

Jak sądzicie wymienią czy znów będą naprawiać?

M.
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
skandaliczna propozycja z serwisu SHARPA

no skandal :evil: niedawno dzwonił do mnie człowiek z serwisu SHARPA (nie przedstawił się) radosnym głosem zaproponował mi zwrot niesprawnego TV oraz czekanie - niewiadomo ile - na soft z fabryki który ma podobno pomóc bo dla innych modeli jest a kiedy dla mnie niewiadomo...

Szczerze mówiąc szlag mnie tafił i wysłałem go do diabła z jego propozycją złożoną mi po to by nie biegł im czas naprawy bezskutecznej tylko TV stało jako atrapa u klienta w domu.

Mają max 30 dni potem jak dalej będzie brak naprawionego TV lub jakiejś propozycji wymiany na inny sprawny i działajacy TV wtedy niestety chyba: pozew gwaranta + zawiadomienie UOKiK, PIH, Federacja Konsumentów list do Sharp Europe i do centrali w japoni oraz nadszarpnięcie renomy ich firmy w internecie gratis...:???:

Normalnie zezłościłem się po tym telefonie i takiej bezczelnej próbie takiego załatwienia sprawy stąd mój dość emocjonalny mail za co przepraszam.:cry:

PS. Kiki chyba powinieneś zrewidować swój szacunek do warszawskiego serwisu tej firmy... i generalnie tego zorientowania na potrzeby i oczekiwania klienta SHARP-a dla mnie to jakieś żarty to co robią...
 
Ostatnia edycja:

satanica

New member
no skandal :evil: niedawno dzwonił do mnie człowiek z serwisu SHARPA (nie przedstawił się) radosnym głosem zaproponował mi zwrot niesprawnego TV oraz czekanie - niewiadomo ile - na soft z fabryki który ma podobno pomóc bo dla innych modeli jest a kiedy dla mnie niewiadomo...

Szczerze mówiąc szlag mnie tafił i wysłałem go do diabła z jego propozycją złożoną mi po to by nie biegł im czas naprawy bezskutecznej tylko TV stało jako atrapa u klienta w domu.

Mają max 30 dni potem jak dalej będzie brak naprawionego TV lub jakiejś propozycji wymiany na inny sprawny i działajacy TV wtedy niestety chyba: pozew gwaranta + zawiadomienie UOKiK, PIH, Federacja Konsumentów list do Sharp Europe i do centrali w japoni oraz nadszarpnięcie renomy ich firmy w internecie gratis...:???:

Normalnie zezłościłem się po tym telefonie i takiej bezczelnej próbie takiego załatwienia sprawy stąd mój dość emocjonalny mail za co przepraszam.:cry:

PS. Kiki chyba powinieneś zrewidować swój szacunek do warszawskiego serwisu tej firmy... i generalnie tego zorientowania na potrzeby i oczekiwania klienta SHARP-a dla mnie to jakieś żarty to co robią...
olewka na maxa dziwny ten serwis sharpa, nawet moj stary funai mial lepszy serwis ze strony tej firmy niz ty z renomowanego Sharpa, no cóz dobrze ze sie nie zgodziles przyjac zwrotu, na twoim miejscu napisal bym od razu do serwisu glównego i podal ze serwis polski ma cie gdzies.
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
zobaczymy mają przyjechać do mnie po raz CZWARTY z serwisu i zobaczyć czy działa tzn, czy kanały cyfrowe odbiera... mam tego dość!
 

ryszard8

New member
Daj znać czy coś poradzą. U mnie wymienili matrycę i mocowania i nic nie "trzeszczy" a na tym mi zależało najbardziej. Wgrali nowy soft przygotowany pod kablówkę Telkab i ..nie działa :) .. czekam na rozwiązanie problemu z ich strony cierpliwie. Dobrze o tyle, że nie zależy mi na tym Telkabie. Najważniejsze że obraz jest super i nie trzeszczy.
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
a mnie to g...o obchodzi jak zykł mawiać F. Kiepski

ja nie przyjmuje do wiadomości, że to problem z kablówką. Dla mnie, klienta jest to problem z telewizorem i być może jego softem ale to nie moje zmartwienie tylko SHARP-a co by sobie to z Tel-kab wyjaśnił.

