Opinia na temat sklepu Digitalo z Piaseczna ???

Jedrek

New member
Czy ktoś ma jakieś sugestie na temat sklepu Digitalo z Piaseczna koło Warszawy albo może już kupił ???
 

trops55

Member
Odradzam sklep DIGITALO.PL

Stanowczo ODRADZAM zakupy w DIGITALO.PL

Zgodnie z umową z pracownikiem sklepu otrzymać miałem wraz z telewizorem Philips, fakturę i GWARANCJę (w kartonie). Podczas rozpakowania okazało się że brakuje gwarancji. Skontaktowałem sie telefonicznie ze sklepem, pracownik stanowczo stwierdził że gwarancja musi być oryginalnie zapakowana wewnątrz kartonu. Po ponownym sprawdzeniu wraz z dostawcą nie znalazłem jej, powiedziałem o tym pracownikowi Digitalo, a on natychmiast zmienił zdanie twierdząc że gwarancji nie musi być ponieważ jesteśmy w Unii :hmm: i że faktura jest dowodem gwarancji dla serwisu Philips Polska. Jest to kompletna bzdura i celowe wprowadzenie w błąd klientów aby pozbyć się towaru
W rozmowie z BOK Philips Polska dowiedziałem się że aby telewizor mógł być przyjęty do autoryzowanego serwisu Philips Polska, telewizor zakupiony w Polsce musi posiadać:

1. Dowód sprzedaży (faktura/paragon)
2. Gwarancję (która Philips umieszcza w kartonie)

Natomiast Tv zakupiony poza granicami Polski (na terytorium UE) powinien posiadać tylko dowód zakupu z pieczątką tamtejszego sklepu
 

janosztata

New member
nigdy więcej Digitalo!!!!!!!!!!!!!

Próbowałem kupić brotautomat w sklepie Digitalo. Jest to droga przez mękę.pieniądze przetrzymywali prawie miesiąc, a automatu ostatecznie nie dostałem.
Odradzam zakupów w tym sklepie
 

wszelaki

New member
Ja nawet nie zdążyłem zrobić zakupów :) Okazało się że cena prezentowana na ich stronie nie ma nic wspólnego z tą co miałem zapłacić. Potwierdzam DNO TOTALNE.

Proszę nie cytować poprzednika.
 

autorus

New member
Polecam. Kupiłem toshke 40zf355, okazało się ze fabrycznie była walnieta, odesłałem im i dostałem nóweczkę od ręki. Bardzo dobry kontakt.

Autorus
 

mark3k

New member
Info dotyczace zakupu sprzętu w DIGITALO.PL

Przed podjeciem decyzji o zakupie, proszę zadzwonić do firmy i dokładnie wypytać o gwarancę na oferowany sprzęt.
Chciałem zakupić plazmę Panasonic TH-42PV80. Pytam o gwarancję i o dziwo juz zaczyna sie kręcenie. Gwarannem ma być Panasonic Polska, ale fakty są inne. Panasonic Polska obejmuje serwisem gwarancyjnym pełnym tylko sprzęt zakupiony w oficjalnym kanale dystybucyjnym polskim. TV w firmie Digitalo ma e-gwarancję. Na sugestie dotyczącą serwisu gwarancyjnego, pracownik lub być może szef firmy stwierdził, że pan z INFO Panasonik Polska nie ma pojęcia o czym mówi, i serwis musi taki sprzęt przyjąc do serisu w ramach gwarancji.
Na pytanie: Czy TV pochodzi z legalnego i polskiego kanały dystybucyjnego - udzielono mi wyczerpujacej informacji: TAJEMNICA HANDLOWA - czytaj własny import z krajów chyba unijnych.
Decyzje co do zakupów w fimie Digitalo pozostawiam zainteresowanym
Ja taką firemke omijam dalekim kołem.
Pozdrawiam serecznie i kupujmy w necie ale z głową, a nie chwilową fascynacją.
 

autorus

New member
Z tymi gwarancjami to powinien byc jakas odgórna unijna dyrektywa, to by był spokój. A tak to wiecznie kazda firma sobie sama wymysla :(

Autorus
 

Leszczu

New member
Na 52ZF355 maja najlepsza cene jaka znalazlem maja mase pozytywow a negatywy tez musza byc bo ludziska sa jacy sa i wiem jak to jest jak sie cos sprzedaje mi na alegro debil wystawil negatywa za cos co kosztowalo 1zl? gdzie 146innych wystawilo pozytywa!! za ten sam towar wiec co tu duzo mowic jeszcze sie taki nie urodzil...........
Ja bym akurat nie musial im wplacac nic poprostu kolega z Wawy by mi to kupil i wyslal DHL :eek:k:
 

