zwrot zepsutego TV

Nazir007

New member
Panowie
Jak to jest z tymi zwrotami w ciągu 14 po zakupie w Internecie?
Jeśli tv okaże się wadliwy/zepsuty, czy mogę go odesłać - nie ponosząc kosztów zwrotnej przesyłki?
Czy też mam do wyboru: albo go odesłać na własny koszt albo serwisować na gwarancji?
Czy jest jakaś regulacja prawna którą zmusza sklep do pokrycia kosztów zwrotu takiego towaru?
 

prezy

New member
Bez reklam
Powołujesz się na niezgodność towaru z umową.
ale nie wiem czy ta procedura Ci się opłaci.

Jeżeli masz TV w nienaruszonym stanie, to po prostu możesz go odesłać zgodnie z prawem i już
Sprzedawca oddaje pieniądze ale nie pokrywa kosztów przesyłki.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Nazir007
Mieszasz dwa zagadadnienia.
Czym innym jest zwrot towaru niezgodnego z umową w ramach rękojmi a czymś zupełnie innym zwrot towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni który Ci przysługuje przy zakupie na odległość.
Jak masz niesprawny TV to nie możesz go odesłać jako pełnowartościowego towaru. Pozostaje Ci tylko rękojmia lub gwarancja.
W przypadku rękojmi to sprzedawca ponosi koszty przesyłki jak również wszystkie inne jaki poniosłeś na montaż, pakowanie itd.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Do góry