Ja kupiłem TV który działał i nagle przestał odbierać kanały cyfrowe. Nie potrafią naprawić? Nie mój problem - tzw. bezskuteczna naprawa TV w serwisie czas biegnie (do 30 dni).

Niech mi wymienią na inny na działajacy model (egzemplarz) lub zwrot pieniędzy albo niech wystawią zaświadczenie że usterka jest nienaprawialna to się dogadam ze sprzedawcą.

Podłączałem dwa inne TV pod gniazdko i działają bez problemu sygnał jest. Może SHARP ma w instrukcji że - Nie działa z telewizją TEL-KAB ;) ja nic takiego nie widziałem i takich błędów w sofcie czy samym TV na siebie brać nie będę. :-?
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
Kiepskie zakończenie serialu z moim odbiornikiem TV SHARP

Koniec "serialu" z moim TV 40LE820E z jego zakończenie nie jestem zadowolony więcej SHARPA nie kupię i nie polecę już innym...



Coś jest pokręcone w oprogramowaniu od modułu CI+ lub w samym module telewizora albo sygnale telewizji kablowej w Pruszkowie tego na 100% nie wiem.


Po wymianie modułu CI na dekoder, zresztą kiepski f-my Ferguson ARIVA sygnał z TEL-KAB zaczął działać tj. pojawiły się kanały cyfrowe ale straciłem EPG, pogorszyła się jakość obrazu, kiepskie skalowanie no i muszę teraz posługiwać się marnym pilotem od dekodera.



Książka gwarancyjna wzbogaciła się o dwa wpisy. Niestety duży minus za zwalone podświetlanie górnej krawędzi matrycy co u mnie obrazuje się większymi i mniejszymi cieniami widocznymi na jasnym tle z wyraźnym jasnym paskiem u góry ekranu ekranu.



Dla mnie to skandal, odetchnę chwilę i zamówię ekspertyze na Politechnice Warszawskiej i ze wsparciem Federacji Konsumentów założę SHARP POLSKA sprawę sądową o wymianę na sprawny egzemplarz.



Wymiana dyfuzorów świetlnych nic nie dała jak było tak jest, szkoda tylko, że w dość drogim TV.

Firma SHARP Polska miała mnie przez cały czas szanownie i generalnie w d...e tylko serwis coś próbował choć bezskutecznie. Moim zdaniem TV kwalifikuje się do wymiany ale serwis zasłania się bliżej mi nie znanymi noramami wyświetlania obrazu. Poza tym mogli mi od razu zaproponować wymianę karty CI na dekoder ale bujali się z tym pare tygodni a za kanały HD płaciłem choć nie oglądałem podobnie za wymianę karty CI na dekoder też płaciłem a SHARP ani pocałuj mnie w D... ani przepraszam nic.



Ja nie znam tych norm widze tylko przy odpowiednim tle jasny pasek na ekranie.
Nie polecam odbiornika i firmy, pozostaje z najgorszymi życzeniami dla SHARP POLSKA i dwóją za ich obsługę klienta.



Politykę "pro klient" w tej firmie należy pomiędzy bajki włożyć. Kto sobie chce kupić ten TV niech się modli by trafił dobry egzemplarz których pewnie jest 99% a jak trafi kiepski jak ja to niech się modli...:cry:


M. :(
 

satanica

New member
Niezla jazde miales, szkoda ze tak ci sie trafilo, jak juz wczesniej mowilem, lepiej kupic starszy porzadny model na full led np LU700E, ktory byl dopracowany i nie mial zadnych problemow ( teraz jest tanszy) jak nowsze tv.Moze akurat miales pecha, ale to nie zwalnia sharpa od wymiany modelu na inny. Niestety to jest Polska rzeczywistosc. W UK jest duzo lepiej, bo masz 28 dni prawnie na oddanie sprzetu, jesli nie spelnia on twoich oczekiwan i nie ma z tym problemow, tak powinno byc w Polsce. A tak to moga wcisnac ci bubla a potem sciamniac jak w twoim przypadku.
 
Do góry