Samsung BD-P1500

marcins23

New member
Witam
Posiadam odtwarzacz Blue-Ray Samsung BD-P1500.
Ten odtwarzacz odczytuje mi filmy Divx + napisy.

PROBLEM JEST Z POLSKIMI ZNAKAMI

Zamiast nich jakieś szlaczki.

ZNA KTOŚ ROZWIĄZANIE????



Mam pytanie.
 

obidion

New member
A zmieniles moze ustawienia napisow z west na central (pewnie chodzi o Europe)

Dokleje sie do wątku bo rowniez mam problem z napisami- mianowicie nie obsluguje mi funkcji napisow typu pistani pochyle (bodajze obslugowane przez symbol /- zamiast tego wyswietla mi sam symbol) Drugie ale dotyczy tego ze wyswietla tylko mniejwiecej co drugi wiersz napisow... z tym jest wiekszy problem...
 

Czesław

New member
Panowie ja pomoge,dziś kupiłem ten odtwarzacz,jestem zielony ale doszedłem o co chodzi z napisami.Trzeba w menu setup ustawić w opcji divx subtitles - na "central" ,po takim ustawieniu wskoczyła mi polska czcionka,dziwne bo myślałem że to chodzi o położenie napisów na ekranie,niemniej u mnie pomogło.Dodam że mam najnowszy firmware w wersji 2.3

Maciek
 

5ciastek

New member
Witam.
A jesteście zadowoleni z tego odtwarzacza ? Pytam bo jestem zainteresowany kupnem , szczególnie ze względu na niską cenę.
Pozdrawiam
 

deluxe

New member
Witam!
Rówież jestem zainteresowany tym samsungiem!
Ale mam pytanie czy czyta on wszystkie formaty ( cd, cd-r,cd-rv Itd.)???
I czy długo wczytuje płyty dvd????
 

Voy

New member
Ja mam pytanie innej natury, dotyczace chyba w sumie wszystkich BD, a moze tylko tych Samsunga. Czy ktos z was orientuje sie, jakie to jest przesylanie obrazu typu "by pass"? Czy ma to cos wspolnego z rodzielczoscia 1080p lub z wyswietlaniem w trybie 100 Hz?
 

Dj. Gargamel

New member
dla osob mniej wymagajacych jest jak znalazl - nie zauwazylem problemow z czytaniem formatow popularnych (cd i dvd), nie odtwarza jednak sacd :???:

moje uwagi :
+ plyty dvd czyta szybko (czekam dopiero na zamowione plyty blue ray wiec wtedy bede mogl opisac ich dzialanie)