Zielony pasek na matrycy samsung es6100

chickenowa

New member
Witam,
Rozpoczynam związek z tym forum niestety mało optymistycznie. Jakis czas temu czytalam Was, aby wspomóc się w wyborze tv do grania i ogladania :) padało na samsunga 40 cali 3d es6100.
Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Tv zaskoczył mnie jak jest bardzo multimedialny i jak ładnie wygladaja na nim gry (xbox 360).
Niestety, moje oczarowanie prysnelo, gdy któregoś dnia wycieralam tv z kurzu (delikatnie, szmatka która była w pudle) . Po chwili wyskoczył mi piękny zielony pasek na matrycy. Tv ma dopiero 4 miesiące! Jakiś skandal! Poniewaz w tym czasie były również święta oraz premiery nowych gier to oddanie go na reklamacje postanowiłam odłożyć w czasie .
Dokładnie wczoraj mój tv został zawieziony do rodziców chlopaka i o dziwo na miejscu okazało się że paska nie ma! grał cały dzień, później już u mnie też go odpalilam i paska w dalszym ciągu nie ma.
Niestety nie przyjmą mi do serwisu tv bez wady, a boję się czekać 2 lata aż skończy się gwarancja i wtedy będę miała jakieś atrakcje na matrycy :-/

Przychodzi wam do głowy co to moglo być i czy wroci? Oraz jak walczyć z serwisem żeby mi ten tv sprawdzili? Niestety nie mam żadnych zdjęć tej usterki. Pasek był pionowy o szerokości 1pixela wzdłuż całej matrycy..

Z góry dziękuję za pomoc

Wysłane z Tapadaki
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Trochę czasu temu około 2 lat podobna usterka była w LCD Toshiba ZF355 , a w tych TV była zamontowana matryca Samsunga . ''Pasek'' najpierw pojawiał się po włączeniu TV następnie znikał, ale po kilku tygodniach pozostawał na stałe . W mojej Toshibie zadomowiły się dwa ''paski'' po przeciwnych stronach na matrycy (zielony i czerwony) i po długiej ''wojnie'' z Toshiba PL wymienili mi matrycę która do dzisiaj (u kolegi) wyswietla dobry obraz oczywiście bez ''pasków''. Musisz zwrócić uwagę na matrycę po włączeniu TV , a jeżeli się pokaże to zrób zdjęcie dla serwisu.
Na Forum powinien być temat odnośnie ''felernej'' Tośki.
 

Tom.

Banned
serwis Samsunga powinien wymienić wadliwy element po jego udokumentowaniu :) Więc jeśli usterka wystąpi polecam zrobić zdjęcie i zadzwonić bo serwis jeszcze raz :)
 
Do góry