zostałem oszukany (topmarket.pl)

setunia

New member
Bez reklam
ArtS007 napisał:
Zresztą nieważne. Gdyby każdy mógł/chciał się odrywać od korzeni, to wszyscy mieszkaliby w Warszawie.

ArtS :)

Nie WSZYSCY :grin: Ja wyemigrowałem nie do Warszawy i znam osobiście kilkuset ludzi co też tam nie poszli szukać pracy, pomimo że zmienili miejsce zamieszkania - Warszawa to nie pępek świata, nawet nie Polski.

W kwestii zakupów w sklepach internetowych należałoby brać pod uwagę nie tylko cenę, ale i obsługę serwisową. I nie chodzi tu tylko o gwarancję - czy jest ona producenta, czy nie. Mamy wszak jeszcze niezgodność towaru z umową, a do tego wystarczy faktura zakupu i zmartwienie jest już udziałem sprzedawcy. W sumie jakikolwiek kontakt przebiega inaczej gdy rozmawiamy twarzą w twarz i to nie tylko słowny bo czasem i werbalny :D :D . Wiele osób tutaj narzeka na złe traktowanie, zbywanie przez telefon. W "realu" mało który sprzedawca potraktuje nas nieuprzejmie, zwłaszcza kiedy (to już ktoś wcześniej poruszył) jeśli na wstępie przedstawimy się i spytamy o jego godność.

Sam miałem nieprzyjemność rozmawiać z kierownikiem działu reklamacji w sklepie Nie Dla Idiotów który błędnie zasugerował się moim wyglądem i próbował mnie potraktować jak menela. Dopiero z kierownikiem sklepu mogłem przejść na polski literacki. Skutek to rekompensata finansowa dla mnie za 32 dni pobytu lapka w naprawie (z czego 1 dzień w serwisie i 2 dni w drodze)

Jak potoczyłaby się sprawa w sklepie internetowym nie wiem. Na pewno nie miałbym jednak tyle satysfakcji bo nie widziałbym miny tego buraka.

Jest jeszcze kwestia tej ceny. Wystarczy wejść na Allegro i zobaczyć ceny odtwarzaczy MP4. Ten sam odtwarzacz może kosztować różną kwotę w zależności od ewentualnej gwarancj i lub faktury.
Może tu jest sęk, lub pies pogrzebany?
 
Ostatnia edycja:

Liptonosz

New member
Bez reklam
tez kiedys mialem stycznosc z digitalo, na szczescie tylko przez telefon i dobrze ze nie doszlo do kupna:) Slyszalem podobne historie ze oni to sa potega ze kazdy kupuje od nich itp i ze w ogole sa naj! ale mniejsza o to. Chialem kupic tv sony. Oczywiscie przemadrzaly wszechwiedzacy sprzedawca powiedzial ze beda w piatek, dzownie w piatek, no to nie, jednak jeszcze tydzien bo cos tam ktos zawinil. Dzownie znowu za tydzien i slyszę ze jednak znowu nie ma towaru i prosza o kontakt za kilka dni. Dzownie za te kilka dni ( tak z ciekawosci co teraz ) i slysze że już tv są w drodze i jak wplace kase to za 2 dni bedzie sztuka:)) Dzownie za 2 dni i slysze ze ktos tam odwolal dostawe (chyba dystrybutor) - dziwne bo z reguly w handlu zadne dostawy nie sa odwolywane bo kazdy chce handlowac... Ciesze sie ze nie wplacilem zadnej kwoty bo nie lubie jak ktos obraca moimi pieniedzmi. DObrego zdania o tej firmie nie mam, jak dla mnie zwykli przemadrzali sciemniacze-najpierw kasa, dopiero towar a to chyba powinno byc na odwrót.
 

pejotpe

New member
Bez reklam
Sposób na uniknięcie problemu przy zapłacie przelewem

Witam (pierwszy mój post na tym forum ;) )

Jako iż postanowiłem sobie po remoncie urządzić pokój ze sprzętem AV i żona zaakceptowała wydatek na ten cel kilkunastu tysięcy PLN, to od kilku miesięcy śledzę zarówno opinie dotyczące sprzętu, jak i sklepów, który go sprzedają (pośpiech to często zły doradca).

Jeśli chodzi o mnie, to zasada jest prosta - unikam sklepów, które mają mało opinii na skąpcu, czy ceneo (albo zbyt dużo negatywnych). W przypadku negatywów zawsze czytam czego dokładnie dotyczyły - jeśli problemów z uszkodzonym sprzętem, czy przesuwania w nieskończoność terminu dostawy, to omijam taki sklep. Wolę dołożyć kilkadziesiąt złotych, przez co to sklep jest zainteresowany jak najszybszym dostarczeniem mi produktu :D

A jeśli chodzi o zapłatę przelewem - jedynym akceptowalnym dla mnie rozwiązaniem jest potwierdzenie ze sklepu, iż zamówiony towar jest już gotowy do wysyłki i czeka tylko na potwierdzenie wpłaty - wtedy mogę dokonać wpłaty i wiem, że nie będę musiał czekać nie wiadomo jak długo, na to, aż sklep w końcu gdzieś znajdzie przeznaczony dla mnie towar. Nie widzę możliwości kredytowania sklepu na mój koszt, jeśli nie będę miał pewności, że towar dotrze do mnie w ciągu tygodnia. Uważam, że jest to najbardziej uczciwe rozwiązanie (klient nie czeka zbyt długo, sklep nie ryzykuje odmowy odebrania towaru).
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
Uhm, tylko jakie sklepy internetowe mają towar na stanie w magazynie?
Chyba tylko te największe a one nie zawsze mają najlepsze ceny i nie chodzi tutaj o kilkadziesiąt złotych.
Poza tym każdy sprzedawca może powiedzieć, że ma na stanie - jak to sprawdzisz?