studius

New member
Ja nie mam pozytywnych doświadczeń z Digitalo.pl
Zamówiłem Toshibę ZF 46 cali 11.04 z dostawą na 16.04. Potem przesunęli termin dostawy na 24.04 zasłaniając się problemami z dostawcą (TTCE). 24.04 wysłałęm maila i na drugi dzień dostałem odpowiedź że towar jedzie juz do nich spedycją. Niestety po kolejnym dniu okazało się że jednak zamówiony tv nie dotarł. Na pytanie kiedy będzie usłyszałem ze w połowie maja i nie wiadomo czy na pewno. Dodam, że wpłaciłem całą kasę na konto i ponad dwa tygodnie pieniądze były zamrożone. Skusił mnie darmowy transport. Jak się okazuje to stała procedura w tym sklepie. Chyba kredytują sobie działalność. Wczoraj otrzymałem informację że zwracaja mi pieniądze przelewem, niestety dziś nie dotarły a na moje pytanie powiedzieli, że najpóźniej w piątek będą u mnie na koncie! :hmm:
Wygląda na to że przelew eletroniczny w Polsce idzie kilka dni. :confused:
W zasadzie to powinni mi zwrócić z odsetkami zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

W tym samym czasie taki sam tv mogłem dostać w dwóch sklepach w Łodzi od ręki co prawda za 300 zł więcej ale jednak. Jak widać nie warto czasami decydować się na najtańszą ofertę bo mozna się nie doczekać.

Podsumowując - prawie miesiąc zmarnowany plus stres GRATIS.
 
Ostatnia edycja:

leszcz

New member
Ja zamówiłem
LCD Samsung 46F86 100Hz w dniu 6.05 z terminem dostawy na 9.05
do dzis nie mam go :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

totalne dno w podejsciu do klienta nie raccza nawet napisac maila z wytłumaczeniem dlaczego nie ma TV

nie polecam za brak kontaktu i totalne ignorowanie klienta
 

leszcz

New member
No i TV nie będzie z Digitalo.pl

Dopiero po miom telefonie dziś Pani i miłym głosiku z rozbrajająca szczeriością poinformowała mnie że TV już nie jest produkowany ., jest to stary model i takie tam banialuki !!!!

Totalne dno brak kontaktu z klientem . Poprostu pełna olewka

nie polecam tego sklepu

Miesiąc oczekiwań na przesyłkę widmo

zamówiłem TV w neo24.pl ciekawe czy teraz ten nieprodukowany model dotrze do mnie :confused: :confused: :confused:
 

jazzik76

New member
A ja zamowilem 42pv80 i w ustalonym terminie dojechał (czekałem 4 dni licząc sob i niedz) wiec jestem zadowolony, platnosc przy odbiorze.
 

Liptonosz

New member
Bez reklam
Niezadowolony, żadją najpierw kasy a dopiero chca dać towar. Nie polecam pozatym niemiła obsługa podobna jak na targowisku. Czekałem na sprzęt bardzo długo i nie dotarł, na szczęście nie wpłaciłem kasy. Słyszałem opinie że w ten sposób kredytują sobie działalność bo nei jestem jedynym którego tak zwodzili.
 

s_trebor

New member
Zadowolony

Ja kupiłem kika dni temu plazmę Samsung PS50A656 i jestem bardzo zadowolony. Dostawę zrealizowali w ciągu kilku dni, zgodnie z podanym wczęśniej terminem. Kierowca z digitalo (nie kurier) pomógł wnieść towar do domu (w końcu to prawie 50kg), rozpakować i postawić gdzie trzeba. Poczekał, aż obejrzę czy wszystko jest w porządku i dopiero zapłaciłem za towar.
Jeśli chodzi o mnie to w pełni mogę polecić ten sklep.
 

angelika11

New member
brajk gwarancji

Brak gwarancji polskich producentów, tak jak oskarmedia sklep jest spółą z.o.o. w każdym momencie można zostać ze sprzętem którego wartośc naprawy przekracza kwote za jaka sie kupiło
 

s_trebor

New member
Jest gwarancja

Nie za bardzo rozumiem co autor miał na myśli. Ja normalnie dostałem gwarancję producenta. Gwarancja jest w języku polskim. Nie za bardzo rozumiem co to znaczy gwarancja polskiego producenta w przypadku telewizorów. Mamy wogóle jakiś polskich producentów telewizorów plazmowych? Nie rozumiem też co ma fakt, że sklep sprzedający jest sp. z o.o. do gwarancji.
 

pejotpe

New member
Bez reklam
Gwarancja...

...jest dobrowolnym zapewnieniem producenta o tym, że sprzęt powinien działać przez jakiś czas w określony sposób. Niestety warunki każdy producent ma inne w każdym kraju (nie ma ustawy regulującej warunków gwarancji). Co oznacza, że np. Samsung określa, iż w Polsce jest gwarantem tylko produktów wprowadzonych na rynek kanałem Samsunga PL - import niech sobie radzi sam.
Oczywiście forma spółki z o.o. nie ma nic do gwarancji, natomiast źródło pochodzenia jak najbardziej.
 
Do góry