s-recomendation w modelach xxF8000

doubleube

New member
Po sobotniej, godzinnej rozmowie z Samsungiem:
"zgodnie z rozmową telefoniczną wszystkie problemy z usługą OnTV zostały zweryfikowane, na chwilę obecną nie działa ona poprawnie przy podłączonym module oraz przy kanałach bezpłatnych (niekodowanych) co zostało sprawdzone na naszym odbiorniku testowym.
Sprawa została również przekazana do naszego działu technicznego w celu weryfikacji. "
Dodam, iz facet wczesniej upieral sie, ze to chodzi, dziala itd. i ze trzeba zresetowac tv i od nowa skonfigurowac itd, wiec chyba nic jak oddac tv do sklepu, tak?
 

skorup84

New member
Dziś wymieniłem dekoder Kaon na MediaModuł CI+ i mam ten sam problem, nie działa usługa "Warto obejrzeć". Ktoś może podać linka do LiveChata Samsunga? Coś nie mogę znaleźć na ich stronie linku, jest tylko kontakt telefoniczny lub mailowy:/
 

skorup84

New member
Już znalazłem, odpisali że problem znany i że trwają prace konserwacyjne a kiedy się skończą to nie są w stanie odpowiedzieć:/
 

skorup84

New member
Zgłosiłem w UPC problem z przewodnikiem który wyświetla się tylko 1-2 dni. W odpowiedzi dowiedziałem się że mój tv nie jest na liście certyfikowanych do współpracy z MediaModułem CI+. Otóż mój model to UE46F6770SSXXH a na liście jest UE46F6770SSXXN czyli jego odpowiednik dostępny na rynku holenderskim. Problem dotyczy wszystkich modeli Samsunga bo UPC na swojej liście certyfikowanych modeli podaje oznaczenia tv nie pochodzących z polskiej dystrybucji (zapewne zostały skopiowane z holenderskiej wersji strony). W ten sposób niczego nie świadomy Kowalski myśli że jego tv jest certyfikowany przez UPC a w razie problemów UPC odpisuję że jego modelu nie ma na liście i że problem powinien zgłosić do Samsunga. W związku z tym faktem wysłałem dziś zapytanie do UPC dlaczego wprowadzają klientów w błąd, zobaczymy co odpiszą. Zgodnie z listą na ich stronie żaden model tv Samsunga pochodzącego z polskiej dystrybucji nie jest oficjalnie wspierany przez MediaModuł CI+.
 

doubleube

New member
Działa usługa Warto zobaczyc, jest nowy firmware
1120.0 Upgrade File(USB type) 2014.05.19
mówię/piszę o UE46F6400AW, ale może na innych także
nareszcie, po roku :)
 

Piwek80

Member
Czekałem z reklamacją na tą wersję softu bo wsparcie techniczne samsunga sugerowało, że rozwiążą problem w tej wersji softu. Niestety nie rozwiązali go.
 

doubleube

New member
ja tez czekalem, po godzinnej rozmowie i wsparciu, facet wogole sie zdziwil, ze nie dziala, haha, gląby, a jaki masz model?
 

Piwek80

Member
Oficjalne stanowisko firmy Samsung w sprawie Warto obejrzeć

Wersja 1 - gdy pani z działu reklamacji myślała, że korzystam z usług innego operatora niż UPC.

W imieniu Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. chciałabym podziękować za kontakt z naszym Działem Reklamacji oraz przesłanie korespondencji dotyczącej telewizora UE46F6400AKXXH.
Chciałabym Pana zapewnić, że dokładnie zapoznałam się z opisywaną sprawą.
W odpowiedzi na Pana pismo pragnę wyjaśnić, iż telewizory Samsung - firmy, która uczestniczyła w opracowywaniu standardu CI+ obsługują moduły operatorów telewizji kablowej, jednak w związku z tym iż standard ten może być różnie rozumiany przez producentów modułów nie zapewniamy pełnej kompatybilności ze wszystkimi modułami dostępnymi na rynku co wiąże się z tym iż nie wszystkie funkcje mogą działać prawidłowo. Tylko jeden z operatorów telewizji kablowej prosił firmę Samsung o certyfikację modułów CI. Jest to operator UPC. Pełną listę modeli może Pan sprawdzić na stronie operatora telewizji kablowej:
UPC MediaModuł CI+
Dodatkowo pragnę wyjaśnić, iż funkcja „Warto Obejrzeć” działa na kanałach cyfrowych, przy podłączeniu odbiornika do Internetu i jest uzależniona od informacji dostarczanych w sygnale od dostawcy usług TV.
W zależności od usługodawcy i stacji telewizyjnej informacje o polecanych programach i kanałach w ramach funkcji Warto Obejrzeć mogą nie odpowiadać faktycznie nadawanym programom.
Chcielibyśmy jednocześnie zapewnić, iż wszelkie zgłaszane uwagi są dogłębnie analizowane, a oferowanie Klientom w pełni satysfakcjonującego poziomu usług pozostaje najważniejszym celem firmy Samsung.
Wyrażam nadzieję, że podane wyjaśnienia nie zostaną przez Pana odebrane jako wyraz złej woli naszej firmy, lecz jako realny obraz zaistniałych okoliczności.


Wersja 2 - gdy uświadomiłem pani z działu reklamacji, że korzystam właśnie z modułu UPC i poprosiłem o podanie szczegółowych informacji co jest nie tak z sygnałem UPC, że reklamowane usługi nie działają:

W imieniu Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. chciałabym podziękować za ponowny kontakt z naszym Działem Reklamacji.
W odpowiedzi na Pana pismo informuję, że firma Samsung podtrzymuje swoje stanowisko w sprawie, które zostało Panu przedstawione w poprzedniej korespondencji.
Firma Samsung nie zapewnia pełnej kompatybilności ze wszystkimi modułami CI dostępnymi na rynku w związku z tym nie wszystkie funkcje dostępne w telewizorze mogą działać prawidłowo.
Pragnę również wyjaśnić, iż funkcja „warto obejrzeć” działa w zależności od usługodawcy i stacji telewizyjnej.
Dodatkowo firma Samsung nie potwierdza występowania wady fabrycznej w przedmiotowym telewizorze, co sugeruje Pan w swojej korespondencji.
Wyrażam nadzieję, że przedstawione wyjaśnienia spotkają się z Pana zrozumieniem i pozwolą na obiektywna ocenę sytuacji.

Wersja 3 - ponownie poprosiłem o podanie parametrów sygnału które uniemożliwiają działanie "warto obejrzeć" oraz przypomniałem, że według pierwszej wiadomości z działu reklamacji moduły UPC jako jedyne zostały certyfikowane przez firmę Samsung:

W imieniu Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. chciałabym podziękować za ponowny kontakt z naszym Działem Reklamacji oraz przesłanie korespondencji w sprawie telewizora model UE46F6400.
W odpowiedzi na Pana pismo pragnę wyjaśnić, iż wszelkie zgłaszane uwagi są dogłębnie analizowane, oraz przekazywane do naszego centrum rozwojowego R&D, które zajmuje się opracowywaniem aktualizacji usprawniających pracę telewizorów firmy Samsung.
Standard CI+ został opracowany przy współpracy firm: Samsung, Sony, Philips i Panasonic oraz producenta modułów CAM Neotion. Odbiornik Samsung F64000 jest w pełni zgodny z tym standardem.
Jednak standard ten może być różnie rozumiany przez producentów modułów, w związku z tym firma Samsung nie może zapewnić pełnej kompatybilności ze wszystkimi modułami dostępnymi na rynku, co wiąże się z tym iż nie wszystkie funkcje mogą działać prawidłowo.
W związku z powyższym firma Samsung nie widzi podstaw do zmiany swojego stanowiska w sprawie. Powyższe stanowisko firmy Samsung proszę traktować, jako ostateczne.

Nie ma już nic o sygnale telewizyjnym, zwalają natomiast winę na moduły UPC, które podobno mają ich certyfikację...
 

doubleube

New member
ja juz nie mam sily na samsung, ich podejscie i lekcewazenie odpycha mnie od kolejnego zakupu ich produktu
krotko - nigdy samsung, choc pewnie w innych takich molochach pewnie jest podobnie
ale samo to, ze rekomendowana przez nich funkcja nie dziala od roku z najwiekszym operatorem w Polcse?
to normalne?
 