Pozdrawiam,
 

pkonrad

Klub HDTV.com.pl
VIP
Według mnie każdy "dobry" sklep internetowy powinien oferować możliwość wysyłki sprzętu "za pobraniem". Wysyłka jest zazwyczaj droższa o kilkadziesiat złotych, ale przy cenie za sprzęt kilka tysięcy złotych chyba nie ma to już większego znaczenia. Masz możliwość sprawdzenia sprzętu w obecności kuriera, no i widzisz za co wydajesz cieżko zarobione pieniądze.
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
Pobranie generalnie powinno być standardem.
Trzeba jednak pamiętać, że jeśli pobranie kosztuje kilkadziesiąt złotych kupującego to jeśli taki kupujący nie odbierze przesyłki to sklep płaci dwa razy te kilkadziesiąt złotych i to się może sklepom nie podobać.

Pozdrawiam,
 

pejotpe

New member
Bez reklam
Masta_J napisał:
Uhm, tylko jakie sklepy internetowe mają towar na stanie w magazynie?
Np. w Torresie przy wpłacie na konto dostajemy informację, żeby nie wpłacać pieniędzy od razu, tylko poczekać na sprawdzenie dostępności. Dopiero po tym przychodzi kolejny mail, iż towar gotowy jest do wysyłki. Wtedy dopiero wpłacamy kasę.
 

pkonrad

Klub HDTV.com.pl
VIP
TAK, ale zawsze inaczej to wyglada, znacznie lepiej niż żądanie 100% przedpłaty na konto jak w jednej rozsławionej na tym forum które swoją drogą jest niezgodne z polskim prawem, ale chyba właściciel króry jest prawnikiem czy kimś takim o tym nie wie :D Do niego i tego całego sklepu pasuje mi takie określenie - melepeta ;)
 
Ostatnia edycja:

robertw3d

New member
Witajcie, szczerze mówiąc nie chciało mi się czytać dokładnie całego wątku, więc napiszę tylko moje wrażenia po obcowaniu z tym sklepem (kupiłem u nich pralkę, zmywarkę, płytę indukcyjną i TV LCD Philipsa 22", a dla mojej Mamy lodówkę i kuchenkę :) ):
1. Solidni - to co mają na stanie, to oferują. Jak coś się zmienia, to dzwonią - u mnie tak było z TV. Pani zadzwoniła aby mnie poinformować, że model, który wybrałem jest już niedostępny (koniec produkcji) i na pewno już go nie załatwią.
2. Dobra dostawa - nie dość, że Panowie dowożą sprzęt pod dom, to jeszcze wszystko wniosą, poczekają aż się obejrzy i podpisze dokumenty odbioru.
3. Szybki kontakt i potwierdzenie zamówienia - max 1 dzień.
4. Niestety ciężko się z nimi negocjuje - chciałem zrobić u nich większe zamówienie (na kilkanaście tyś) aby wywalczyć rabat - poinformowano mnie, że powyżej 10k mogą mi dać .... 1,5% :rolleyes:
Z mojej strony mogę sklep śmiało polecić (niestety odkąd robiłem moje zamówienie - ok 1-1,5 temu podnieśli o 20zł koszt dostawy na terenie w-wy). W porównaniu do innych sklepów naciągaczy-olewaczy są naprawdę solidni.
 

pejotpe

New member
Bez reklam
Komentarze

Ja dodam jeszcze od siebie moje podejście do filtrowania komentarzy.

Nie czytam komentarzy zadowolonych klientów, którzy są szczęśliwi tylko z tego powodu, że dostali towar, za który zapłacili (dla mnie to oczywistość).
Narzekaczy, którzy marudzą, że towar dostali dwa dni później, niż się spodziewali, także nie uwzględniam.
To, po czym poznać dobry sklep, to sposób w jaki traktuje reklamacje. Jeśli nie ma z tym problemu, to OK, ale jeśli więcej niż jeden człowiek narzeka, że nie nikt mu nie odpowiada, jak zgłasza usterkę, to bardzo źle świadczy o firmie. Za to komentarze od klientów zadowolony z czasu naprawy są wskazówką na "TAK".
 

analityk200

New member
Topmarket

Nie sądze aby firma ta pozwoliłasobie na niesolidnośc, każdy patrzy na sprawy subiektywnie więc nie sądze aby chcieli na tobie zarobić i cię oszukać
 

eng555

New member
Czesc slyszalem juz o podobnych sytuacjach, trzeba uwaazac i czytac wszystko dokladnie, nie sugierowac sie cena bo to wlasnie przez to zostales nabrany, takich firm jest wiele...
 
Do góry