Do wygrania GeForce RTX 4080 + GeForce NOW 23 nowe tytuły +Potężna aktualizacja do Blendera.

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
GFN_Thursday-March_30.jpg


W tym tygodniu można wygrać kartę graficzną GeForce RTX 4080 w konkursie Watch n’Learn, zorganizowanym przez kreatywną społeczność 80LV. Aby wziąć w nim udział należy obejrzeć sesję z konferencji GTC na temat platformy NVIDIA Omniverse, wypełnić formularz, a następnie do 30 marca włącznie oznaczyć @NVIDIAOmniverse w wiadomości w mediach społecznościowych oraz dodać hasztag #GTC23.


23 gry dołączą do biblioteki tytułów usługi GeForce NOW w kwietniu. W tym tygodniu zagramy w aż 11 z nich. Liczne usprawnienia chmury.

Strumieniowanie w chmurze zyskało w tym tygodniu liczne usprawnienia. Już 12. region na świecie działa jako RTX 4080 SuperPOD. Z mocy nowej generacji kart graficznych mogą skorzystać użytkownicy abonamentu Ultimate.

Usługa GeForce NOW na SHIELD TV została zaktualizowana, aby zapewnić większą niezawodność na wszystkich telewizorach i urządzeniach z systemem Android.

Trwają również prace nad wprowadzeniem pierwszej partii gier z platformy Xbox do chmury GeForce NOW. NVIDIA ściśle współpracuje ze studiami takimi jak: Bethesda, Mojang, czy Activision, aby zapewnić graczom szeroki wybór i płynną rozgrywkę. Tytuły, które trafią do usługi w pierwszej kolejności, zostaną ogłoszone w następnych tygodniach.

To nie żart. 23 gry w kwietniu.

Have a Nice Death to mroczna, lecz czarująca gra akcji 2D. Jako zapracowana Śmierć, której nieposłuszni pracownicy zaburzyli równowagę dusz, gracze będą mieli za zadanie zmasakrować niezliczoną ilość potworów i bossów, aby odzyskać kontrolę i udać się w końcu na wymarzony urlop.

11 gier, które dołącza do usługi w tym tygodniu:
  • 9 Years of Shadows (nowość w Steam)
  • Terra Nil (nowość w Steam)
  • Gripper (nowość w Steam)
  • Smalland: Survive the Wilds (nowość w Steam)
  • DREDGE (nowość w Steam)
  • Ravenbound (nowość w Steam)
  • The Great War: Western Front (nowość w Steam)
  • Troublemaker (nowość w Steam)
  • Have a Nice Death (Steam)
  • Tower of Fantasy (Steam)
  • Tunche (za darmo do 6 kwietnia w Epic Games Store)


Pełna lista gier, które dołączą do usługi GeForce NOW w kwietniu:

  • Meet Your Maker (od 4 kwietnia w Steam)
  • Road 96: Mile 0 (od 4 kwietnia w Steam)
  • TerraScape (od 5 kwietnia w Steam)
  • Curse of the Sea Rats (od 6 kwietnia w Steam)
  • Ravenswatch (od 6 kwietnia w Steam)
  • Supplice (od 6 kwietnia w Steam)
  • DE-EXIT - Eternal Matters (od 14 kwietnia w Steam)
  • Survival: Fountain of Youth (od 19 kwietnia w Steam)
  • Tin Hearts (od 20 kwietnia w Steam)
  • Dead Island 2 (od 21 kwietnia w Epic Games Store)
  • Afterimage (od 25 kwietnia w Steam)
  • Roots of Pacha (od 25 kwietnia w Steam)
  • Bramble: The Mountain King (od 27 kwietnia w Steam)
  • 11-11 Memories Retold (Steam)
  • canVERSE (Steam)
  • Teardown (Steam)
  • Get Even (Steam)
  • Little Nightmares (Steam)
  • Little Nightmares II (Steam)
  • The Dark Pictures Anthology: Man of Medan (Steam)
  • The Dark Pictures Anthology: Little Hope (Steam)
  • The Dark Pictures Anthology: House of Ashes (Steam)
    • The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me (Steam)


Blender update!

Blender to najpopularniejsza na świecie aplikacja do animowania i tworzenia treści 3D. Jest darmowa oraz posiada otwarty kod źródłowy. Otrzymała właśnie istotną i obszerną aktualizację do wersji 3.5, która wspiera cieniowanie Open Shading Language (OSL), dzięki silnikowi do ray tracingu NVIDIA OptiX. Kolejne znaczące usprawnienie pozwala na renderowanie cieni w silniku Cycles za pomocą kart graficznych GeForce RTX, dzięki czemu proces ten jest nawet o 36 razy szybszy niż dotychczas. Wcześniej zadanie to można było realizować tylko za pomocą procesorów centralnych (CPU). O wszystkich szczegółach aktualizacji można przeczytać tutaj.



Nowe możliwości Blendera zaprezentował filmowiec i artysta 3D Pablo Reche Beltrán, znany jako AuraProds, na przykładzie animacji inspirowanej filmem Jurassic Park. Twórca użył karty graficznej GeForce RTX 4080, aby przywołać do życia rysunki swoich młodych kuzynów. Czasy renderowania skróciły się o połowę dzięki wykorzystaniu podwójnego enkodera AV1. Cały proces twórczy artysty można znaleźć na blogu NVIDII.



Warto zapoznać się z kanałem YouTube twórcy oraz NVIDIA Studio, gdzie znajdziecie playlistę pełną samouczków do Blendera
 
Do góry