ArtS007 napisał:Zresztą nieważne. Gdyby każdy mógł/chciał się odrywać od korzeni, to wszyscy mieszkaliby w Warszawie.
ArtS
Nie WSZYSCY Ja wyemigrowałem nie do Warszawy i znam osobiście kilkuset ludzi co też tam nie poszli szukać pracy, pomimo że zmienili miejsce zamieszkania - Warszawa to nie pępek świata, nawet nie Polski.
W kwestii zakupów w sklepach internetowych należałoby brać pod uwagę nie tylko cenę, ale i obsługę serwisową. I nie chodzi tu tylko o gwarancję - czy jest ona producenta, czy nie. Mamy wszak jeszcze niezgodność towaru z umową, a do tego wystarczy faktura zakupu i zmartwienie jest już udziałem sprzedawcy. W sumie jakikolwiek kontakt przebiega inaczej gdy rozmawiamy twarzą w twarz i to nie tylko słowny bo czasem i werbalny . Wiele osób tutaj narzeka na złe traktowanie, zbywanie przez telefon. W "realu" mało który sprzedawca potraktuje nas nieuprzejmie, zwłaszcza kiedy (to już ktoś wcześniej poruszył) jeśli na wstępie przedstawimy się i spytamy o jego godność.
Sam miałem nieprzyjemność rozmawiać z kierownikiem działu reklamacji w sklepie Nie Dla Idiotów który błędnie zasugerował się moim wyglądem i próbował mnie potraktować jak menela. Dopiero z kierownikiem sklepu mogłem przejść na polski literacki. Skutek to rekompensata finansowa dla mnie za 32 dni pobytu lapka w naprawie (z czego 1 dzień w serwisie i 2 dni w drodze)
Jak potoczyłaby się sprawa w sklepie internetowym nie wiem. Na pewno nie miałbym jednak tyle satysfakcji bo nie widziałbym miny tego buraka.
Jest jeszcze kwestia tej ceny. Wystarczy wejść na Allegro i zobaczyć ceny odtwarzaczy MP4. Ten sam odtwarzacz może kosztować różną kwotę w zależności od ewentualnej gwarancj i lub faktury.
Może tu jest sęk, lub pies pogrzebany?
Ostatnia edycja: