Samsung TV model D6500

nowy84

New member
Właśnie jestem po wymianie telewizora d6500 na d7000 BEZ DOPŁATY. Przyjachali Panowie z Samsunga zabrali stary telewizor nowy d 7000 podłaczyli sprawdzili czy wszystko działa i to wszystko grzecznie podziękowali i przeprosili za kłopot z telewizorem d 6500. Do tego 2 pary okularów 3d. Miesięczna walka z Samsungiem opłaciła się.

Mam pytanie, jesli nie jest to tajemnica Poliszynela, kiedy kupiles swoj tv (ktory miesiac)? i ile za niego zaplaciles?, mysle ze to wazne pytanie, bo zwrot kasy mnie nie urzadza, a mysle ze tak u mnie (cena 3100) ewentualnie zechcieliby zrobic, z drugiej strony taktyka swietna, taka jak powinna byc, walka nie w sklepie a bezposrednio w samsungu, brawo, jak to mowia wywalaja cie drzwiami, wchodzisz oknem... hm sam nad tym pomysle (choc cierpliwosc to rzecz swieta) :) Zaczyna mi sie to wszystko podobac, bo sprawa nabiera klimatu, zreszta tak jak przypuszczalem (zaczeli od wciskania blu ray, pelna przewidywalnosc, szczerze to nawet sie lekko usmiechlem jak wybuchla ta akcja z 3d), wiele osob na pewno wie o co mi chodzi :) Mimo wszystko gratulacje i oby tak dalej :)
 

Frytejro

New member
Heh a ja dzis prawdziwy film 3d dorwałem i wlaczylem pieresze 5 minut oczywiscie w FHD - albo mam za mały ekran by to dostrzec z 4m jak siedze albo na tym kakretnym filmie nie widze tego o czym piszecie - nie widze ani straty jakosci, ani pixelozy hmm, dorwe jeszcze jakis i ogarne temat co robic
 

czaki58

New member
Ile jest osób na forum które maja tv D6500 niezgodny ze specyfikacja .I na pudelku ma Full HD 3D

1. czaki58
 
Ostatnia edycja:

janpat_1970

Member
Bez reklam
1. czaki58
2. Frytejro


Zastanówmy się czy "niezgodny ze specyfikacją" to ten który ma oznaczenia FullHd 3D na pudełku czy tez każdy model serii D6xx0 który był reklamowany jako produkt FHD 3D a nim nie jest. Mój kupiony we wrześniu takiego oznaczenia nie ma.

Jesli każdy to ja sie zgłaszam jako następny
1. czaki58
2. Frytejro
3. janpat_1970
 
Ostatnia edycja:

panorafix

Member
Jesli każdy to ja sie zgłaszam jako następny:
To ja też ale na kartonie brak oznaczenia ful hd 3d,ale nawet za doplatą chętnie bym przytulil D7000
1. czaki58
2. Frytejro
3. janpat_1970
4.panorafix
 

Madas

New member
Bez reklam
a co oznaczenie na kartonie to warunek reklamacji ? - nie sądzę ponieważ nie jedna osoba wyrzuciła karton a TV nadal nie spełnia FHD 3D.

ja też się piszę jeśli chodzi o walkę z Samsungiem
 

xaltuton

New member
Zastanówmy się czy "niezgodny ze specyfikacją" to ten który ma oznaczenia FullHd 3D na pudełku czy tez każdy model serii D6xx0 który był reklamowany jako produkt FHD 3D a nim nie jest. Mój kupiony we wrześniu takiego oznaczenia nie ma.

