Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

xgrey

New member
A ja co prawda na pus6401 mialem taki przypadek...
e6346cdcbd9146d8c6bb5fa1b72ef975.jpg


Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka



Tez tak miałem po obu stronach na 49" pus6561, jak wymieniłem na 55" to już tego nie mam, ale wydaje mi się ze na 49 na początku użytkowania tez tego nie było tylko pojawiło się po ok. miesiącu, ale pewien nie jestem, może tego nie widziałem po prosu na początku.
 

cytak

New member
ja uslyszalem ze to tzw. light bleeding i w mm tez facet jak zobaczyl to powiedzial ze tak nie powinno byc...

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
 

miet55

Member
Bez reklam
Też miałem "świeczkę" - gratis od Kikiego ;) Wymiana bez problemu, tylko po co takie gadanie, że od niego TV wychodzą bez bandingu i innych ulepszaczy.
fdc7959982e6ec16c140ac848b6e481a.jpg
 

stitooo

New member
Katorgi z serwisem ciąg dalszy... Serwis po 2 tygodniach stwierdził że koszt naprawy (nie podali co się popsuło) przewyższa wartość TV i wysłali zapytanie do Philipsa o wymianę na nowy w zeszły czwartek. Wczoraj dostali odpowiedz ODMOWNĄ - że jednak mają naprawiać i się okazało że matryca do wymiany, ale oczywiście na stanie nie maja wiec będą słać podanie o nową matryce.... kiedy naprawią - nie wiadomo....
 

Domely

New member
Ja nie mówię o jakości sprzętu bo to sprawa dyskusyjna...
Ja mówię o jakości obsługi posprzedazowej! Jak można tak traktować klientów jak Philips!? Jak można tygodniami naprawiać dopiero co kupiony za grube tysiące TV??? Poczytaj sobie może jak się obsługuje reklamacje np w Sony...
 

Smykoo

New member
Z tym serwisem to nie za wesoło. Tv z tego roku, a oni matryc nie mają. Kompromitują się, ale u innych producentów wcale lepiej nie jest.

Wysłane z One Plus
 

stitooo

New member
He he też liczę że do Świąt się wyrobią, byle nie tych wielkanocnych :) No trochę porażka z tym TV i serwisem, coś mi się wydaje że serwis chciał olać naprawę, załatwić papiery na wymianę i klient nie spada i się szarpie teraz ze sklepem. Jak by się odrazu wzięli za wymianę matrycy to TV już mógł być u mnie.... ale to tylko takie gdybanie.... mam nadzieje że matryca będzie super na wypasie bez poziomych lini, bez pionowych pasów i bez wycieków światła :D
 

111kris

New member
He he też liczę że do Świąt się wyrobią, byle nie tych wielkanocnych :) No trochę porażka z tym TV i serwisem, coś mi się wydaje że serwis chciał olać naprawę, załatwić papiery na wymianę i klient nie spada i się szarpie teraz ze sklepem. Jak by się odrazu wzięli za wymianę matrycy to TV już mógł być u mnie.... ale to tylko takie gdybanie.... mam nadzieje że matryca będzie super na wypasie bez poziomych lini, bez pionowych pasów i bez wycieków światła :D
Czyli nowy model na 2017 r. 😊
Z tym serwisem to nie za wesoło. Tv z tego roku, a oni matryc nie mają. Kompromitują się, ale u innych producentów wcale lepiej nie jest.

Wysłane z One Plus

Ja nie mówię o jakości sprzętu bo to sprawa dyskusyjna...
Ja mówię o jakości obsługi posprzedazowej! Jak można tak traktować klientów jak Philips!? Jak można tygodniami naprawiać dopiero co kupiony za grube tysiące TV??? Poczytaj sobie może jak się obsługuje reklamacje np w Sony...

Jest. Jeśli informują, to teoretycznie wszystko gra. Ale UOKiK mógłby pomóc .


Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

cytak

New member
Zawsze producent gra pod siebie. To jest ich kasa... Co innego reputacja i opinia tych co tą kasę wydają ;-)
Niezależnie od marki. Mają swoje schematy działania i nie ma co oczekiwać, że wyjdą poza nie, bo po co...?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
 

nightcon

New member
Wczoraj, po 4 dniach użytkowania nowego tv zauważyłem paski białe na górze matrycy.
Pojawiają się gdy jest czarny ekran, a zawartość jest jasna. Gdy jasna zawartość na ekranie
zbliża się do góry paski stają się wyraźniejsze:

IMG_20161201_075513.jpg


IMG_20161201_075547.jpg


IMG_20161201_075615.jpg


IMG_20161201_075908.jpg


To raczej fizyczna wada i nie da się tego zmienić dopasowaniem ekrany czy innymi ustawieniami ?
 
Ostatnia edycja:

Felix

New member
Miałem tę blokadę Ambilightu na HDMI 2 (Tj. mogłem używać Ambilight tylko w 'Game' Mode o czym wspomniałem parę stron wcześniej) oraz wczoraj zaczęły mi występować co parenaście sekund artefakty na wszystkich HDMI, już się bałem, że serwis będzie potrzebny, bo kable w porządku, nawet sprawdziłem inny. Przeinstalowałem TV i powrót do ustawień firmowych i wszystko ok, zarówno Ambilight odblokowany jak i nie ma artefaktów na HDMI. Magia..

Najdziwniejsze, że nie korzystam ze Smarta, i nie instalowałem ani jednej aplikacji, jedyną akcję jaką wykonałem przez czas użytkowania to odinstalowanie aktualizacji YT. ;X
 

cytak

New member
Miałem tę blokadę Ambilightu na HDMI 2 (Tj. mogłem używać Ambilight tylko w 'Game' Mode o czym wspomniałem parę stron wcześniej) oraz wczoraj zaczęły mi występować co parenaście sekund artefakty na wszystkich HDMI, już się bałem, że serwis będzie potrzebny, bo kable w porządku, nawet sprawdziłem inny. Przeinstalowałem TV i powrót do ustawień firmowych i wszystko ok, zarówno Ambilight odblokowany jak i nie ma artefaktów na HDMI. Magia..

Najdziwniejsze, że nie korzystam ze Smarta, i nie instalowałem ani jednej aplikacji, jedyną akcję jaką wykonałem przez czas użytkowania to odinstalowanie aktualizacji YT. ;X
Pamiętaj, że po każdej aktualizacji w dół/w górę należy skorzystać z opcji - zainstaluj tv ponownie. Upewniasz się wtedy, że w pamięci nie ma pozostałości po poprzedniej wersji systemu - Info z serwisu !

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
 

cronosik

New member
Miałem tę blokadę Ambilightu na HDMI 2 (Tj. mogłem używać Ambilight tylko w 'Game' Mode o czym wspomniałem parę stron wcześniej) oraz wczoraj zaczęły mi występować co parenaście sekund artefakty na wszystkich HDMI, już się bałem, że serwis będzie potrzebny, bo kable w porządku, nawet sprawdziłem inny. Przeinstalowałem TV i powrót do ustawień firmowych i wszystko ok, zarówno Ambilight odblokowany jak i nie ma artefaktów na HDMI. Magia..

Najdziwniejsze, że nie korzystam ze Smarta, i nie instalowałem ani jednej aplikacji, jedyną akcję jaką wykonałem przez czas użytkowania to odinstalowanie aktualizacji YT. ;X

Jak wyglądały te artefakty? Bo ja mam przy korzystaniu z PS4 Pro (czerwone migające kreski), jak zmienię ustawienia ekranu na standard i potem z powrotem na Gra to problem znika, ale przy każdym włączeniu konsoli muszę to robić.
 
Ostatnia edycja:
Do góry