Piwek80

Member
Tak właśnie działają, wypuszczają bubla i zamiast przyznać się do błędu twierdzą, że właśnie tak ma działać, lub zwalają winę na innych.
Po tej trzeciej wiadomości z działu reklamacji przesłałem im dwa filmy na jednym pokazałem że można w upc oglądać niektóre kanały (tylko te naziemne) bez modułu ci+ i drugi na którym pokazałem, że da się skonfigurować "warto obejrzeć" bez podłączenia kabla antenowego do tv (na przykładzie tv naziemnej), czyli konfiguracja tej usługi nie zależy od sygnału tv. Zapewne da się też to skonfigurować dla dekodera nawet jeśli się go nie posiada.
Ponownie też poprosiłem o szczegółowe informacje co jest nie tak z sygnałem upc i w jakim zakresie moduły ci+ upc nie przeszły certyfikacji.

Myślałem, że się nie doczekam odpowiedzi, aż tu nagle dziś po dwóch tygodniach nadeszła bardzo rzeczowa odpowiedź na zadane pytania:

W imieniu Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. chciałabym podziękować za ponowny kontakt z naszym Działem Reklamacji oraz przesłanie korespondencji w sprawie telewizora model UE46F6400.
W odpowiedzi na Pana pismo informuję, iż firma Samsung podtrzymuje swoje stanowisko przedstawione we wcześniejszej korespondencji.
Standard CI+ może być różnie rozumiany przez producentów modułów, w związku z tym firma Samsung nie może zapewnić pełnej kompatybilności ze wszystkimi modułami dostępnymi na rynku, co wiąże się z tym iż nie wszystkie funkcje mogą działać prawidłowo.
Usługa „Warto Obejrzeć” działa na kanałach cyfrowych, przy podłączeniu odbiornika do Internetu i jest uzależniona od informacji dostarczanych w sygnale od dostawcy usług TV. W zależności od usługodawcy i stacji telewizyjnej informacje o polecanych programach i kanałach w ramach funkcji Warto Obejrzeć mogą nie odpowiadać faktycznie nadawanym programom.
Wyrażam nadzieję, że podane wyjaśnienia nie zostaną przez Pana odebrane jako wyraz złej woli naszej firmy, lecz jako realny obraz zaistniałych okoliczności.

Raczej sami zdania w tej sprawie nie zmienią, problem zapewne występuje we wszystkich modelach serii F i H i z tego powodu tak się wymigują od odpowiedzialności.

Sprawa prawdopodobnie znajdzie finał w sądzie. Trochę ich jeszcze pomęczę w tej sprawie:)
Jeśli ktoś ma jakieś wiadomości od nich z infolinii w których potwierdzają występowanie problemu i to że pracują nad jego rozwiązaniem proszę o kontakt.
 

doubleube

New member
Tak właśnie działają, wypuszczają bubla i zamiast przyznać się do błędu twierdzą, że właśnie tak ma działać, lub zwalają winę na innych.
Po tej trzeciej wiadomości z działu reklamacji przesłałem im dwa filmy na jednym pokazałem że można w upc oglądać niektóre kanały (tylko te naziemne) bez modułu ci+ i drugi na którym pokazałem, że da się skonfigurować "warto obejrzeć" bez podłączenia kabla antenowego do tv (na przykładzie tv naziemnej), czyli konfiguracja tej usługi nie zależy od sygnału tv. Zapewne da się też to skonfigurować dla dekodera nawet jeśli się go nie posiada.
Ponownie też poprosiłem o szczegółowe informacje co jest nie tak z sygnałem upc i w jakim zakresie moduły ci+ upc nie przeszły certyfikacji.