Oczywiście, że nie tylko napis na pudełku może być podstawą niezgodności towaru z umową, niemniej
jest to najłatwiejszy sposób. W Twoim przypadku będziesz musiał udowodnić, co takiego innego jest przyczyną, że zostałeś wprowadzony w błąd - mogą to też być reklamy, z tym, że to na Tobie będzie ciążył obowiązek udowodnienia tego, żę to reklama Ciebie zmyliła... Ale oczywiście może być też tak, że Samsung mocno poczuł się do winy i zbytnio nie będzie dociekał, więc IMHO warto sprobować.
 

janpat_1970

Member
Bez reklam
W moim przypadku jest jeszcze jedna sprawa. Po przykrych doświadczeniach z matryca LE32R72B na której pojawiły się plamy po 2,5 roku użytkowania, przy zakupie D6500 dokupiłem przedłużenie gwarancji na 5 lat. Czyli gdyby teoretycznie samsung wymienił mi tv na D7000 to 3 lata dodatkowej gwarancji idą w piach. Nie sadze żeby ktoś wiedział jaka jest żywotność lcd-eków z podświetlaniem led.
 

trup

New member
Dziś na infolinii SAMSUNGa usłyszałem tą samą śpiewkę, że seria D6... wyświetla obraz Full HD 3D. Czyli stanowisko przez telefon jest takie same jak na maila. Teraz spróbuję co powie serwis, bo na infolinii powiedzieli, że to nie jest podstawą do naprawy gwarancyjnej.
 

marcinbb

New member
1. czaki58
2. Frytejro
3. janpat_1970
4. panorafix
5. NiemPa
6.Madas
7. marcinbb

Już oglądałem pudło po TV piękne logo 3d FullHD:) TV zakupiony około 25.06.
A co robimy jakąś zorganizowaną akcję?

Trup:
informuj na bieżąco jakie efekty bo ja mam już namalowane pisemko do Saturna gdzie kupowałem TV. Jednak puki co wstrzymuję się z akcją wysyłania ponieważ d7000 kosztuje około 4,5k PLN więc z moim przypadku dopłata by wynosiła 800 PLN a to trochę za wiele.
 
Ostatnia edycja:

fenster0

New member
trzeba bylo zapytac jesli 6500 ma fullhd to co ma 7000. A tak przy okazji tez sie pisze do akcji "gdzie moje 3d full hd" tyle ze na moim tv na pudelku nigdzie nie widze loga 3d full hd. Ale w sklepie na wystawie byly loga ze niby full
 

Madas

New member
Bez reklam
znowu dzwoniłem na infolinię i ręce opadają w kółko ta sama śpiewka że spełnia wymagania FHD3D i że stanowisko na dzień dzisiejszy jest takie że nic z tym nie robią !!!
aaa i opis na kartonie nie ma znaczenia równie dobrze karton może wylądować w śmietniku.

Trzeba ich atakować codziennie do skutku bo dzisiaj już mnie na moment przełączył do jakiegoś serwisanta ... chyba był pan konsultant trochę oburzony moimi atakami :)
 

panorafix

Member
Też dziś ostałem maila ze starą śpiewką,więc myślę,że trzeba być bardzo nachalnym żeby coś wskórać.Choć nie pogniewał bym się na kamerkę do skype w ramach zadośćuczynienia :neutral:
 

trup

New member
Zgłosiłem wadę do serwisu, jutro przyjadą. Ciekawe czy dostanę opinię, że jest to nienaprawialna wada, bo serwisant zapytał tylko co to jest za wada, kiedy występuje i czy okulary działają, nic więcej nie powiedział tak jakby pierwszy raz się spotkał z takim zgłoszeniem. Albo stwierdzi że wszystko jest w porządku??? Dzwoniłem do Rzecznika Praw Konsumenta i jak nic nie wskóram to mam do nich przyjść by napisać odpowiednie pismo do gwaranta.
 

marcinbb

New member
No nie wiem czy w serwisie coś Ci się uda wskórać... powiedzą że obraz jest poprawnie wyświetlany i tyle.
Możesz wrzucić na TV jakiś sygnał 3d FullHD i pokazać jakie się robią pixele jednak to nadal nie pokaże że obraz jest wyświetlany jako 540p. No nic poczekamy zobaczymy co powiedzą.

aha nie ma sensku na nich naskakiwać ( serwis czy infolinia ) przecie oni wykonują tylko swoje obowiązki :) Zawsze możemy reklamować sprzęt tam gdzie został zakupiony a nie w Samsungu.
 
Do góry