Myślałem, że się nie doczekam odpowiedzi, aż tu nagle dziś po dwóch tygodniach nadeszła bardzo rzeczowa odpowiedź na zadane pytania:

W imieniu Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. chciałabym podziękować za ponowny kontakt z naszym Działem Reklamacji oraz przesłanie korespondencji w sprawie telewizora model UE46F6400.
W odpowiedzi na Pana pismo informuję, iż firma Samsung podtrzymuje swoje stanowisko przedstawione we wcześniejszej korespondencji.
Standard CI+ może być różnie rozumiany przez producentów modułów, w związku z tym firma Samsung nie może zapewnić pełnej kompatybilności ze wszystkimi modułami dostępnymi na rynku, co wiąże się z tym iż nie wszystkie funkcje mogą działać prawidłowo.
Usługa „Warto Obejrzeć” działa na kanałach cyfrowych, przy podłączeniu odbiornika do Internetu i jest uzależniona od informacji dostarczanych w sygnale od dostawcy usług TV. W zależności od usługodawcy i stacji telewizyjnej informacje o polecanych programach i kanałach w ramach funkcji Warto Obejrzeć mogą nie odpowiadać faktycznie nadawanym programom.
Wyrażam nadzieję, że podane wyjaśnienia nie zostaną przez Pana odebrane jako wyraz złej woli naszej firmy, lecz jako realny obraz zaistniałych okoliczności.

Raczej sami zdania w tej sprawie nie zmienią, problem zapewne występuje we wszystkich modelach serii F i H i z tego powodu tak się wymigują od odpowiedzialności.

Sprawa prawdopodobnie znajdzie finał w sądzie. Trochę ich jeszcze pomęczę w tej sprawie:)
Jeśli ktoś ma jakieś wiadomości od nich z infolinii w których potwierdzają występowanie problemu i to że pracują nad jego rozwiązaniem proszę o kontakt.

No ja mam, ze oni caly czas nad tym pracuja i ze przy kolejnych upgrade'ach bedzie to poprawiane
za glupich nas maja, co za syf, wiecej samsunga nie kupie. proste

dzis wyslalem :

Witam,

Proszę o podanie modułów CI+ z którymi działa usługa "Warto obejrzeć".
Posiadam UE46F6400 podłączony przez kartę CI+ do UPC.
Bez karty usługi także się nie da uruchomić, bo nie ma wyboru UPC, są inni, ale UPC nie ma.
Walczę z tym od ponad pół roku, inni użytkownicy ponad rok.
Seria H ma także taki bubel i nie wierzę już, że to się zmieni, po porostu nie wierzę w firmę Samsung.
W sony i Panasonic działa to bez problemu, a dodam, że jest to funkcja tak bardzo przez Was reklamowana.
Należy zaznaczyć, że to nie działa z największym operatorem kablowym w Polsce i w końcu to zróbcie.
Dodam, że na dekoderze Peace ta usługa działa !!! i nie ma nic wspólnego z tym, że operator UPC nie wysyła danych !!!
Proszę o podanie modeli CI+ z którymi jak twierdzicie to działa, będę się domagał takiego od operatora.
 
Ostatnia edycja:

Piwek80

Member
Jeśli będziesz wystarczająco upierdliwy to przekażą Twoją sprawę do działu reklamacji, a stamtąd dostaniesz prawdopodobnie taką samą regułkę jak ja...
 

doubleube

New member
Wlasnie dostalem kolejne zbycie:

Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.

Rozumiem Pana, ale tak jak pisaliśmy w poprzednich mailach.

Sprawa jest obecnie weryfikowana i trwają prace w tej sprawie.
Proszę więc o cierpliwość i oczekiwanie na zakończenie tych prac.

Natomiast w sprawie modułów CI+, nie podajemy spisu kompatybilnych modułów.
Są to produkty firm trzecich więc nie możemy brać odpowiedzialności za sposób ich działania.

Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
 

feniks1986

New member
Witam mam ten sam problem jak wy tylko jestem w multimedi na dekoderze funkcja działała a od tygodnia przeszedłem na moduł cam i teraz nie mogę jej włączyć nie pokazuje dostawców.
Dziś wyskoczyła mi nowa aktualizacja która oczywiście nie wniosła nic nowego do tematu :(
 

Piwek80

Member
Jaki masz model TV?

Niestety Samsung tak ma, że jeśli nie potrafią znaleźć rozwiązania problemu to twierdzą, że tak właśnie ma być.
Przyjeżdża taki Koreańczyk do serwisu w Polsce, żeby rozwiązać problem, który jest zgłaszany przez dużą liczbę użytkowników i z uśmiechem na twarzy stwierdza, że nie stwierdza usterki, że wszystko mieści się w normie...
Zwykłemu użytkownikowi ciężko coś wywalczyć, skoro oni zlewają nawet swoje serwisy...
 
Do góry